Strona 1 z 2

S6 C5

: 2014-08-01, 10:17
autor: volski1
Obrazek

Audi powypadkowe kupione ze Szwajcarii, za pośrednictwem forumowego kolegi quidy.
Oprócz uszkodzeń widocznych na foto zastałem też zniszczoną tylną kanapę;
reszta w przyzwoitym stanie jak przystało na auto od dziadka.
Praktycznie od początku brakowało mi mocy, usilnie więc szukałem jakiejś usterki.
Hamownia, filtry, oleje, cewki tfsi, świece, 044, kila drobiazgów i znowu hamownia.
Z 316 zrobiło się 334km, ale jechało to ciągle słabiutko i na RL nie udało mi się zejść poniżej 6.2s do 100.
Rozpaczliwie szukałem opcji na jakieś doładowanie i gdy już praktycznie byłem zdecydowany na kompresor, Sid zaanonsował chęć sprzedaży kompletnego BCY-ka.
Silnik a potem auto trafiło do do braci Walas https://www.facebook.com/media/set/?set ... 837&type=1

Dziś lecę do PL i będę starał się ogarnąć kilka problemów pozostałych po swapie, a w przyszłym tygodniu wycieczka do GTO.

: 2014-08-01, 13:51
autor: SID
Słabo opisane wiec dodam od siebie :

Obecnie AUDI S6 C5 dostało silnik RS6 C5 450ps i co ważne skrzynie manualna !
Wiele osób nie raz wspominalo by założyć manuala a tu proszę mamy pierwszy projekt który juz jeździ !
Jak wrócę do domu w wtorek to dodam więcej fotel od Walas'a

: 2014-08-02, 09:42
autor: quidy
Chciałem napisać, że lepiej było dołożyć trochę kasy po prostu do rs6 ale jak docelowo ma być manual to pewnie by na to samo wyszło.

Plus taki, że s6 już jest poszerzone :)

: 2014-08-02, 09:49
autor: Tomek_RS
Choć automat od Sid'a leży i czeka ciągle biję się z myślami czy u siebie nie zrobić manuala, gratuluję projektu bo to powinno ładnie jeździć, jak macie jakieś filmy to chętnie zobaczymy jak się odpycha.

: 2014-08-02, 09:54
autor: LCQ
napiszcie jak to wychodzi pod względem kasy (przeróbka na manuala, albo dostosowanie do silnika), bo koszty przez niektórych były grubo rozbieżne

fajny projekt, ale RS6 mogło być odrazu

: 2014-08-03, 00:40
autor: volski1
Wystawiłem w piątek autko z garażu i słucham że coś stuka z pod machy. Myślę sobie, stało długo pewnie oleje z głowic spłynął.
Przepłukałem motor i zalałem olejem z GM żeby przepłukać po płukance, odpalam a tu już nie stuka tylko napindala :-/
Pobawiłem się endoskopem ale nic nie znalazłem, w oleju też żadnych opiłków ani ciał obcych :-? .

W sobotę rano po zdemontowaniu pokrywy lewej głowicy wszystko stało się jasne :mrgreen:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 2014-08-03, 09:15
autor: luk448
Z tego co slyszalem to jeden BCY z manualem lata tez po uSa ;-) nie mniej jednak brawo :mrgreen: oby wiecej takich projektow ;-)

: 2014-08-03, 09:45
autor: volski1
Lata tego trochę w różnych zakątkach globu ;-).

Powkręcałem jeszcze kila rzeczy ale utknąłem na prawej pokrywie zaworów :-D, po zerknięciu w serwisów-kę :shock: , do tego trzeba rwać motor.

Jadę do Castoramy bo widzę że samym młotkiem dużo nie zwojuje :mrgreen:

: 2014-08-03, 10:51
autor: SID
A gdzie jest ślizg napinacza ?

: 2014-08-03, 11:40
autor: mato22
Ślizgacz (chyba) jest na fotce nr. 2 w lewym dolnym rogu głowicy. Ale jak to się stało? Ślizgacz pękł?

: 2014-08-03, 12:01
autor: bartek75
volski1 pisze:
Jadę do Castoramy bo widzę że samym młotkiem dużo nie zwojuje :mrgreen:
hehehe :mrgreen:
BTW fajny kot i jeszcze pomieszać można gałą :!:

: 2014-08-03, 22:56
autor: volski1
mato22 pisze:Ślizgacz (chyba) jest na fotce nr. 2 w lewym dolnym rogu głowicy. Ale jak to się stało? Ślizgacz pękł?
Stukało od pierwszego odpalenia w tej budzie, potem niby przestało.
Dla mnie to był pierwszy kontakt z autem w ostatni piątek i w całym tym zamieszaniu cieszę się że auto wróciło do mnie z warsztatu na lawecie.
Nie chce nawet myśleć co by było gdyby się zdecydował na przyprowadzenie auta na kołach :roll:

Jest ktoś w stanie mi powiedzieć czy gdzieś w PL dostanę na szybko takie duperele:

http://store.034motorsport.com/sai-bloc ... 0v-v8.html

http://store.034motorsport.com/thermost ... d-vr6.html

: 2014-08-04, 21:39
autor: mik-17
Zaślepki do SAI to zrobi Ci każdy spawacz, albo wbij dopasowaną kulkę z łożyska jak to robi producent i dla pewności możesz przykręcić zaślepkę .

Po co Ci termostat na 70C , silnik niedogrzany chyba więcej pali . Czy producent tak zaleca?
Wygląda podobnie , na 87C :
http://sidmotorsport.pl/pl/s/179-termos ... a6-27.html

: 2014-08-04, 22:11
autor: Szupryk
BCY z manualem to było coś o czymś marzyłem.

Szacun za ogarnięcie i mam nadzieje, że wrzucisz jakiś filmik jak to jeździ - nie koniecznie zapierdala, ale po prostu jeździ manual w BCY ;-)

: 2014-08-05, 07:04
autor: SID
70 st termostat pewnie potrzebny bo tam gdzie auto ma jezdzić Pan "Mikołaj" prawie ma dom :-)
zima zima ... cały rok ha ha