Strona 1 z 2

Sprezyny obniżające, zawieszenie rs4 b7 sugestie ?

: 2014-03-15, 07:28
autor: Bj84
Witam

Zastanawiam sie nad obniżeniem auta...chodzi mi bardziej o wizualny aspekt tej modyfikacji. Generalnie z OEM pod względem komfortu, sposobu pracy itp jestem zadowolony. KW wypuścił taka opcje



http://m.ebay.com/itm/281266218366?nav=SEARCH

Czy lepiej szukać jakiegoś prostego zawieszenia gwintowanego ?

Dzięki

Re: Sprezyny obniżające, zawieszenie rs4 b7 sugestie ?

: 2014-03-15, 08:24
autor: Rafal84
u siebie mam Bilsteina B8 i sprezyny Eibacha, w b5 Bilsteina B16.

ale to juz wiesz :mrgreen:

: 2014-03-15, 08:55
autor: LCQ
moim zdaniem albo same springi, albo gwintowane, wiadomo że na gwincie będzie najlepiej wyglądać, ale czy masz aż taką potrzebę? jak zależy Ci w jakimś % na komforcie lepiej zainwestować w jakiś kit. Daj dużą felgę obniż z 40 mm i będzie ok...

: 2014-03-15, 09:18
autor: bracus
jeżeli chodzi Ci tylko o aspekt wizualny a nie chcesz bardzo utwardzić samochodu to na początek z pewnością wystarczą same springi średniej półki typu wspomniany właśnie eibach czy np h&r
http://pgperformance.com/h-r-springs-fo ... s4-b7.html
http://store.redlinespeedworx.com/product_p/50300.htm

: 2014-03-15, 09:49
autor: Bj84
Dzięki za pomoc...

A jak byś sie wypowiedzialem do opcji KW która wkleilem w pierwszym poście ?

: 2014-03-15, 10:20
autor: bracus
za prawie 3000 zł kit sprężyn ? oczywiście fajnie że górna półka ale dokładając parę złotych można już mieć gwint (chociaż uważam że dla Ciebie jest zbyteczny) eibach, h&r czy inny vogtland za 1/2 ceny KW spełnią z pewnością swoje zadanie równie dobrze

: 2014-03-15, 11:20
autor: Bj84
Co do sprezyn to obojętnie co wybiorą bedzie ok ? I "bezpiecznie" dla OEM amorow ?

Tutaj KW to dla mnie nr 1


Mam prośbę bo widzę ze jesteś w temacie ? Jaki gwint mozna mieć za niewielka dopłata ?
Dieki jeszcze raz za pomoc.

: 2014-03-15, 12:24
autor: LCQ
Weitec vogtland

: 2014-03-15, 12:40
autor: Bj84
Eibach pro kit zawsze był fajna opcja, ale do rs4 b7 nie ma w ofercie...

: 2014-03-15, 19:30
autor: bracus
LCQ pisze:Weitec vogtland
dokładnie też polecił bym takie
ze swojej strony jeszcze AP - bo miałem w dwóch s4kach - ale pewnie do tego nie będzie w ofercie - generalnie mało która firma ma w ofercie zawieche do RS4 oczywiście z tych ze średniej półki

: 2014-03-15, 19:59
autor: Bj84
Podsumowując są dwie dostępne opcje

1. KW sprezyny z możliwością regulacji
2. H&R

: 2014-03-15, 20:21
autor: majlo
Moim zdaniem szkoda auta.
A amorki i tak ucierpią bo w innym zakresie będą działać

: 2014-03-15, 21:06
autor: Bj84
majlo pisze:Moim zdaniem szkoda auta.
A amorki i tak ucierpią bo w innym zakresie będą działać
generalnie trudno sie nie zgodzić, ale z drugiej strony znam kilkanaście rożnych aut i nigdy nikt nie narzekał...

: 2014-03-16, 04:47
autor: Arek_HB
to i ja cos dodam od siebie, mialem przyjemnosc prowadzic rs4 b7 na zawieszeniu Bilsteina B8 i sprezyny Eibacha i bylo idealnie.

: 2014-03-26, 14:41
autor: Bj84
Dzięki za info...


Czyli jak padną mi OEM amortyzatory to kupi b8 i bede grały ze sprezynami KW ?!

[ Dodano: 2014-03-26, 14:41 ]
...doszedłem do wniosku, ze nie bede bawił sie w sprezyny.
Wybór padł na bilstein b14 lub b16. Chciałbym prosić o radę czy jeżeli moje wypady na tor to bedzie max 1 lub 2 w sezonie to czy warto jest inwestować w opcje z regulacja ? Mówiąc w prost czy wykorzystam b16. I druga bardzo ważna sprawa jak oba zawieszenia wypadają w porównaniu do OEM rs4 b7 ?

Wielkie dzieki z góry za pomoc.