Strona 1 z 2
Zamulony dupowoz
: 2010-11-14, 09:54
autor: stefannurek
Od jakiegos czasu moja esa strasznie zamulona od 0-100 robi w 8s czyli prawie 3s wolniej niz powinna. Mam program na 320KM 430NM na zegarze 327 000km sam zrobilem okolo 60 000 i przez ten okres nie wymianialem swiec ani sprzegla czy to moze byc powodem? Silnik rowno pracuje olej co 10 000 zalewany motul 300V 15W50. Turbiny ladnie gwizdza nie ma z nimi problemu. Nie posiadam wskaznika doladowania takze nie jestem w stanie okreslic ile pompuje. Macie jakies pomysly?
: 2010-11-14, 09:57
autor: Vito
u mnie jak dmuchała jedna turbina to miał podobny czas do 100, jak nie masz wskaźnika to sprawdź choć vagiem błędy i ew wstaw logi

: 2010-11-14, 09:59
autor: stefannurek
Jeszcze dodam ze czasami przez chwile cos ja tchnie i potrafi wcisnac w fotel lecz przy tym nie robi takiego wrazenia jakie powinno byc przy tej mocy.
[ Dodano: 2010-11-14, 10:00 ]
Vito pisze:u mnie jak dmuchała jedna turbina to miał podobny czas do 100, jak nie masz wskaźnika to sprawdź choć vagiem błędy i ew wstaw logi

No wlasnie nie ma bledow.
: 2010-11-14, 10:26
autor: Vito
dvki sprawdzone?
: 2010-11-14, 10:34
autor: buba
masz polifta wiec vagiem sprawdz ile dmuchaja turbiny. przyczyn moze byc kilka a od tego trzeba zaczac
jest na tym forum temat odnosnie diagnostyki vagiem S4 wiec poszukaj i zobacz co pokazalo niepokojacego
: 2010-11-14, 10:48
autor: deSigner
U mnie odmulenie nastąpiło po wymianie przeplywki

: 2010-11-14, 12:01
autor: sportmile
a moze Adas bys podjechal ?
: 2010-11-14, 18:17
autor: stefannurek
sportmile pisze:a moze Adas bys podjechal ?
Chcialbym ale z tego co czytam najpierw pare rsow potem auto nikolasa wiec pomyslalem ze nie znajdziesz czasu.
: 2010-11-14, 19:43
autor: sportmile
W 21 wieku mamy cos takiego jak tel .....

: 2010-11-14, 21:30
autor: killerwik
Przyjedz na tygodniu to moze cos popatrzymy, w sumie masz z 5km do mnie :)
: 2010-11-16, 22:10
autor: antoś
Może też być problem z czujnikami EGT, wtedy auto wpada w tryb awaryjny. Czasami jednak coś "styka" i auto jedzie normalnie.
: 2010-11-17, 00:35
autor: killerwik
czujniki dobre, bledow brak oprocz doladowania, turbiny ,,dead''
: 2010-11-17, 23:09
autor: stefannurek
Time to k04 :)
: 2010-11-18, 09:51
autor: SID
jakiś czas temu też auto niedomagało i wyglądało na padnięte turbo, może tym razme są OK tylko wada gdzie indziej
: 2010-11-24, 02:46
autor: Sql
No moj tez zmulony i do tego szarpie czasem powyzej 4 tys.
Mam juz dwa nowe czujniki EGT i nowe swiece, tylko musze wykombinowac kto mi to wymieni jakos szybko bo nie moge sie doczekac rezultatu.
Mozliwe ze na szarpanie same swiece nie pomoga... moze trzeba bedzie i cewki zmienic.
No i moj nadal faluje z obrotami a Adam nie ma w ogole planu jak sie tego pozbyc... jakies pomysly? Kupilem na ebayu boost leak tester, moze sie uda znalezc jakis leak jesli to tomoze byc powodem...