Strona 1 z 5

Audi S4 single turbo

: 2014-08-01, 16:47
autor: kurpiu
Pare osob mnie meczylo abym projekt opisal. Mam chwile to cos tam wyklepe.


Silnik
AGB ori przebieg 160tys
Glowice z walkami 2.4
Dol seria ( jak narazie )
Turbo GT35
Kolektory praca wlasna
Wydech 3 cale na dwoch przelotowych tlumikach
Dolot duzy centralny IC ( daje rade )
Chlodnica oleju
Pompa paliwa bosch 044
Wtryski siemens 630
Sprzeglo skladak wlasnego pomyslu ( daje rade)
Hamulce przod Q7 345mm tyl RS4 b5 312mm
Zawias H&R

Tak dla rozweselenia systuacji zamontowany jest jeszcze wtrysk podtlenku azotu:) hehe

Softowo zostala wywalona jedna sonda i dolozony LC i flat shit coby nudno nie bylo:)

Ogolnie lista innych modyfikacji jest dosc dluga:)
Auto jezdz juz rok czasu i ma sie dobrze. Wkoncu zabralem sie za strojenie tego przyjemniaczka.
Turbo wstaje troche wczesniej jak k04 z RS6. Max boost 1.7b jest przy 4.5tys.
Przy 0.95b zamyka sie seryjna przeplywka na 364 a ori RS4 przy 1.65b 499 Czyli jest wesolo.
Auto nie bylo na hamowni. Jakos mi sie nie pali jedzie fajnie:) Wszystko na paliwe ze stacji zero cofania zaplonu:)

Na chwile obecna auto wyglada tak:
Obrazek
Obrazek

Pod maska jakos tak:) :
Obrazek

Oglnie proa wziasc sie troche za wyglad. W wolnej chwil skadam drugi kuty motor i dokladamy doladowania:)
Na chwile obecna rozlecial sie alternator wiec czekam na nowy i ogien:)

Bedzie pogoda to machne jakis filmik.

: 2014-08-01, 17:33
autor: mogi90
Gratulacje ! Świetny projekt. Coś innego :-D

: 2014-08-01, 17:43
autor: mik-17
Są jakieś foty FMICa bez zderzaka? :mrgreen:

: 2014-08-01, 17:47
autor: kurpiu
Cos tam jest:) On jest wielkosci chinola do biturbo tylko ze grubszy:)
Obrazek

: 2014-08-01, 17:50
autor: mik-17
pod belką są halogeny ? :shock:

: 2014-08-01, 17:51
autor: Fiko
Jestem laikiem, więc mam prawo tego nie wiedzieć :p. Jak wygląda ze strony mechanicznej przerobienie 2.7 na single turbo?

: 2014-08-01, 17:55
autor: kurpiu
Tak pod belka w zderzaku poliftowym w przedliftowym sa w zderzaku.:D

Co rozumiesz od strony mechanicznej??:) Silnik zostaje ten sam:) hhehe trzeba przerobic doplywy olej woda caly dolot, kolektory wydechowe i klika innych rzeczy:) Jest co robic:)

: 2014-08-01, 18:00
autor: gowor86
kolejny sedanik ładny :-D

: 2014-08-01, 21:02
autor: =Tomi=
Szkoda że nie hamowałeś auta, ja też już latam swoim Single Turbo.. tylko jeszcze nie miałem czasu wystroić ;)

: 2014-08-01, 21:08
autor: kurpiu
A jakie masz turbo??

: 2014-08-01, 21:19
autor: =Tomi=
GT35 z antisurge

: 2014-08-01, 21:37
autor: stasiek
Widzę, że w końcu pokazałeś co tam upchnąłeś:) Ze swojej strony mogę dodać, że jedna dmuchawka ma trochę zalet... wstaje minimalnie wcześniej niż moje k04 rs6 , ma do tego dużo większy potencjał i nie grzeje tak dolotu. Są jeszcze inne zalety o których przypomniałem sobie jak kilka dni temu wyciągałem silnik, jak padła turbinka... tu było by 30min i wyjęta...

: 2014-08-01, 21:58
autor: SID
Dla mnie auto nie strojone nie powinno być w ogóle użytkowane
No ale DUZY Plus za odwagę 1 turbo, jak i dla Bola z podobnym rozwiazaniem

: 2014-08-01, 22:03
autor: siwydh
czym pomalowales IC i jaka jest różnica temperatury przez to ?

: 2014-08-01, 22:06
autor: kurpiu
Odziwo seryjny soft to wmiare ogarnia do pewnego stopnia.
Tomi to masz gt35 z AR 63 to musi szybko wstawac tylko max moc na gornych obr bedzie ciezko. Jak Ci to wstaje??

Mysle ze jest okolo 500+ chociaz mam nadzieje ze blizej do 600:) ALe kiedys sie wybiore na hamownie:)

[ Dodano: 2014-08-01, 22:06 ]
IC czarny mat. A czy jest roznica niewnikam. Oglnie w necie sa filmiki z testami czy czarny IC jest wydajniejszy i odziwo jest:) hehe