Strona 1 z 3

nie rowna praca silnika

: 2014-05-03, 19:20
autor: grzesiek1985
Witam Panowie Problem mam tego typu ze auto nie równo pracuje na wolnych obrotach Tzn. trzyma tyle ile powinien tylko od czasu do czasu potrafi tak jak by na jeden gar nie do końca załapywać Czuć takie delikatne "rzucenie" silnika Najlepiej słychać to z wydechu takie "tąpniecie" Wymieniłem nowe świece, nowe cewki ,moduły zapłonu podmieniałem i zero efektu Na VAGu zero błędów Natomiast podczas jazdy na wyższych obrotach wszystko jest git ;-)

: 2014-05-03, 20:04
autor: buba
lpg?

: 2014-05-03, 20:07
autor: grzesiek1985
buba pisze:lpg?
brak :mrgreen: czysty oktan bp

: 2014-05-03, 20:12
autor: Barton66
u mnie cewki dawały taki objaw o którym mówisz. Później przy mega obciążeniu było ciągłe przerywanie i nie jechał. Ale widzie że cewki nowe wsadzałeś...

a co Buba pierdzi ci na LPG? :)

: 2014-05-03, 20:13
autor: grzesiek1985
cewki są nowe

: 2014-05-03, 20:15
autor: Barton66
kumpel chyba miał coś podobnego przy czujniku temperatury spalin na wolnych obrotach.

: 2014-05-03, 20:17
autor: grzesiek1985
Barton66 pisze:kumpel chyba miał coś podobnego przy czujniku temperatury spalin na wolnych obrotach.
gdzie ten czujnik siedzi???

: 2014-05-03, 20:21
autor: Barton66
G235 i G236 ale to raczej na kompie powinno wyskoczyć...
Obrazek

: 2014-05-03, 20:26
autor: grzesiek1985
ale myślisz ze to wina modułów egt czy tych czujników poniżej???

: 2014-05-03, 20:30
autor: Barton66
Wiem że brał płytkę EGT od Sida, wlutował, przestało sadzić błędami i auto zaczęło równo chodzić. Tak jakby pierdział z rury co parę sekund, taki objaw masz?

: 2014-05-03, 20:50
autor: buba
Barton66 pisze:u mnie cewki dawały taki objaw o którym mówisz. Później przy mega obciążeniu było ciągłe przerywanie i nie jechał. Ale widzie że cewki nowe wsadzałeś...

a co Buba pierdzi ci na LPG? :)
pierdzial jak wtryski wyjebalo i laly do kolektora

: 2014-05-03, 20:51
autor: grzesiek1985
nie no pierdzenia nie ma żadnego :mrgreen:

: 2014-05-06, 09:38
autor: RRyb
Ja mam u siebie na wolnych obrotach podobnie, bez dźwięku z wydechu, ale dodatkiem jest to, że na obrotach rzędu 3-4tys przy pełnym bucie potrafi na chwilę przerwać. Co obstawiacie?

: 2014-05-07, 11:18
autor: grzesiek1985
Podpiąłem vaga i był błąd
17862- czujnik temperatury w układzie recyrkulacji spalin 1 rząd cylindrów
1-zwarcie z masa G235
czy to znaczy ze moje EGT(które??) powoli pada Skasowałem błąd no i na chwile obecna znowu go nie ma lecz silnik dalej trochę nie równo chodzi Czy ta nie równa praca może być przyczyna padającego EGT???

: 2014-05-07, 17:37
autor: RooS
grzesiek1985 pisze:Podpiąłem vaga i był błąd
17862- czujnik temperatury w układzie recyrkulacji spalin 1 rząd cylindrów
1-zwarcie z masa G235
czy to znaczy ze moje EGT(które??) powoli pada Skasowałem błąd no i na chwile obecna znowu go nie ma lecz silnik dalej trochę nie równo chodzi Czy ta nie równa praca może być przyczyna padającego EGT???
G235 to wydech po stronie pasażera. Błąd był stały czy sporadyczny? Sprawdzaliście po dłuższej jeździe?