Strona 1 z 2
					
				2.7 tt do budy a4 b7
				: 2014-02-10, 17:01
				autor: arielmax
				chodzi mi po głowie a4 b7 z silnikiem 2.7 tt czy da rade od strony elektroniki  jaką baze lepiej wybrać 2.0 tfsi czy 3.0 tdi czy ktoś na forum czymś takim jeżdzi jakie ewentualnie problemy mogę napotkać ,czy możecie kogoś polecić z trójmiasta lub okolic co by mi tą strone elektroniki ogarnoł
			 
			
					
				
				: 2014-02-10, 17:54
				autor: martin s4
				najlepiej jakis v6 spasi ci skrzynia no i Q
			 
			
					
				
				: 2014-02-10, 18:03
				autor: Bieniek
				MAm 2.7 w b6,a to podobnie co b7.
Wpadnij na spota to wszystkiego sie dowiesz.
			 
			
					
				
				: 2014-02-11, 10:28
				autor: quadysz
				w stosunku do B6, B7 wiecej po CANie chyba sie komunikuje, cza by do magika sie odezwac z michniowa ;)(Nosb) ale poza tym to tak samo
			 
			
					
				
				: 2014-02-11, 10:49
				autor: Bieniek
				Wiazka i komp i tak z b5 jest...
			 
			
					
				
				: 2014-02-11, 11:13
				autor: quadysz
				prawda, ale wiazka silnika to nie wszystko zeby nie bylo bledow
			 
			
					
				
				: 2014-02-12, 08:21
				autor: Dano
				Bieniek pisze:b6,a to podobnie co b7.
Właciewie to tylko lift:)
ale temat ciekawy:)
 
			
					
				
				: 2014-02-12, 08:31
				autor: aro51
				Jak oddasz komus kto bedzie uczyl sie takiego swapa na Twoim aucie to sporo to potrwa, juz nie wspomne o komplikacjach.
Zawsze mozna wiazki od b6 poprzewalac i MCE 
Najlepsza buda b7 do swapa to mysle bylaby z 3.2 FSI bo to podobny silnik do 3.0 z b6 i benzyna, jest dobry bak z pompka przewody, licznik, chlodnica , sanie alu pod spodem, puszka filtra.
arielmax, dzialaj tylko przygotuj duzo $$$ i cierpliwosci bo tak z pol roku bez auta  

 ale radocha pozniej jest  

 
			
					
				
				: 2014-02-12, 12:05
				autor: arielmax
				rozglądam się za budą ale łatwo nie będzie myśle o 3.0tdi albo 2.0 tfsi najlepiej czarny sedan ale wtedy pole wyboru  mocno sie zawęża 3.2 fsi też może być ale bardzo mało tego jest
			 
			
					
				
				: 2014-02-12, 12:53
				autor: aro51
				Bierz moja b6 zrobisz z gratow co mam na niej b7 za darmo, a jak troche dorzucisz to i rs-a.  

 
			
					
				
				: 2014-02-13, 19:43
				autor: arielmax
				aro51 pisze:Bierz moja b6 zrobisz z gratow co mam na niej b7 za darmo, a jak troche dorzucisz to i rs-a.  

 
nie, ma byc  w miare świeżynka a serce będzie agb na k04 rs4  silnik już  mam  
 [ Dodano: 2014-02-13, 19:43 ]
 
[ Dodano: 2014-02-13, 19:43 ]
ludzie dajcie namiar na kogoś co mi elektronike ogarnie najlepiej z pomorza
 
			
					
				
				: 2014-02-13, 20:02
				autor: Bieniek
				Nie ma.
Kazdy bedzie sie uczyl na Twoim aucie niestety.
			 
			
					
				
				: 2014-02-13, 20:06
				autor: aro51
				jakby byl to by Bieniek na poludnie Polski nie wiozl auta.
			 
			
					
				
				: 2014-02-13, 20:21
				autor: arielmax
				nie straszcie wiem że nie będzie łatwo i tanio ale czy się da moją eską zrobiłem 150 tyś i nie widze innego silnika w następnym aucie 
[ Dodano: 2014-02-13, 20:21 ]
to może ci co mają b6 powiedzą z czym były największe problemy zawsze jakaś pomoc, ponoć to tylko lift
			 
			
					
				
				: 2014-02-13, 23:39
				autor: Pasi
				masz bardziej rozbudowanego CANa. Robi się lipa przy ESP. 
Daniel ostatnio pisał problemy jakie są, by banglało jak Bóg nakazał.