Strona 1 z 2

Procedura startu

: 2014-04-19, 18:51
autor: kurpiu
Czy na starym sterowniku z 98 idzie zrobic procedure startu??

: 2014-04-20, 11:03
autor: luk448
Podlacze sie do tematu odnosnie procedury startu.Wiecie jakie to mniej wiecej koszta wgrania LC?jakie sa sposoby wlaczania

: 2014-04-20, 11:46
autor: Igor_s4
Y nie wiem jak w audi ale u mnie w hondzie slabo zdawalo to egzamin na r888 zaleznie od nawierzchni czasami zamulalo..

: 2014-04-20, 13:02
autor: jezyk_05
Z tego co wiem komp z literą C nie umozliwia takiej opcji, dopiero polift się do tego nadaje

: 2014-04-20, 13:52
autor: Szupryk
asi to przechodził, ale chyba skończyło się zmianą sterownika na nowszy :roll:

: 2014-04-20, 13:55
autor: asi
Da sie to zrobic LC na kompie z literka C mialem to u siebie.

: 2014-04-20, 14:47
autor: kurpiu
Pytałem digituna i powiedział że się da to zrobić.

: 2014-04-20, 15:34
autor: luk448
asi, a jak miales zaprogramowane uruchamianie LC? Wiecie jakie koszta jego wgrania?

: 2014-04-20, 20:28
autor: Telo
ja mam w moim LC na 4.5tys obr ustawiony i jest ok!

: 2014-04-21, 01:53
autor: asi
ja mialem programowalne LC. W swoim aucue mialem 3 programy. slaby, mocny i mocny z programowalnym LC z mozliwoscia ustawienia obrotow. Uruchamialo sie to pewna kombinacja pedalow. Co do Kosztow wole sie nie wypowiadac, ja robilem u Witka z RPeformance i mysle, ze najlepiej jakbys sie z nim skontaktowal.

Dodam jedynie, ze u mnie bylo auto strojone od nowa na sprezarkach rs6 itd.

: 2014-04-21, 09:23
autor: bracus
to jeszcze powiedz do czego Ci ten LC ? przecież w 2.7Bt to nie jest jakaś filozofia utrzymać 4500-5000 obrótów i walnąć ze sprzęgła u mnie na RL wychodziło 3.9 do 100 bez procedury tak że jakieś bardzo niezbędne to chyba nie jest

: 2014-04-21, 09:26
autor: aw69
przy LC starty są bardziej optymalne - powtarzalne. Tym samym bardziej "bezpieczne" dla napędów. Wiem że to dziwnie brzmi, ale tak jest :) Mozna wyuczyć się tak startowania aby jak najmniej obciążać i narażać na uszkodzenia układ przeniesienia napędu

: 2014-04-21, 11:20
autor: kurpiu
POzatym na procedurze jest doladowanie. A przy strzale ze sprzegla przy wiekszej turbinie tego nie ma i tu jest problem.

: 2014-04-21, 11:30
autor: bracus
kurpiu pisze:POzatym na procedurze jest doladowanie. A przy strzale ze sprzegla przy wiekszej turbinie tego nie ma i tu jest problem.
ja zawsze startowałem tak i doładowanie było http://www.youtube.com/watch?v=59Rt9mB2tpM
mocne samochody na 1 biegu mają dużo mniejsze doładowanie żeby się dało wystartować a nie mielić kołami w miejscu
bardzo duże turo - zgodzę się że o wiele łatwiej jest napompować turo i wystartować z LC - poza tym Twój cyrk Twoje małpy ;-) jeżeli uważasz że tak Ci wygodniej to sobie wgraj procedurę i już :-D

: 2014-04-21, 11:40
autor: kurpiu
U mnie musze ja miec by sprawnie wystartowac. Bo jak strzelam z 5tys albo nawet i 6 to mi sie motor zadlawia i zero doladowania tylko ze ja mam dosc duze jedno turbo.