Strona 1 z 1

Jedzie lepiej na LPG niz na PB

: 2014-09-29, 08:51
autor: zworek
Mam delikatny problem za swoim 2.7. AGB jedzie lepiej na LPG niz na PB a wcześniej było na odwrót. Przy częściowym otwarciu przepustnicy śmiga jak dawniej a jak przełamie pedał do końca to nie ma efektu. Jest całkiem inny dzwięk z wydechu na PB i LPG( bardziej rasowy taki jak ma być) Wymieniony filtr paliwa powietrza moduł EGT bo ostatnio padł i dalej to samo. Nie ma żadnych błędów.

: 2014-09-29, 08:56
autor: bracus
a czym się LPG od gazu różni ?
a po podpięciu pod kompa jakie błędy pokazuje?

: 2014-09-29, 09:12
autor: zworek
Poprawiłem. Nie pokazuje własnie nic dlatego tutaj pytam

: 2014-09-29, 09:15
autor: ghost
Pierwsze co przychodzi mi do głowy zwalona pompka od benzyny :roll:

: 2014-09-29, 13:15
autor: buba
A powinno tak samo albo lepiej na lpg wiec tak czy innaczej cos masz zdupcone

: 2014-09-29, 15:17
autor: bracus
generalnie cały układ paliwowy do przeglądnięcia skoro "chodzi jak trzeba" na gazie
żadnego szarpania nie ma tylko po prostu gaz w podłogę i co ? nie jedzie ? jedzie jak z połową gazu czy tak jakbyś go wcale nie wciskał ? (czyli w zasadzie w tym przypadku wcale nie powinien jechać :-P )

: 2014-09-29, 18:59
autor: zworek
buba pisze:A powinno tak samo albo lepiej na lpg wiec tak czy innaczej cos masz zdupcone
Dzięki :)

[ Dodano: 2014-09-29, 18:56 ]
bracus pisze:generalnie cały układ paliwowy do przeglądnięcia skoro "chodzi jak trzeba" na gazie
żadnego szarpania nie ma tylko po prostu gaz w podłogę i co ? nie jedzie ? jedzie jak z połową gazu czy tak jakbyś go wcale nie wciskał ? (czyli w zasadzie w tym przypadku wcale nie powinien jechać :-P )
Jak dam tak połowę gazu to jedzie normalnie a jak przełamie go do końca to nie ma reakcji. A jeszcze lepiej to czuć przy starcie z rolki na pierwszym biegu. Gaz do podłogi i ciągnie jednostajnie bez tego uderzenia które narasta wraz z obrotami. No i nie ma tego dzwięku F16 z wydechu jaki ma być a dobrze wiało bo wywalone są katy :D taki dzwięk jak na uwalonym moduł EGT . Zawsze jechał dużo mocniej na benzynie.

[ Dodano: 2014-09-29, 18:59 ]
ghost pisze:Pierwsze co przychodzi mi do głowy zwalona pompka od benzyny :roll:
Jakoś tą myśl na razie odstawiam na drugi plan choc też słyszałem ok Krzyśka że może być pompka...

: 2014-09-30, 12:57
autor: modek
trochę się podłączę pod temat :mrgreen:
świeżutkim posiadaczem lpg jestem, mam problem ze spadkami ciśnienia przy pełnym bucie,
rozwiercaliście wielozawór?

: 2014-09-30, 13:53
autor: zworek
Odłączyłem na noc kompa od zasilania i rano Esiok juz normalnie zaczął gadac :)

[ Dodano: 2014-09-30, 13:53 ]
modek pisze:trochę się podłączę pod temat :mrgreen:
świeżutkim posiadaczem lpg jestem, mam problem ze spadkami ciśnienia przy pełnym bucie,
rozwiercaliście wielozawór?
Jakie masz wtryski i jaki lub jakie reduktory??Jakie przewody od butli?? Możesz mieć za mały reduktor i spada poprostu ciśnienie. Ja mam dwa kazdy na 220 km i czasem też mi się zdarzy że wybije gaz. Musisz mieć gruby przewód od butli najlepiej teflonowy fi 10-12 mm bo 8mm to za mało jak byś chciał program zrobić.

: 2014-09-30, 13:54
autor: robertukf
modek pisze:trochę się podłączę pod temat

świeżutkim posiadaczem lpg jestem, mam problem ze spadkami ciśnienia przy pełnym bucie,

rozwiercaliście wielozawór?
Reduktor nie wyrabia napisz jaki masz .... w oddzielnym temacie