Strona 1 z 3
					
				czyszczenie FSI, czyli GDZIE i za ILE ?
				: 2014-02-02, 23:04
				autor: Rafal84
				Witam,
Temat typowo informacyjny.
myślę, że o pewnych kwestiach trzeba napisać wprost, co by każdy miał świadomość.
jaki KOSZT i GDZIE. Informacje tylko sprawdzone osobiście, lub 100% potwierdzone info od bliskich, znajomych.
np: auto takie i takie, firma, czyli tu i tam, i za ile.
			 
			
					
				
				: 2014-02-02, 23:07
				autor: Arek_HB
				O fajnie ze zalozyl ktos taki temat.
Mam w rodzinie S5 ktore ma jeszcze na lato zostac przeczyszczona. 
Mozecie kogos polecic? I jaki jest orientacyjny koszt takiej operacji?
pzdr Arek
			 
			
					
				
				: 2014-02-03, 15:14
				autor: majlo
				Sportmile - 3 dni wraz z całym serwisem (oleje, świece, filtry).
Było 350hp jest 428hp.
			 
			
					
				
				: 2014-02-03, 15:55
				autor: arti@R1
				...może komuś sie przyda, na temat Czyszenia FSI 
http://www.racingforum.pl/audi-rs4-b7-t77606.html 
			
					
				
				: 2014-02-03, 17:07
				autor: ksiaze
				majlo pisze:Sportmile - 3 dni wraz z całym serwisem (oleje, świece, filtry).
Było 350hp jest 428hp.
cena cena mis :)
 
			
					
				
				: 2014-02-06, 09:37
				autor: Rafal84
				no właśnie ile teraz..
w 2012, czyszczenie, wymiana zaworka co steruje klapkami w kolektorach co jest z tym problem, serwis olejowy, zdjecie rev limitera na pierwszych dwoch biegach, chyba program, ponad 8000 tys zl.
			 
			
					
				
				: 2014-02-06, 10:47
				autor: SID
				8000 zł i można żyć, cena porażka za taką usługę.
Nic tylko zakładać serwisy specjalizujące się w czyszczeniu V8
			 
			
					
				
				: 2014-02-06, 11:14
				autor: luk448
				Nie ma co w chooj siana. 

 
			
					
				
				: 2014-02-06, 11:32
				autor: Rafal84
				dlatego ciekaw jestem jak sprawa teraz obecnie wyglada, bo gdzies cos doslzy mnie sluchy, ze 1500 zl czyszczenie z wymiana zaworka lub usunieciem klapek tych w kolektorach, nic nic, jak cos bede wiedzial wiecej 100% napisze.
			 
			
					
				
				: 2014-02-06, 12:57
				autor: BurnOuT
				nie jestem pewien na 100% ale teraz cena poniżej połowy kwoty którą podałeś Rafał
			 
			
					
				
				: 2014-02-06, 13:57
				autor: Rafal84
				[quote="BurnOuT"]nie jestem pewien na 100% ale teraz cena poniżej połowy kwoty którą podałeś Rafał[/quote]
swoja droga mialo byc 3000, ale doszedl jakis problem (domniemuje, ze z zaworkiem czy klpakami, wahatever), a to cos doszlo, znow cos a to fitlry, a to olej ,a to to i tamto i tyle bylo w 2012, w koncu wiem co mowie :)
obecnie może i tak, dlatego napisałem że krąża mnie sluchy, cos kolo kwoty 1500.
przypomina sie w tej sytuacji mi jeden cytat pewnego tunera... "bo kase to się robi na frajerach - tuningowach i fanatykach".  LOL :)
			 
			
					
				
				: 2014-02-06, 14:48
				autor: Jacars4
				Ja czyściłem u mojego nadwornego serwisanta . Zrobione bardzo dokładnie i solidnie. Cena 1800 plus uszczelki i zaworek . Profi robota , auto zaczeło zapierda...ć . Taniej niż jedna turbina do rs4 b5. Więc nie ma tragedii , a awaryjność tych aut jest zerowa.
			 
			
					
				
				: 2014-02-06, 16:21
				autor: Bj84
				Jacars4 pisze:Ja czyściłem u mojego nadwornego serwisanta . Zrobione bardzo dokładnie i solidnie. Cena 1800 plus uszczelki i zaworek . Profi robota , auto zaczeło zapierda...ć . Taniej niż jedna turbina do rs4 b5. Więc nie ma tragedii , a awaryjność tych aut jest zerowa.
A miałeś pomiar mocy przed i po ?
Generalnie to widzę ze sprawa nie opiera sie tylko na czyczczeniu...blaszki kolektora, zaworek...
 
			
					
				
				: 2014-02-06, 21:57
				autor: Jacars4
				Pierdolenie o syfieniu wielkie. Po czyszczeniu nie odczułem wielkiej poprawy. Dopiero wymiana zaworka zrobiła swoje.  Auto wróciło do dobrych osiągów i to jest największa bolączka. zaworek znajduje się pod nadkolem i cały się rozsypał od soli . Mocy nie mierzyłem ,ale porównując do rs4 nie sprawnego to przepaśc. Ale czyszczenie plus zaworek robi swoje. Zawór łatwo sprawdzić nawet na postoju , pow 5500rpm musi się kolektor otworzyć.
			 
			
					
				
				: 2014-02-06, 22:07
				autor: Rafal84
				cos w tym jest, czytałem kiedys na forum jakims usa czy cos, ze wlasnie glowna przyczyna to ten zaworek, a to czyszczenie to taka zaslona mydlana do nabijania forsy wlasnie...
chodz przeczyscic nie zaszkodzi.