Strona 1 z 1
					
				Jedzie lepiej na LPG niz na PB
				: 2014-09-29, 08:51
				autor: zworek
				Mam delikatny problem za swoim 2.7. AGB jedzie lepiej na LPG niz na PB a wcześniej było na odwrót. Przy częściowym otwarciu przepustnicy śmiga jak dawniej a jak przełamie pedał do końca to nie ma efektu. Jest całkiem inny dzwięk z wydechu na PB i LPG( bardziej rasowy taki jak ma być) Wymieniony filtr paliwa powietrza moduł EGT bo ostatnio padł i dalej to samo. Nie ma żadnych błędów.
			 
			
					
				
				: 2014-09-29, 08:56
				autor: bracus
				a czym się LPG od gazu różni ?
a po podpięciu pod kompa jakie błędy pokazuje?
			 
			
					
				
				: 2014-09-29, 09:12
				autor: zworek
				Poprawiłem. Nie pokazuje własnie nic dlatego tutaj pytam
			 
			
					
				
				: 2014-09-29, 09:15
				autor: ghost
				Pierwsze co przychodzi mi do głowy zwalona pompka od benzyny   

 
			
					
				
				: 2014-09-29, 13:15
				autor: buba
				A powinno tak samo albo lepiej na lpg wiec tak czy innaczej cos masz zdupcone
			 
			
					
				
				: 2014-09-29, 15:17
				autor: bracus
				generalnie cały układ paliwowy do przeglądnięcia skoro "chodzi jak trzeba" na gazie
żadnego szarpania nie ma tylko po prostu gaz w podłogę i co ? nie jedzie ? jedzie jak z połową gazu czy tak jakbyś go wcale nie wciskał ? (czyli w zasadzie w tym przypadku wcale nie powinien jechać  

 )
 
			
					
				
				: 2014-09-29, 18:59
				autor: zworek
				buba pisze:A powinno tak samo albo lepiej na lpg wiec tak czy innaczej cos masz zdupcone
Dzięki :) 
[ Dodano: 2014-09-29, 18:56 ]
bracus pisze:generalnie cały układ paliwowy do przeglądnięcia skoro "chodzi jak trzeba" na gazie
żadnego szarpania nie ma tylko po prostu gaz w podłogę i co ? nie jedzie ? jedzie jak z połową gazu czy tak jakbyś go wcale nie wciskał ? (czyli w zasadzie w tym przypadku wcale nie powinien jechać  

 )
 
Jak dam tak połowę gazu to jedzie normalnie a jak przełamie go do końca to nie ma reakcji. A jeszcze lepiej to czuć przy starcie z rolki na pierwszym biegu. Gaz do podłogi i ciągnie jednostajnie bez tego uderzenia które narasta wraz z obrotami. No i nie ma tego dzwięku F16 z wydechu jaki ma być a dobrze wiało bo wywalone są katy :D taki dzwięk jak na uwalonym moduł EGT . Zawsze jechał dużo mocniej na benzynie. 
[ Dodano: 2014-09-29, 18:59 ]
ghost pisze:Pierwsze co przychodzi mi do głowy zwalona pompka od benzyny   

 
Jakoś tą myśl na razie odstawiam na drugi plan choc też słyszałem ok Krzyśka że może być pompka...
 
			
					
				
				: 2014-09-30, 12:57
				autor: modek
				trochę się podłączę pod temat  
 
 
świeżutkim posiadaczem lpg jestem, mam problem ze spadkami ciśnienia przy pełnym bucie,
rozwiercaliście wielozawór?
 
			
					
				
				: 2014-09-30, 13:53
				autor: zworek
				Odłączyłem na noc kompa od zasilania i rano Esiok juz normalnie zaczął gadac :) 
[ Dodano: 2014-09-30, 13:53 ]
modek pisze:trochę się podłączę pod temat  
 
 
świeżutkim posiadaczem lpg jestem, mam problem ze spadkami ciśnienia przy pełnym bucie,
rozwiercaliście wielozawór?
 
Jakie masz wtryski i jaki lub jakie reduktory??Jakie przewody od butli?? Możesz mieć za mały reduktor i spada poprostu ciśnienie. Ja mam dwa kazdy na 220 km i czasem też mi się zdarzy że wybije gaz. Musisz mieć gruby przewód od butli najlepiej teflonowy fi 10-12 mm bo 8mm to za mało jak byś chciał program zrobić.
 
			
					
				
				: 2014-09-30, 13:54
				autor: robertukf
				modek pisze:trochę się podłączę pod temat    
świeżutkim posiadaczem lpg jestem, mam problem ze spadkami ciśnienia przy pełnym bucie,
rozwiercaliście wielozawór?
Reduktor nie wyrabia napisz jaki masz .... w oddzielnym temacie