Strona 1 z 2
Wspomaganie w AGB
: 2010-11-26, 14:21
autor: Flyer
Kolejna duperela w aucie - wspomaganie.
Jak silnik jest zimny, to wspomaganie chodzi bardzo ladnie.
Jak auto sie nagrzeje - trace sporo z "sily wspomagania", tak jakby pompa tracila cisnienie i rozszczelniala sie.
Podczas parkowania pod supermarketem - bardzo szybko wspomaganie praktycznie znika...
Pompa kiepska, czy te w AGB sa one tak slabe?
Dodam, ze nie wydaje zadnych dziwnych jęków, plyn wspomagania OK, czysty.
Kola to 235/40/18, waga auta z drajwerem pewnie z 1800kg.
: 2010-11-26, 15:30
autor: skalarx
Moja za to wyje przy max skręcie ale działa chyba dobrze

: 2010-11-26, 15:52
autor: Gracjan
skalarx pisze:Moja za to wyje przy max skręcie ale działa chyba dobrze

U mnie przy max skręcie też wyje, wspomaganie ok, może poprostu wyzionęła ducha już :)
: 2010-11-26, 16:24
autor: Flyer
a nie macie roznicy przed rozgrzaniem silnika i po w sile wspomagania?
pytam, bo nie jezdzilem w sumie zadna B5, moze te stare pompy wspomagania tak "slabo" dzialaj wzgledem tego co mialem w B6.
: 2010-11-26, 16:47
autor: Gracjan
U mnie nie ma różnicy, wyje tak samo na zimnym i ciepłym silniku.
Od czasu jak mam eSę, wspomaganie się nie zmieniło.
: 2010-11-26, 16:48
autor: Flyer
czyli pewnie moja pompa jest juz zmeczona, traci cisnienie.
nowa w ASO pewnie zabija cena...
: 2010-11-26, 16:48
autor: Vito
Flyer ja mam u siebie te objawy co Ty

Ale jakoś się przyzwyczaiłem i narazie nie chce mi się nic z tym robić

: 2010-11-26, 16:54
autor: Gracjan
Flyer pisze:czyli pewnie moja pompa jest juz zmeczona, traci cisnienie.
nowa w ASO pewnie zabija cena...
Według ETKI cena kształtuje się na poziomie 225 ojro.
: 2010-11-27, 14:45
autor: Norbi
Popma Ci kuca Fly, powinno być cały czas tak samo i to w ciszy, bez względu, czy to B5, czy B6.
Panowie nie dobijajcie kierą do oporu,bo w ten sposób skracaie żywot pompy.
: 2010-11-27, 16:23
autor: Gracjan
Norbi pisze:Popma Ci kuca Fly, powinno być cały czas tak samo i to w ciszy, bez względu, czy to B5, czy B6.
Panowie nie dobijajcie kierą do oporu,bo w ten sposób skracaie żywot pompy.
Święta prawda
Ważne jest też żeby jak najmniej kręcić w miejscu.
: 2010-11-27, 23:12
autor: SID
zdając stara pompe w ASO masz rabat na nowa,
u mnie kiedyś strasznie się "darła" mimo iż stan oleju był OK, dolałem 2mm wiecej od stanu
i jak ręką odjął nastapiła cisza
: 2010-11-28, 09:29
autor: Gracjan
Ja mam nalane właśnie gdzieś 2-4mm więcej niż stan ale nic to nie dało

Przy max skręcie ją słychać.
: 2010-11-28, 13:12
autor: buba
u mnie piszczy ale jak jest zamnknieta maska to nie slychac tak bardzo. nie chce mi sie zdejmowac z drugiego silnika i przekladac. Jak sie wysra calkowicie to zrobie przekladke

: 2010-11-28, 19:22
autor: Flyer
Odkad zabilem 2 lata temu w zime pompe wspomagania na sniegu to juz sie nauczylem nie dobijac skretu na maksa

: 2010-11-30, 22:47
autor: ms_4
Tak czytam i czytam to i siebie widze problemy. Mam opone 225/40/18 i jest cięzko krecić. Płyn trzyma poziom, klarowny nie mętny. Pompe słychać jak pracuje juz przy małym obrocie kola. Tak powinno byc? Nie jest to głosne ale jednak.