Audi (R)S4 Limo by Savo
: 2014-04-13, 22:24
Myślałem czy wogole warto pokazać auto na tym forum. Nie jest zrobione tak pokazowo jak wypadają tutaj co poniektóre dzieła sztuki . Ale w sumie co mi tam , nie mam nic do stracenia wiec niech audi S4 b5 ujrzy światło dzienne 
Zaczęło sie niewinnie bo pierwsza moja b5 miała jednostkę 1.8. Pozwole sobie na jedna fotke
Mój brat jak i kolega mieli tamtego czasu s4 ... No i co ? Moje autko było zawsze zylowane żeby zadazyc za tymi dwoma potworami . Budziły sie plany nad kupnem s4 , lecz miałem do tego pewne wymagania i nie łatwo było znaleźć cos odpowiedniego . A jednak po paro miesięcznym poszukiwaniu znalazł sie sedan w kolorze czarnym i w dość dobrej formie.Zdjecie zaraz po kupnie :

No i zaczęły sie pierwsze zmiany , plan był taki żeby zachować wszystko w oryginale, dopieścić lakier, założyć dobre zawieszenie w raz z kołem .Od początku były wizje niemieckiego stylu czyli skręcana felga z leżąca buda na asfalcie lecz był tutaj znowu jeden podstawowy problem . Mianowicie Bardzo lubiałem i lubię jeździc autem po krętych drogach w tym także preferuje jazdę dynamiczna wykorzystując przy tym potencjał quattro
I ? Z powodów czysto praktycznych nie mogłem połączyć jednego z drugim .
Czyli pokazowe airidy i felgi z mocnym naciągiem poszy w niepamięć. Zagościł natomiast zestaw zawieszenia gwintowanego Firmy KW v2 wraz z stabilizatorami Eibecha. Do tego przyszło koło avus 18 by zachować nadal styl Audi S4. Na felgi przyszły dość dobre opony bo Goodyear F1 w rozmiarze nie harkorowym 225/35 z powyższych powodów. Auto poprzez to ze felgi maja dość wysokie Et może śmiało "pracować" po londyńskich drogach . Auto służy mi do zabawy i tak tez zostało jak do tej pory
Po paro miesięcznej zabawie okazało sie ze czegoś zaczyna brakować. Pytanie czego ? Oczywiście ze mocy
No i zaczęły sie pierwsze zmiany mechaniczne poprawiające bezpieczeństwo jak i osiągi auta
Hybrydy od Sida
Zawias odnowiony od podstaw , zregenerowane wklady koni i calosc w nowym proszku
- Turbiny K03 Hyybrydy
- Wydech Ksport 2.75" downpipe
- 2 x forge
- Centralny intelcooler Fmick
- Wtryski Rs4 + adaptery
- Pompa paliwa Rs4
- Kompletne sprzęgło Rs4
- Hamulce Brembo 4 tłok
w stalowym opłacie
- Dodatkowa chłodnica oleju
- Układ dolotowy Carbon
- Olej Motul 300v
- Program juz niebawem w MRC
W aucie zostało wymienione :
Kompletny rozrząd, uszczelki dekli zaworów, nowe świece, czujnik EGT, czujnik położenia walka rozrządu, silikonowy trójnik Samco, nowe wahacze przód, złączki Forge w układzie dolotowym
Zawieszenie:
- Gwint KW v2
- Zwrotnice Rs4
- Stabilizatory Eibech
Przyszła tez kolej na zmiany zewnętrzne
Nadwozie :
Zachowane w pełnym oryginale z akcentami USA
- tylna klapa us
- blenda przedniego zderzaka us
- lampy tył us (black hella)
- chromy w szybach
- felgi Avus 18" z nowym proszkiem - opony 225/35 Goodyear F1 Assymetric
Wnętrze :
Auto docelowo miało być całe beżowe w środku , tapicerka w kolorze " Musly "
Skompletowanie całego wnętrze zajęło 2 lata i wielu urzeczen
- beżowe grzane siedzenia recaro przód i tył z bezowymi zapieciami pasow
-beżowy dywan wraz z cała podsufitka w wersji z Air bag'ami na słupkach bocznych
-beżowy pulpit , dół jak i góra
- beżowa centralna konsola 2Din wraz z wszystkimi kratkami ,osłonkami kolumny kierowniczej, podlokietnikiem, stojaczkiem na kubki rownież w kolorze bezowym
-beżowe pasy wraz z bezowymi zapieciami
-beżowe boczki drzwi z dodatkowymi ori kratkami na głośniki
Każda cześć wnętrza była wypuszczona oryginalnie z fabryki - nie ingerował w to żaden cudak tapicer czy tez spec od malowania plastyków !
Wyposażenie :
- Siedzenia recaro elektryczne + grzanie
- Konsola 2Din
- NAvi
- System nagłośnienia Bose
- 10 Air bag
- 4 el szyby
- klimatronik
- wspomaganie kierownicy
- wewnętrze lusterko fotochromatyczne
- tempomat
- roleta tylnej szyby
- autopoziomowanie Xenon
Na koniec tak jak pisałem program napisany będzie przez MRC.Mysle ze auto jest takim małym wilkiem w owczej skórze z dobrym wyposażeniem jak na ten segment auta przystalo. Jednym zdaniem, S4 sprawia wielki uśmiech na twarzy jest poprostu lekarstwem na poprawienie humoru:-)
Na koniec jeszcze podziękowania dla Andrzeja (SID ) za części i pomoc ogólna, fajnie ze jest ktoś kto posiada części i służy pomocą .
No i przyszła kolej na zdjęcia, narazie liche, lecz jak będzie lustrzanka pokaże każde szczegóły i detale





Tutaj porownanie z standard zawiecha s4

Tutaj widac, przod pojdzie jeszcze smialo w dol !


