Strona 1 z 1

Geometria zawieszenia

: 2010-11-25, 15:22
autor: buba
Bylem wczoraj na geometrii i dostalem taki wydruk

Obrazek

Od lewej jest pierwszy pomiar (L i P) a kolejny po regulacji. Ostatnie wartosci zalecane i tolerancja

Geometria jest ustwiona w granicach normy ale katy sa nieciekawe. Teraz moje pytanie czy te katy to wina gwintu czy wysranych wahaczy. W zawieszeniu nic nie stuka ani nie puka.

Ja obstawiam gwint bo tyl tez jest zle ale chcialbym sie upewnic i poradzic bo nie wiem za co mam sie zabrac

: 2010-11-25, 16:19
autor: igore36
im wieksza gleba, tym wiekszy robi Ci sie negatyw, czyli katy na "-" wiec u Ciebie wg mnie jest jak najbardziej ok z tymi katami

: 2010-11-25, 16:33
autor: buba
teraz pytanie czy to bedzie cielo opony ?? jesli jest negatyw to logicznie myslac tak :-(

: 2010-11-25, 16:51
autor: igore36
mi przy -3 w poprzednim aucie cielo, podczas upalania (RWD) u Ciebie przy normalnej jezdzie watpie zebys zauwalyl roznice, chyba ze po jakims dluzszym czasie...

: 2010-11-26, 09:52
autor: Vito
Miałem podobne wartości w poprzednim aucie na gwincie, nie ma się czym przejmować :) Nadmiernego zużycia opon nie zauważyłem :-)