Strona 1 z 2
					
				Sprezyny obniżające, zawieszenie rs4 b7 sugestie ?
				: 2014-03-15, 07:28
				autor: Bj84
				Witam
Zastanawiam sie nad obniżeniem auta...chodzi mi bardziej o wizualny aspekt tej modyfikacji. Generalnie z OEM pod względem komfortu, sposobu pracy itp jestem zadowolony. KW wypuścił taka opcje 
http://m.ebay.com/itm/281266218366?nav=SEARCH
Czy lepiej szukać jakiegoś prostego zawieszenia gwintowanego ?
Dzięki
 
			
					
				Re: Sprezyny obniżające, zawieszenie rs4 b7 sugestie ?
				: 2014-03-15, 08:24
				autor: Rafal84
				u siebie mam Bilsteina B8 i sprezyny Eibacha, w b5 Bilsteina B16.
ale to juz wiesz  :mrgreen:
			 
			
					
				
				: 2014-03-15, 08:55
				autor: LCQ
				moim zdaniem albo same springi, albo gwintowane, wiadomo że na gwincie będzie najlepiej wyglądać, ale czy masz aż taką potrzebę? jak zależy Ci w jakimś % na komforcie lepiej zainwestować w jakiś kit. Daj dużą felgę obniż z 40 mm i będzie ok...
			 
			
					
				
				: 2014-03-15, 09:18
				autor: bracus
				jeżeli chodzi Ci tylko o aspekt wizualny a nie chcesz bardzo utwardzić samochodu to na początek z pewnością wystarczą same springi średniej półki typu wspomniany właśnie eibach czy np h&r 
http://pgperformance.com/h-r-springs-fo ... s4-b7.html
http://store.redlinespeedworx.com/product_p/50300.htm 
			
					
				
				: 2014-03-15, 09:49
				autor: Bj84
				Dzięki za pomoc...
A jak byś sie wypowiedzialem do opcji KW która wkleilem w pierwszym poście ?
			 
			
					
				
				: 2014-03-15, 10:20
				autor: bracus
				za prawie 3000 zł kit sprężyn ? oczywiście fajnie że górna półka ale dokładając parę złotych można już mieć gwint (chociaż uważam że dla Ciebie jest zbyteczny) eibach, h&r czy inny vogtland za 1/2 ceny KW spełnią z  pewnością swoje zadanie równie dobrze
			 
			
					
				
				: 2014-03-15, 11:20
				autor: Bj84
				Co do sprezyn to obojętnie co wybiorą bedzie ok ? I "bezpiecznie" dla OEM amorow ?
Tutaj KW to dla mnie nr 1
Mam prośbę bo widzę ze jesteś w temacie ? Jaki gwint mozna mieć za niewielka dopłata ?
Dieki jeszcze raz za pomoc.
			 
			
					
				
				: 2014-03-15, 12:24
				autor: LCQ
				Weitec vogtland
			 
			
					
				
				: 2014-03-15, 12:40
				autor: Bj84
				Eibach pro kit zawsze był fajna opcja, ale do rs4 b7 nie ma w ofercie...
			 
			
					
				
				: 2014-03-15, 19:30
				autor: bracus
				LCQ pisze:Weitec vogtland
dokładnie też polecił bym takie
 ze swojej strony jeszcze AP - bo miałem w dwóch s4kach - ale pewnie do tego nie będzie w ofercie - generalnie mało która firma ma w ofercie zawieche do RS4 oczywiście z tych ze średniej półki
 
			
					
				
				: 2014-03-15, 19:59
				autor: Bj84
				Podsumowując są dwie dostępne opcje
1. KW sprezyny z możliwością regulacji
2. H&R
			 
			
					
				
				: 2014-03-15, 20:21
				autor: majlo
				Moim zdaniem szkoda auta. 
A amorki i tak ucierpią bo w innym zakresie będą działać
			 
			
					
				
				: 2014-03-15, 21:06
				autor: Bj84
				majlo pisze:Moim zdaniem szkoda auta. 
A amorki i tak ucierpią bo w innym zakresie będą działać
generalnie trudno sie nie zgodzić, ale z drugiej strony znam kilkanaście rożnych aut i nigdy nikt nie narzekał...
 
			
					
				
				: 2014-03-16, 04:47
				autor: Arek_HB
				to i ja cos dodam od siebie, mialem przyjemnosc prowadzic rs4 b7 na zawieszeniu Bilsteina B8 i sprezyny Eibacha i bylo idealnie.
			 
			
					
				
				: 2014-03-26, 14:41
				autor: Bj84
				Dzięki za info...
Czyli jak padną mi OEM amortyzatory to kupi b8 i bede grały ze sprezynami KW ?! 
[ Dodano: 2014-03-26, 14:41 ]
...doszedłem do wniosku, ze nie bede bawił sie w sprezyny.
Wybór padł na bilstein b14 lub b16. Chciałbym prosić o radę czy jeżeli moje wypady na tor to bedzie max 1 lub 2 w sezonie to czy warto jest inwestować w opcje z regulacja ? Mówiąc w prost czy wykorzystam b16. I druga bardzo ważna sprawa jak oba zawieszenia wypadają w porównaniu do OEM rs4 b7 ?
Wielkie dzieki z góry za pomoc.