Strona 1 z 2
					
				Hamulce rs4 b5 s4 ogarnął może ktos sprawdzony temat
				: 2014-06-18, 13:10
				autor: Murzyn
				Witam mam pytanie ogarnął ktoś może u siebie badz ma jakieś info na temat zastosowania innych hamulców do audi rs4 b5 niż seria bo nawet przód od b7 nie hamuje ;/ w b5  w rozsądnych cenach ? Dzieki za góry za podpowiedzi :D
			 
			
					
				
				: 2014-06-18, 13:33
				autor: SID
				no to załóż heble ori od S4 B5 321x30mm
wiele osób ma +400 ps i mówi że im starcza hebel  
 
 
z tego co wiem masz zużyte tarcze RS4 B7 i może przez to masz słaby hamulec,
kup tarcze 380mm do tego setu lub tarcze AP Racing i ich nie zabijesz
 
			
					
				
				: 2014-06-18, 13:49
				autor: Wojt3q
				Ja na trasie mragowo spychowo pospiesznym :D juz 4 razy tarcze rozwalilem w 3 roznych autach .wiec na mazury trzeba naprawde mocne tarcze ;)
			 
			
					
				
				: 2014-06-18, 13:58
				autor: Murzyn
				SID pisze:wiele osób ma +400 ps i mówi że im starcza hebel   
może i starcza :) ale jak porównasz hamulce np bmw 535d to jest przepaść nawet ich budowa przemawia z nimi :D tarcze zmieniłem na jakieś od W 12 niestety dalej to nie jest rewelacja no hamuje ja wiem :D szybko poddają się teperaturze nawet bez gwałtownego hamowania problem polega pewnie na tym ze w audi tył jest słaby i obciąża przód ale moge się mylić. 380 wchodzi pod zaciski rs4 b7 rozumiem ? :D 
[ Dodano: 2014-06-18, 13:58 ]
Wojt3q pisze:Ja na trasie mragowo spychowo pospiesznym :D juz 4 razy tarcze rozwalilem w 3 roznych autach .wiec na mazury trzeba naprawde mocne tarcze ;)
dokładnie nawet przy umiejętnej jezdzie trzeba dobre hamulce  i dobre zawieszenia na mazurach :D w innym wypadku samochodu z dużą mocą i dużymi kołami nie mają sensu bycia :D
 
			
					
				
				: 2014-06-18, 14:41
				autor: buba
				Jak macie takie problemy to tylko ceramika  

 
			
					
				
				: 2014-06-18, 14:49
				autor: SID
				pod 18" ori z RS4 B5 ET20 wchodzi 370mm (ja mam takie) i 380mm może też wejść 
w 19" RS4 B7 wejdzie 390mm też bo sprawdzane
na dniach będę miał te tarcze AP Racing, ponoć nie do zdarcia i przyjmują sportowe klocki jak DS Ferodo

 
			
					
				
				: 2014-06-18, 15:10
				autor: Murzyn
				buba pisze:Jak macie takie problemy to tylko ceramika  
http://allegro.pl/hamulce-przod-tarcza- ... 03588.html 
-zdjecie poglądowe 
tył jest w tym modelu nie wiele mniejszy i uwierz mi że ceramika jest tu zbędna :D nawet jak ktoś nadużywa hamulca bo są i tacy ;) tylko że tam hamowanie nie polega na tym ze hamuje przód a tył mu pomaga tylko auto równomiernie przód i tył przysiada i poprostu spokojnie posłusznie hamuje :) poprostu maja dobre rozwiązanie nie reklamuje oczywiscie tu marki żeby nie było :P
 
			
					
				
				: 2014-06-18, 16:10
				autor: quadysz
				ale porownanie, bmw ma rozklad 50/50 wiec tarcze sa tak wlasnie dobrane, prawie takie same z przodu i z tylu. masa takiej E60 w co nie chcialo mi sie wierzyc bo to kolumbryna to ok 1500kg wiec musi to lepiej hamowac. W audi duza tarcza z tylu wg mnie nie jest dobrym rozwiazaniem, tzn tak samo duza jak z przodu. Aczkolwiek slyszalem tez inne opinie.
Jedno trzeba oddac beemce, reakcja na hamulec jest o niebo lepsza niz mam w audi
A co do zaciskow porsche (ja mam 6-cio tloka, nie wiem jak 8-mio tlok ale) one hamuja bardzo dobrze moim zdaniem, tylko trzeba hamowac zdecydowanie, jak sie lekko tylko dohamowywuje albo ni w pipe ni w oko to zaraz zaczynaja huczec, trzeba je po mesku traktowac i jest ok wg mnie.
			 
			
					
				
				: 2014-06-18, 16:12
				autor: RooS
				Murzyn pisze:... równomiernie przód i tył przysiada i poprostu spokojnie posłusznie hamuje :) poprostu maja dobre rozwiązanie... 
zdaje ci się, dużo większe tarcze są z tyłu i napęd na tył... stąd wrażenie równomiernego siadania... 6 tłok na przód i będzie to jakoś hamować
 
			
					
				
				: 2014-06-18, 16:16
				autor: buba
				Z tym tylem to faktycznie cos jest bo u mnie tez duza roznica byla po wymianie tylu na 300. 
Korektor sily hakowania powinien zalatwic sprawe.
			 
			
					
				
				: 2014-06-18, 22:12
				autor: quadysz
				idea jest taka zeby sila podczas hamowania byla rozlozona po rowno, zeby zadne z kol za szybko nie chcialo sie zablokowac, z uwzglednieniem rozlozenia mas, sil w ukladzie napedowym etc. tyle teorii ;)
a audi ma bardzo slabe tylne hamulce, za slabe nawet biorac pod uwage strasznie ciezki przod, takze troche wieksze z tylu robia roznice szczegolnie przy gorszej przyczepnosci
kiedys w oczy mi sie rzucilo ze devastation z forum A4 ponoc testowal rozne heble w a4-rce i ponoc zadowolony byl dopiero z 330mm z tylu :D ale nie wiem jak oni to testowali i gdzie, tez zalezy jaki przod mieli ;)
			 
			
					
				
				: 2014-06-18, 23:14
				autor: Sibul
				przecież BMW ma tarczo-bęben z tyłu, przynajmniej w e46, stąd mała różnica w średnicy tarczy przód tył 

 
			
					
				
				: 2014-06-19, 08:53
				autor: quadysz
				a co to ma do rzeczy?
			 
			
					
				
				: 2014-06-19, 11:24
				autor: Wojt3q
				jade zaraz włąsnie rozgrzac tarcze na mej ulubionej trasie :D    . W BMW tarcze sie nie niszcza bo przed zakretem dokładasz gazu żeby wejśc bokiem zamiast dohamowywać :D
			 
			
					
				
				: 2014-06-19, 17:46
				autor: Sibul
				quadysz zmierz powierzchnię cierną, i sprawdź ile zajmuję "bęben", a sam sobie odpowiesz na to pytanie ;)