Strona 1 z 1
					
				Swap hamulców tył do B6/B7 od innych aut z rodziny VAG
				: 2014-06-02, 18:51
				autor: _adams_
				Cześć!
Szukam pomocy jak w temacie. Krążą różne wersje, ale jednoznacznie nikt nie pisze (nie chce napisać?) czym się posiłkować aby wzmocnić tył w B6.
Z przodu mam 345mm na ciężkim żeliwnym zacisku. Wiem że to kupa złomu, ale bardziej interesuje mnie wzmocnienie tyłu niż zmiana przodu na lekki. Schamowanie auta na koleinach i mokrym to masakra, tył tańczy, a ABS głupieje.
Najłatwiej zapodać z S lub RSa, wiem, ale może da się coś dopasować z drobnymi modami np. z Touarega lub Phaetona czy A8? Pełno tego na szrotach za śmieszne pieniądze.
W szczególności prośba o pomoc do SIDa i każdego kto posłuży pomocą.
			 
			
					
				
				: 2014-06-02, 20:07
				autor: Bieniek
				Zadzwon:
Tel. +48 693 45 66 99, 
Przygotuje Ci to co chcesz.
Ładuj od razu 330mm.
Do 345 mam 300mm z tylu i zaluje,ze nie dalem 330.
			 
			
					
				
				: 2014-06-02, 20:56
				autor: SID
				do B6 nic nie pasowałem, nawet nie myślałem o tym,
zresztą do zwykłych A nie staram się nic spasować bo "klienci zabili" by mnie telefonami a i tak by nie kupili
			 
			
					
				
				: 2014-06-02, 22:54
				autor: _adams_
				Tak SID, wiem że "seryjni klienci"  najbardziej dopytują rzadko się decydując. Ale jak da się to zrobić bez ładowania większych kwot  to czemu nie. 
Do usłyszenia, Bieniek.
			 
			
					
				
				: 2014-06-02, 22:58
				autor: Flyer
				Zacisk S4 B6 / RS4 B7 + jarzmo od S4 B8 + tarcza od S4 B8 = 330mm na tył.
Zaciski RS4 B7 beda lepsze, bo sa swiezsze i aluminiowe.
			 
			
					
				
				: 2014-06-02, 22:59
				autor: Bieniek
				_adams_ pisze:Tak SID, wiem że "seryjni klienci"  najbardziej dopytują rzadko się decydując. Ale jak da się to zrobić bez ładowania większych kwot  to czemu nie. 
Do usłyszenia, Bieniek.
Adams to nie do mnie nr,ale do goscia co mi i Fly ogarnial heble jak i calemu a4 klubowi.
 
			
					
				
				: 2014-06-03, 10:38
				autor: _adams_
				Aaaa...Tomuś oszołom. Wszystko jasne 
 
 
Dzięki Fly.
 
			
					
				
				: 2015-01-25, 13:51
				autor: michałswd
				Dla b6/b7 zeby sie ktos nie wku..... to
Zaciski S4 lub RS4 (muszą być przewody z rsa) + jarzma a6c6 lub frezowane RS4 
tarcze S4b8 toczone pod 326 lub 324 
Co do montazu czeka nas gwintowanie w zwrotnicy lub toczenie szpilek jak w 
moim przypadku  m12x1,5 na m10x 1,25  
Mam jarzma pod 330 na sell jakby kto szukal na PW
			 
			
					
				
				: 2018-07-18, 12:07
				autor: Piotr Kuras
				michałswd pisze:Dla b6/b7 zeby sie ktos nie wku..... to
Zaciski S4 lub RS4 (muszą być przewody z rsa) + jarzma a6c6 lub frezowane RS4 
tarcze S4b8 toczone pod 326 lub 324 
Co do montazu czeka nas gwintowanie w zwrotnicy lub toczenie szpilek jak w 
moim przypadku  m12x1,5 na m10x 1,25  
Mam jarzma pod 330 na sell jakby kto szukal na PW
a czy na ori tarczy rs4 b7 i ori zacisku z jarzmem rs4 b7 trzeba tez frezowac jarzmo czy wystarczy tylko powiekszyc otwory w zwrotnicy i bedzie pasować? 
[ Dodano: 2018-07-18, 12:07 ]
juz znalazlem, jakby ktos potrzebowal to wrzucam link
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... l-Write-Up 
			
					
				
				: 2018-07-18, 18:44
				autor: michałswd
				poszlo pw