RS6 C6 by Robin
: 2014-07-02, 10:15
Witam.
Chciałem przedstawić Wam mój nowy nabytek. Od dłuższego czasu marzyłem właśnie o takim rodzinnym kombi Audi serii RS z silnikiem 5,0V10 i jak widać czasami marzenia się spełniają.
Więc może od początku:
Auto pochodzi od polskiego dilera, przed zakupem szczegółowo sprawdzona została jego przeszłość. Jak się okazało RS nie miał żadnych przygód, był na bieżąco serwisowany w ASO i była to całkowita seria bez jakichkolwiek modów czyli 580PS i 650Nm.
Audi RS6 C6 Avant 2008r
Przebieg 136 tyś km potwierdzony książką serwisową
Silnik 5,0 V10 580PS i 650 Nm
Zawieszenie: Seria.
Hamulce: ceramika tarcze przód 420mm, tył 370mm
Koła : 20" ori RS6 opony 275/35/20
Po zakupie od razu wyciągnęliśmy silnik, żeby zrobić porządek z wyciekami olejów, wymieniliśmy wszystko co było koniczne jak już był dostęp. Następnie zrobiliśmy nowy wydech, filtry, świece. Na koniec jak już RS był doprowadzony do stanu idealnego zajął się nim GTO.
Po małym sofcie zrobionym przez GTO i wizycie u Adama hamownia Masters Tuning wypluła:
800PS i ponad 950 Nm.
Ogromne podziękowania dla GTO, Uśmiecha za ogarnięcie silnika, Adama ze Sportmile za pomoc i Krzyśka z Masters Tuning.





Chciałem przedstawić Wam mój nowy nabytek. Od dłuższego czasu marzyłem właśnie o takim rodzinnym kombi Audi serii RS z silnikiem 5,0V10 i jak widać czasami marzenia się spełniają.
Więc może od początku:
Auto pochodzi od polskiego dilera, przed zakupem szczegółowo sprawdzona została jego przeszłość. Jak się okazało RS nie miał żadnych przygód, był na bieżąco serwisowany w ASO i była to całkowita seria bez jakichkolwiek modów czyli 580PS i 650Nm.
Audi RS6 C6 Avant 2008r
Przebieg 136 tyś km potwierdzony książką serwisową
Silnik 5,0 V10 580PS i 650 Nm
Zawieszenie: Seria.
Hamulce: ceramika tarcze przód 420mm, tył 370mm
Koła : 20" ori RS6 opony 275/35/20
Po zakupie od razu wyciągnęliśmy silnik, żeby zrobić porządek z wyciekami olejów, wymieniliśmy wszystko co było koniczne jak już był dostęp. Następnie zrobiliśmy nowy wydech, filtry, świece. Na koniec jak już RS był doprowadzony do stanu idealnego zajął się nim GTO.
Po małym sofcie zrobionym przez GTO i wizycie u Adama hamownia Masters Tuning wypluła:
800PS i ponad 950 Nm.
Ogromne podziękowania dla GTO, Uśmiecha za ogarnięcie silnika, Adama ze Sportmile za pomoc i Krzyśka z Masters Tuning.




