Strona 1 z 4

: 2014-03-17, 09:27
autor: ghost
Wszyscy na forum montują te stalowe DV-ki w ten sposób... ktoś może potwierdzić ,że to prawidłowe ułożenie ? W SSP do 2.7 jest jak byk ,że mają być "cienkim wężykiem w stronę przepustnicy" więc jak to jest ?

: 2014-03-17, 10:15
autor: aw69
Wszyscy na forum montują te stalowe DV-ki w ten sposób... ktoś może potwierdzić ,że to prawidłowe ułożenie ? W SSP do 2.7 jest jak byk ,że mają być "cienkim wężykiem w stronę przepustnicy" więc jak to jest ?
Odpowiedziałeś sobie własnie :) Większość ma pozakładane DVki z chuja :)

: 2014-03-17, 11:56
autor: skalarx
no odwrotnie założone...

: 2014-03-17, 12:05
autor: ADI
Odwrotnie nie moga byc. Sprawdzone. I puszczaja.

: 2014-03-17, 12:45
autor: aw69
Odwrotnie nie moga byc. Sprawdzone. I puszczaja.
weź błagam cie !!! Nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz. Tym samym dajesz dowód ze nieznasz kompletnie zasady działania zaworu DV :)

Kolejna sprawa to to że te wszystkie jebane tanie zamiennik nadają się tylko na złom albo na półke żeby ładnie wyglądało, tyczy się też to samo zewnętrzych zaworów wastegate.

: 2014-03-17, 12:47
autor: buba
ADI pisze:Odwrotnie nie moga byc. Sprawdzone. I puszczaja.
ja mam odwrotnie od roku i jakoś nie puszczają

może ja mam sprawne :roll:

: 2014-03-17, 13:21
autor: nosb
Wdg mnie tez je o cenzura obic. Sa skonstruowane z dupy. na te 400-500 ps i ludzkie doladowanie nie ma sensu pchac tych metalowych a zwykle seryjne plastiki.

: 2014-03-17, 13:22
autor: ADI
aw69 pisze:
Odwrotnie nie moga byc. Sprawdzone. I puszczaja.
weź błagam cie !!! Nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz. Tym samym dajesz dowód ze nieznasz kompletnie zasady działania zaworu DV :)

Kolejna sprawa to to że te wszystkie jebane tanie zamiennik nadają się tylko na złom albo na półke żeby ładnie wyglądało, tyczy się też to samo zewnętrzych zaworów wastegate.
Zapytaj bola. On to montował :mrgreen:
Jak by byly chujowe to mocy by nie bylo ;-)

: 2014-03-17, 13:58
autor: ghost
To nie jest tak ,że mocy nie będzie... Nie na darmo DV'ki są nazywane cichymi zabójcami turbiny. Ludzie jeżdzą z zepsutymi i nawet nie wiedzą :lol: Chronią one przed tzw. surge / ćwierkotaniem :-) przy gwałtownym odpuszczeniu gazu spreżone przez turbo powietrze potrafi odbić się od łopatek mocno je wyhamowywując... powodująć charkaterystyczny ćwierkot który niszczy sprężarke. DV mają spuszczać to co zbędne tak w wielkim skrócie...




EDIT : można sobie posłuchać https://www.youtube.com/watch?v=nCj6Spwl1CU

Im większe doładowanie tym więcej do roboty ma DV'ka...

: 2014-03-17, 21:06
autor: bolo-s4
Masakra co ma dv do surge
A wiecie panowie że są dvki dobrych firm i właśnie je tak zalecają montować

: 2014-03-17, 21:43
autor: ghost
W 2,7 z k03 nigdy surge nie słyszałem. A w kilku z k04 już tak... Nie było to takie napier%$^% jak na załączonym filmiku ale dość słyszalne szczególnie z lekko uchyloną szybą podczas jazdy. Sam na początku nie zwróciłem na to uwagi aż kiedyś gdy moja kobieta prowadziła a ja parowałem z %% na bocznym fotelu to było słychać jak cholera bo nagle puszczała gaz jak turbiny zaczynały ostro ładować... i ten dzwięk troszke przypominający BOV-a :shock: :-/ Jak się jeździ autem raz w tygodniu i przegoni je przy okazji ostro to można tego nie usłyszeć. Ja swoim latam cały czas to wyczuwam wszystko :mrgreen:

Po prawidłowym ustawieniu zaworów DV cisza... przestałem drążyć temat

: 2014-03-17, 23:18
autor: buba
Ten cwierkot o ktorym piszesz to jest objaw rozwalonego dv ;-)

: 2014-03-18, 07:29
autor: bolo-s4
Dokładnie tak

: 2014-03-18, 07:53
autor: SID
miałem w rękach sporo zamienników DV dla 2,7bi
były one różnie zbudowane w środku, inaczej uszczelnione co ewidentnie uniemożliwiało zamontowanie ich jak orginalne DV w 2,7
myslę że sposób montażu jest ustalony przez producenta/budowy zaworu wenątrz,
uważam też że najlepsze są seryjne Bosch bo pracują najbardziej "elastycznie" ale ich wada mają krótki okres życia

: 2014-03-18, 08:43
autor: buba
Jedyny zamiennik na jakim udalo mi sie opanowac boost, drgania budy i falujace obroty to HKS (1800pln) Niestety do 2,7 nie da sie go wsadzic. Auto czeka na strojenie u Witka i zobaczymy co z tego wyjdzie. Moze uda sie schamowac na seryjnym dla porownania. Ale auto dlubniete wiec to tez ciezko porownac do seryjnego auta i czy tam bedzie pracowal tak samo.