Strona 1 z 2

faluje po dodaniu gazu

: 2014-03-20, 18:20
autor: zbynekpik
Koledzy powiem wam iż mechanik nie wie w czym jest problem.
Sprawdzał i mechanicznie wszystko jest sprawne a problem nadal jest. błąd jaki się pokazuje to 17963 przeładowanie turbiny, teraz tak... Mechanik mówi iż błąd nie pojawia się za każdym razem, falowanie pojawia się, a raz nie i nie wiemy o co chodzi. Jeden mechanik miał pomysł, że katalizator jest zapchany więc postanowiłem oddać do pana który zajmuje się grupą VAG, no i on zdębiał i mówi mechanicznie wszystko ok. Ma poczucie iż tak jakby jakiś zawór się blokował i później odblokowywał.
Panowie co wymienić na początek i jak mogę jeszcze to sprawdzić.
To co już zrobiłem: adaptacja przepustnicy i przepływomierza, sprawdzenie dolotów powietrza.
Mechanik sprawdzał logi dynamicznie i mówi, że jest okey.
teraz zdaje się na wasze doświadczenie i będę wymieniał, ale teraz co:
zawór N75
dv
?? ? co jeszcze?

: 2014-03-20, 22:43
autor: robertukf
17963 Ciśnienie doładowania - przekroczona górna granica regulacji 
brak osprzętu / nie związany ze sprzęte

szukajznieszczelności w dolocie. W pierwszej kolejnosci trójnik przepustnicy gumowy. Zdemontuj go calkowicie i oblukaj. Lktem węże i opaski... jak masz loki to daj tu 115.

Ps. Zmień mechanika :mrgreen:

: 2014-03-20, 22:49
autor: zbynekpik
Trójnik wymieniłem 1,5 roku temu na nowy:) był nie szczelny, a mechanika zmieniam co chwilę:)

: 2014-03-20, 22:50
autor: robertukf
1,5 roku to duuuzo :-)

: 2014-03-21, 11:19
autor: zbynekpik

: 2014-03-21, 13:33
autor: robertukf
wrzuc tu http://vaglog.rtnet.pl/ i potem wklej

: 2014-03-21, 13:50
autor: zbynekpik
logi wyżej

: 2014-03-21, 14:32
autor: robertukf
coś nie tak. w jakim formacie masz zapisane logi

: 2014-03-21, 16:38
autor: zbynekpik
logi wyżej wykasowałem stare, aby można było sprawdzić, dzięki za pomoc

: 2014-03-21, 20:41
autor: daw2
Kolego masz straszne przeładowanie. Sprawdz n75 lub Weżyki od zaworu do obu turbin...

: 2014-03-21, 21:13
autor: zbynekpik
Kolego, byłem w garażu i wyjąłem ten zawór: dwa doloty są drożne, jak podłączam pod aku słychać cyk i dmucham w ten wylot co przed podłączeniem był zatkany i jest drożny. Oznacza to, że zawór jest ok????

: 2014-03-21, 22:15
autor: robertukf
N75 poszlo się je.b.A.c . Sprawdz najpierw przewody od n75 idące do WG . Jak sa nieszczelne to nie ma sterowania turbinami. Mogą byc sporciale. Dalej n75. Jak masz od kogo to podmien. To ustrojstwo dziala na zasadzie on/off i moze się zacinac.

: 2014-03-21, 22:31
autor: zbynekpik
N75 skąd wziąć??? może kogoś znajdę w kuj pom z takim silnikiem:)) chętnie podjadę i porzyczę czujnik.
Błąd jaki mi wywala to: 17963 P 1555 - 35 - 10

: 2014-03-22, 09:21
autor: skalarx
zbynekpik pisze:N75 skąd wziąć??? może kogoś znajdę w kuj pom z takim silnikiem:)) chętnie podjadę i porzyczę czujnik.
Błąd jaki mi wywala to: 17963 P 1555 - 35 - 10
1.8T ma taki sam chhyba. Będzie łatwiej:)

: 2014-03-22, 13:03
autor: zbynekpik
Kolego myślisz, że będzie pasował? Pewnie ławiej będzie znaleźć kogoś z tym silnikiem:)

[ Dodano: 2014-03-22, 13:03 ]
Koledzy zrobiłem test: odłączyłem zawór N75 i autko inaczej chodzi nie ma falowania, nie ma dużego kopa, ale nie ma falowania - pojawił się błąd 17956. Ale nie wyskoczył błąd 179653. Jak podłączyłem zawór n75 to po jakimś czasie zaczął falować i wyskoczył błąd 17953 przeładowania turbiny.
Co ty na to koledzy?