Strona 1 z 1
Cofanie zapłonów i sondy - logi
: 2014-05-06, 20:34
autor: edi_nt
Koledzy wyciąłem katy i zrobiłem logi. Auto zaczęło mi cięzko palić na zimnym (nie wiem czy to jest coś powiązane ze sobą, ale stało się tak po przejechaniu jakiś 200km). Teraz zrobiłem logi i widze że mi dość znacznie cofa zapłony i sondy nie mieszczą się w widełkach zadanych przez VAG-a.
[ Dodano: 2014-05-06, 20:33 ]
koledzy nikt nie pomoże?? Bo nie wiem czy te zapłony są dobrze czy źle...
Auto bardzo ciężko zapala, na początku strzela w wydechu, nie chce wejść na obroty. Po jakiejś minucie wszsytko wraca do normy i auto normalnie jedzie...
: 2014-05-07, 21:19
autor: nosb
jak bylo dobrze a po naprawie cos nie dziala tzn ze cos zostalo zjebane :)))
[ Dodano: 2014-05-07, 21:19 ]
odepnij testowo przeplywke :)
: 2014-05-07, 21:40
autor: edi_nt
nosb pisze:jak bylo dobrze a po naprawie cos nie dziala tzn ze cos zostalo zjebane :)))
[ Dodano: 2014-05-07, 21:19 ]
odepnij testowo przeplywke :)
odepne zaraz jak wróce z trasy w piątek. Wg logów powinno być nią ok.
Jeśli chodzi o sondy i kąty zapłonów to nie wiem czy stało się to dokładnie po wycięciu katów, bo ostatnio robiłęm logi z pół roku temu... Więc teoretycznie mogło być już wcześniej coś nie tak, ale silnik nie dawał po sobie nic poznać...
Logi zrobiłem bo nie chce palić i zaczynam szukać przyczyny:)
: 2014-05-07, 22:04
autor: RooS
edi_nt pisze:nosb pisze:jak bylo dobrze a po naprawie cos nie dziala tzn ze cos zostalo zjebane :)))
[ Dodano: 2014-05-07, 21:19 ]
odepnij testowo przeplywke :)
odepne zaraz jak wróce z trasy w piątek. Wg logów powinno być nią ok.
Jeśli chodzi o sondy i kąty zapłonów to nie wiem czy stało się to dokładnie po wycięciu katów, bo ostatnio robiłęm logi z pół roku temu... Więc teoretycznie mogło być już wcześniej coś nie tak, ale silnik nie dawał po sobie nic poznać...
Logi zrobiłem bo nie chce palić i zaczynam szukać przyczyny:)
A sondy dobrze pracują oscyloskopem? Bo może sraka się stała przy cięciu katów i któraś sonda poszła bye bye.
: 2014-05-10, 21:08
autor: edi_nt
oki, już wiem. Na zimnym silniku VAG pokazuje 80 st. Odpiąłem czujnik i pali od kopa.
Może ktoś wie jaki powinien być numer czujnika. Bo mi jeden brat brat przywiózł (059 919 501 A) ale zły...
: 2014-05-10, 23:17
autor: RooS
edi_nt pisze:oki, już wiem. Na zimnym silniku VAG pokazuje 80 st. Odpiąłem czujnik i pali od kopa.
Może ktoś wie jaki powinien być numer czujnika. Bo mi jeden brat brat przywiózł (059 919 501 A) ale zły...
jak z A jest nie dobry to musi być bez 059 919 501... niebieski prostokątna wtyczka z tyłu z lewej między grodzią a silnikiem szukaj po zamienniku toprana 109 245 będą mieli w każdym sklepie.
: 2014-05-14, 08:59
autor: edi_nt
oki, temat ogarnięty. Czujnik temperatury wymieniony, auto zaczęło normalnie palić, zapłony wróciły do normy. Tylko chyba sonda jedna do wymiany. Nie wywala błędu ale pokazuje wartości nawet do 25.