Strona 1 z 1

Przeładowanie turbin

: 2010-11-15, 10:00
autor: MŁODY
Panowie mam problem z którym nie mogę sobie poradzić.
Pojawia mi sie błąd przekroczone cisnienie doładowania...błąd P 1555
Dzwoniłem do Sida doradził wymienić zaworki od turbin, wymieniłem 3 do tego pierscienie uszczelniające i sprawdziłem cztery bałwany na maszynie w servisie i są ok.
Problem ukazuje sie przy dużych obciążenie przy czym towarzyszy głośny gwizd i nie równa praca turbin raz ładują raz nie, interkulery też są wporzo. Auto ma przejechane 80tys turbiny są ok. Był moment ze turbiny nie ładowały wogóle i wtedy nie gwizdało. Po przemyciu przepływomierza auto odzyskało moc lecz gwizdy powróciły i nie równa praca.Proszę pomóżcie

: 2010-11-15, 10:23
autor: SID
doradziłem sprawdzic wszelkie przewody podcisnienia, IC, DV i gruszki przy turbo - a nie odrazu je wymienić
szukaj nie szczelnosci lub wadliwego zaworu sterowania turbo

: 2010-11-15, 10:46
autor: MŁODY
nie no ok Sid wszystko jest wporządku tylko by sprawdzic jaki kolwiek zaworek trzeba go kupic bo robie to w garage a nie w servisie a do pożyczania to oni nie są chętni ,ale nie są to jakies mega koszta wiec powymieniałem. Nie sprawdzałem jeszcze gruszek, dzięki i zaraz biore sie do roboty.

: 2010-11-15, 14:02
autor: buba
nie trzeba kupowac, wystarczy pozyczyc od kogos sprawny :-P

: 2010-11-15, 18:05
autor: MŁODY
pewnie w trójmiescie aż jedna sztuka......moja no chyba ze o czymś nie wiem

: 2010-11-15, 20:05
autor: LCQ
wydaje mi się że masz gdzieś nieszczelność, pewnie przy pełnym bucie mocniej szarpie silnikiem, a co za tym idzie, łapie lewe powietrze, sprawdź elementy gumowe, oraz zaciski uciskowe itd

: 2010-11-16, 02:15
autor: killerwik
Niestety S4 ma taki glupi blad ze jak pokazuje przeladowanie to zazwyczaj jest niedoladowany, a na 99 % jest to pekniety trojnik pod opaska........
Szukaj nieszczelnosci

: 2010-11-16, 11:48
autor: sportmile
wkurzacie mnie z tymi home made naprawami serio czasami . Killerwik mlody ma w podpisie rs4 wiec trojnika nie ma bo ma alu. 115 blok masz cisnienie zadane i wykonane .
Jesli aktualne jest mniejsze niz zadane masz dziure w orurowaniu , a jak masz wieksze masz pekniety przewod do actuatora. Mozesz odpiasc prawy wezyk od n 75 i pompka napompowac patrzac czy actuatory sie otworza i jest szczelnie . Jezeli nie masz pojecia jak naprawiac rs4 to naprawde polecam udac sie do kogos kto sie na tym zna. Na pomorzu nie wiem kto ale czasami warto przejechac sie pare km dalej .

: 2010-11-27, 14:55
autor: Norbi
sportmile pisze:wkurzacie mnie z tymi home made naprawami serio czasami . Killerwik mlody ma w podpisie rs4 wiec trojnika nie ma bo ma alu. 115 blok masz cisnienie zadane i wykonane .
Jesli aktualne jest mniejsze niz zadane masz dziure w orurowaniu , a jak masz wieksze masz pekniety przewod do actuatora. Mozesz odpiasc prawy wezyk od n 75 i pompka napompowac patrzac czy actuatory sie otworza i jest szczelnie . Jezeli nie masz pojecia jak naprawiac rs4 to naprawde polecam udac sie do kogos kto sie na tym zna. Na pomorzu nie wiem kto ale czasami warto przejechac sie pare km dalej .
Aj tam aj tam :mrgreen:
Wiadomo co kulało?

Re: Przeładowanie turbin

: 2013-11-22, 16:15
autor: Paziomal
Witam... i wiadomo co było przyczyną?? Ja również mam problem, przy bucie śwista, nie równo turbiny się sterują, nie ma żadnej nieszczelności przeszmuglowałem cały układ dolotowy pozdrawiam....(audi s4 2.7 biturbo 320 hp)

Re: Przeładowanie turbin

: 2013-11-22, 16:36
autor: Bucik
Paziomal pisze:Witam... i wiadomo co było przyczyną?? Ja również mam problem, przy bucie śwista, nie równo turbiny się sterują, nie ma żadnej nieszczelności przeszmuglowałem cały układ dolotowy pozdrawiam....(audi s4 2.7 biturbo 320 hp)
czyli RS4 miało nas postraszyć :lol: