Strona 1 z 2
					
				Procedura startu
				: 2014-04-19, 18:51
				autor: kurpiu
				Czy na starym sterowniku z 98 idzie zrobic procedure startu??
			 
			
					
				
				: 2014-04-20, 11:03
				autor: luk448
				Podlacze sie do tematu odnosnie procedury startu.Wiecie jakie to mniej wiecej koszta wgrania LC?jakie sa sposoby wlaczania
			 
			
					
				
				: 2014-04-20, 11:46
				autor: Igor_s4
				Y nie wiem jak w audi ale u mnie w hondzie slabo zdawalo to egzamin na r888 zaleznie od nawierzchni czasami zamulalo..
			 
			
					
				
				: 2014-04-20, 13:02
				autor: jezyk_05
				Z tego co wiem komp z literą C nie umozliwia takiej opcji, dopiero polift się do tego nadaje
			 
			
					
				
				: 2014-04-20, 13:52
				autor: Szupryk
				asi to przechodził, ale chyba skończyło się zmianą sterownika na nowszy  

 
			
					
				
				: 2014-04-20, 13:55
				autor: asi
				Da sie to zrobic LC na kompie z literka C mialem to u siebie.
			 
			
					
				
				: 2014-04-20, 14:47
				autor: kurpiu
				Pytałem digituna i powiedział że się da to zrobić.
			 
			
					
				
				: 2014-04-20, 15:34
				autor: luk448
				asi,  a jak miales zaprogramowane uruchamianie LC? Wiecie jakie koszta jego wgrania?
			 
			
					
				
				: 2014-04-20, 20:28
				autor: Telo
				ja mam w moim LC na 4.5tys obr ustawiony i jest ok!
			 
			
					
				
				: 2014-04-21, 01:53
				autor: asi
				ja mialem programowalne LC. W swoim aucue mialem 3 programy. slaby, mocny i mocny z  programowalnym LC z mozliwoscia ustawienia obrotow. Uruchamialo sie to pewna kombinacja pedalow. Co do Kosztow wole sie nie wypowiadac, ja robilem u Witka z RPeformance i mysle, ze najlepiej jakbys sie z nim skontaktowal. 
Dodam jedynie, ze u mnie bylo auto strojone od nowa na sprezarkach rs6 itd.
			 
			
					
				
				: 2014-04-21, 09:23
				autor: bracus
				to jeszcze powiedz do czego Ci ten LC ? przecież w 2.7Bt to nie jest jakaś filozofia utrzymać 4500-5000 obrótów i walnąć ze sprzęgła u mnie na RL wychodziło 3.9 do 100 bez procedury tak że jakieś bardzo niezbędne to chyba nie jest
			 
			
					
				
				: 2014-04-21, 09:26
				autor: aw69
				przy LC starty są bardziej optymalne - powtarzalne.  Tym samym bardziej  "bezpieczne" dla napędów.  Wiem że to dziwnie brzmi, ale tak jest :)  Mozna wyuczyć się tak startowania aby jak najmniej obciążać i narażać na uszkodzenia układ przeniesienia napędu
			 
			
					
				
				: 2014-04-21, 11:20
				autor: kurpiu
				POzatym na procedurze jest doladowanie. A przy strzale ze sprzegla przy wiekszej turbinie tego nie ma i tu jest problem.
			 
			
					
				
				: 2014-04-21, 11:30
				autor: bracus
				kurpiu pisze:POzatym na procedurze jest doladowanie. A przy strzale ze sprzegla przy wiekszej turbinie tego nie ma i tu jest problem.
ja zawsze startowałem tak i doładowanie było 
http://www.youtube.com/watch?v=59Rt9mB2tpM
mocne samochody na 1 biegu mają dużo mniejsze doładowanie żeby się dało wystartować a nie mielić kołami w miejscu
bardzo duże turo - zgodzę się że o wiele łatwiej jest napompować turo i wystartować z LC - poza tym Twój cyrk Twoje małpy  

 jeżeli uważasz że tak Ci wygodniej to sobie wgraj procedurę i już  

 
			
					
				
				: 2014-04-21, 11:40
				autor: kurpiu
				U mnie musze ja miec by sprawnie wystartowac. Bo jak strzelam z 5tys albo nawet i 6 to mi sie motor zadlawia i zero doladowania tylko ze ja mam dosc duze jedno turbo.