Strona 1 z 1

zakup auta

: 2014-05-07, 10:24
autor: Toldi
Jeśli w złym miejscu zadaje pytanie - przepraszam.....
czy ktoś z Was może wie jakie bolączki mogą mieć te silniki: http://tnij.org/skomrfu w tych budach A6
napęd quattro - na co zwracać uwagę ?
może lepiej szukac 2.4 w manualu i ośce.
Auto ma być jakos dupowóz który specjalnie nie będzie generował kosztów.
dziekuje za ewentualną pomoc.

: 2014-05-07, 11:52
autor: Arti
ten link to jakieś gówno ci sie wkleiło :roll:

: 2014-05-07, 13:06
autor: Toldi
nie wkleiło się gówno, tylko to co miało być :)
po prostu myslalem ze ktoś cos będzie mógł powiedzieć o silnikach i modelach innych jak "S", bądź "RS"
;)

: 2014-05-07, 13:27
autor: urban
Arti w prawym górnym rogu "Skip This Ad" lub bezpośrednio http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au ... res=EXPORT .

Re: zakup auta

: 2014-05-07, 17:27
autor: RooS
Toldi pisze:Jeśli w złym miejscu zadaje pytanie - przepraszam.....
czy ktoś z Was może wie jakie bolączki mogą mieć te silniki: http://tnij.org/skomrfu w tych budach A6
napęd quattro - na co zwracać uwagę ?
może lepiej szukac 2.4 w manualu i ośce.
Auto ma być jakos dupowóz który specjalnie nie będzie generował kosztów.
dziekuje za ewentualną pomoc.
Uszczelki, uszczelki i jeszcze raz uszczelki. Chyba, że kupisz po generalnym remoncie :P Jak ma nie generować kosztów to kup 1.9 Q albo 1.8 T (i wirusować) na pewno wyjdzie lepiej sprawnościowo i kosztowo jak utrzymywanie niezbyt mocarnej V6 z dużym przebiegiem. Jak ma jeździć i generować koszty to S6 4.2.

Dziękuje

: 2014-05-07, 17:34
autor: Arti
faktycznie działa ale u mnie odrazu dziadostwo coś chciało zciągać....,nie dało sie tego normalnie wkleić jak Urban ??

dobra ,nieważne ;-)

nie wiem dlaczego interesuje cie akurat 3,0 bo pali to niewiele mniej od pancernego 4,2 a jedzie raczej słabo..
koles mial to w a4 i sząłu nie robiło ,pomijając juz fakt że miał wieczny problem z lambdami i elektroniką silnika...może akurat taki egzemplarz mu sie trafił.

tak czy siak wydaje mi sie ze zwykłe 4,2 bedzie tańsze w zakupie bo wyszlo ich dużo więcej,mocniejsze +lepszy dżwięk, spalanie niedużo wyższe, spory asortyment zamienników...

nie wiem jakie plusy miałyby byc po stronie 3,0 :roll:
kolesia pytalem co tylko audi handluje i powiedział ze słabo sie ten silnik sprzedaje...

: 2014-05-07, 22:03
autor: nosb
Omijac 3,0 ASN szerokim lukiem!! Tfu tfu a kysz złooo

: 2014-05-08, 09:09
autor: Toldi
diesel odpada, silniki z turbo w ogóle raczej odpadają - chodzi o to aby jeździł, spalał paliwo a nie stał na naprawach :)
nie musi być 3.0.
4.2 - z ubezpieczeniem trochę będzie srogo....
który motor VW (Audi) był udanym silnikiem? 2.4 , 2.8, ( 3.0 omijamy ) 4.2 ?
a może po prostu 2.0? ;)
nie bijcie ;-)

: 2014-05-08, 12:34
autor: Masta_J
E tam ubezpieczenie, 450 zł przy -60% :-)

Najtańszym w utrzymaniu będzie pewnie najmniejsza benzyna z najmniejszą ilością cylindrów :)

Pozdrawiam,

: 2014-05-08, 13:07
autor: Arti
ubezpieczenie za 4,2 płace z NW chyba 670zł wiec tragedii nie ma
z tego co słyszałem z w miare udanych silnikow to jeszcze 2,4 bylo :roll:

: 2014-05-09, 08:39
autor: Toldi
nosb pisze:Omijac 3,0 ASN szerokim lukiem!! Tfu tfu a kysz złooo
bo? :)
jeśli masz jakies konkretne informacje to bym poprosił.
bo na a4-klub sam silnik raczej chwalą, o awariach nic nie mówią, tylko ze przy poganianu go ostrzej podpija trochę oleju - ale który nie pije :)

: 2014-05-09, 08:47
autor: sztybor
Toldi poczytaj dokladniej a4-klub forum, bo z mojego odczucia raczej ASN jest odradzany.. + jest kilka watkow gdzie wlasciciele maja z nim problemy :|

: 2014-05-09, 15:00
autor: Toldi
wiem ze maja. wypadanie zapłonu, braki mocy w górnych partiach obrotów, natomiast o pekających blokach raczej się pisze, niż ma to miejsce faktycznie.
ale ok-pozytam sobie jeszcze.
thx.

: 2014-05-09, 15:10
autor: aro51
Jako byly posiadacz 3.0 ASN powiem tak, silnik mialem w bdb kondycji swiezutko wymieniony rozrzad robiony na blokadach, ladnie chodzil zaplony nie wypadaly, ale 3.0 i 220 nie jadacych w ogole KM i wieczny check engine za sprawa katalizatorow i ich sond, olej od 100-600ml / 1000km standard, pewnie uszczelniacze do roboty. Ja miałem i nigdy wiecej bym nie kupil, nie tego spodziewalem sie po tym silniku. Znam ludzi co laduja w niego grube pieniadze nowe cewki swiece i wszystko , a on wiecznie jakies bolaczki ma mowa o wypadaniu zaplonow gubieniu mocy przy pewnych obrotach :evil: ja nie polecam ;-)