Zaczęło sie niewinnie bo pierwsza moja b5 miała jednostkę 1.8. Pozwole sobie na jedna fotke

Mój brat jak i kolega mieli tamtego czasu s4 ... No i co ? Moje autko było zawsze zylowane żeby zadazyc za tymi dwoma potworami . Budziły sie plany nad kupnem s4 , lecz miałem do tego pewne wymagania i nie łatwo było znaleźć cos odpowiedniego . A jednak po paro miesięcznym poszukiwaniu znalazł sie sedan w kolorze czarnym i w dość dobrej formie.Zdjecie zaraz po kupnie :

No i zaczęły sie pierwsze zmiany , plan był taki żeby zachować wszystko w oryginale, dopieścić lakier, założyć dobre zawieszenie w raz z kołem .Od początku były wizje niemieckiego stylu czyli skręcana felga z leżąca buda na asfalcie lecz był tutaj znowu jeden podstawowy problem . Mianowicie Bardzo lubiałem i lubię jeździc autem po krętych drogach w tym także preferuje jazdę dynamiczna wykorzystując przy tym potencjał quattro

Czyli pokazowe airidy i felgi z mocnym naciągiem poszy w niepamięć. Zagościł natomiast zestaw zawieszenia gwintowanego Firmy KW v2 wraz z stabilizatorami Eibecha. Do tego przyszło koło avus 18 by zachować nadal styl Audi S4. Na felgi przyszły dość dobre opony bo Goodyear F1 w rozmiarze nie harkorowym 225/35 z powyższych powodów. Auto poprzez to ze felgi maja dość wysokie Et może śmiało "pracować" po londyńskich drogach . Auto służy mi do zabawy i tak tez zostało jak do tej pory

Po paro miesięcznej zabawie okazało sie ze czegoś zaczyna brakować. Pytanie czego ? Oczywiście ze mocy



Hybrydy od Sida

Zawias odnowiony od podstaw , zregenerowane wklady koni i calosc w nowym proszku

- Turbiny K03 Hyybrydy
- Wydech Ksport 2.75" downpipe
- 2 x forge
- Centralny intelcooler Fmick
- Wtryski Rs4 + adaptery
- Pompa paliwa Rs4
- Kompletne sprzęgło Rs4
- Hamulce Brembo 4 tłok
w stalowym opłacie
- Dodatkowa chłodnica oleju
- Układ dolotowy Carbon
- Olej Motul 300v
- Program juz niebawem w MRC
W aucie zostało wymienione :
Kompletny rozrząd, uszczelki dekli zaworów, nowe świece, czujnik EGT, czujnik położenia walka rozrządu, silikonowy trójnik Samco, nowe wahacze przód, złączki Forge w układzie dolotowym
Zawieszenie:
- Gwint KW v2
- Zwrotnice Rs4
- Stabilizatory Eibech
Przyszła tez kolej na zmiany zewnętrzne
Nadwozie :
Zachowane w pełnym oryginale z akcentami USA
- tylna klapa us
- blenda przedniego zderzaka us
- lampy tył us (black hella)
- chromy w szybach
- felgi Avus 18" z nowym proszkiem - opony 225/35 Goodyear F1 Assymetric
Wnętrze :
Auto docelowo miało być całe beżowe w środku , tapicerka w kolorze " Musly "
Skompletowanie całego wnętrze zajęło 2 lata i wielu urzeczen
- beżowe grzane siedzenia recaro przód i tył z bezowymi zapieciami pasow
-beżowy dywan wraz z cała podsufitka w wersji z Air bag'ami na słupkach bocznych
-beżowy pulpit , dół jak i góra
- beżowa centralna konsola 2Din wraz z wszystkimi kratkami ,osłonkami kolumny kierowniczej, podlokietnikiem, stojaczkiem na kubki rownież w kolorze bezowym
-beżowe pasy wraz z bezowymi zapieciami
-beżowe boczki drzwi z dodatkowymi ori kratkami na głośniki
Każda cześć wnętrza była wypuszczona oryginalnie z fabryki - nie ingerował w to żaden cudak tapicer czy tez spec od malowania plastyków !
Wyposażenie :
- Siedzenia recaro elektryczne + grzanie
- Konsola 2Din
- NAvi
- System nagłośnienia Bose
- 10 Air bag
- 4 el szyby
- klimatronik
- wspomaganie kierownicy
- wewnętrze lusterko fotochromatyczne
- tempomat
- roleta tylnej szyby
- autopoziomowanie Xenon
Na koniec tak jak pisałem program napisany będzie przez MRC.Mysle ze auto jest takim małym wilkiem w owczej skórze z dobrym wyposażeniem jak na ten segment auta przystalo. Jednym zdaniem, S4 sprawia wielki uśmiech na twarzy jest poprostu lekarstwem na poprawienie humoru:-)
Na koniec jeszcze podziękowania dla Andrzeja (SID ) za części i pomoc ogólna, fajnie ze jest ktoś kto posiada części i służy pomocą .
No i przyszła kolej na zdjęcia, narazie liche, lecz jak będzie lustrzanka pokaże każde szczegóły i detale




Tutaj porownanie z standard zawiecha s4

Tutaj widac, przod pojdzie jeszcze smialo w dol !
