Strona 1 z 4
Przekładka RS6 = S6 A6 C5
: 2013-12-11, 10:23
autor: SID
Taka sytuacja :
Przyszło mi RS6 C5 450 ps z 2003r z przebiegiem 179 tyś km z szwajcari. Auto w środku ładne, silnik serwisowany do konca w ASO. Ale niestety auto jest po dachowaniu i nie do zrobienia.
Wpadł mi pomysł aby przełożyć wszystko silnik, napędy, środek do innego S6 A6 4,2 które bym normalnie kupił w PL.
Sprawdzałem ceny i takie auto sprawne można wyrwać za 15-20 tyś.
S6 A6 4,2 mają już poszerzaną karoserie na wzór RS6 więc pozostaje tylko przełożyć zderzaki, progi i mamy wizualnie RS6. Potem tylko silnik, napędy itp.
Po zabiegu mielibyśmy w pełni RS6 i baban na twarzy bo cały zabieg wyszedł by do 30 tyś zł.
Teraz pytanie dla kogoś kto przerabiał coś podobnego - jakie problemy mogą wyjść po drodze itp ?
: 2013-12-11, 10:29
autor: buba
wyjmij i włóż. ot cała filozofia

: 2013-12-11, 10:39
autor: SID
no ta ale czy S6 buda nie ma jakiś innych rozwiązań które mogły by wyeliminować taką przekładkę
ps: jestem już na etapie rozmowy z autem do przekłądki za 6 tyś ha ha i to pomalowanym

: 2013-12-11, 10:43
autor: ghost
: 2013-12-11, 13:41
autor: mitr
Powinno być P&P, RS6 ma akumulator w bagażniku, nie wiem jak S6. Jeżeli chcesz przekładać DRC to ew rozpoznać trzeba temat instalacji i punktów mocowania rurek.
Co do manuala to temat już o wiele bardzie skomplikowany, żadna ze skrzyń nie pasuje P&P. Potrzebny jest adapter lub obcięcie mocowania i montaż na, chyba 7 śrób (skrzynia 8). Do tego elektronika, jeżli tego nie zrobisz, auto będzie inaczej schdziło z obrotów i utrzymywało wyższe jałowe. Nie działąjący ABS i ESP, ale jeździć powinno. Są projekty zaróno na skrzyniach rs4 b5 jak i b7. Ludzie różnie piszą co do ich wytrzymałości. Zaznaczam, że moja wiedza jest czysto teoretyczna, na podstawie projektów o jakich czytałem :) Elektronikę też da się zrobić. Wszystko sprowadza się do pytania czy warto ;)
: 2013-12-11, 14:42
autor: Szupryk
Po zabiegu mielibyśmy w pełni RS6 i baban na twarzy bo cały zabieg wyszedł by do 30 tyś zł.
Zostaje jeszcze inny VIN i inna fabryka

: 2013-12-11, 15:25
autor: martin_wml
Ja mam oryginalną karoserię zarejestrowaną w Pl 2003rok,na tabliczce znamionowej GMBH

: 2013-12-11, 18:14
autor: SID
Auto ma być seryjne bez modów poza programem i wydechem.
Auto ma wstawiony gwint H&R więc problemów z zawiechą nie będzie.
Automat tez ma zostać bo już mnie noga od sprzęgła w korkach boli
Wstępnie wiadomo mi o 2 szt karoserii RS6 więc przekłądka bliżej.
Przemyślę to na weekend i zobacze
: 2013-12-11, 18:26
autor: mik-17
Podobno program nic nie daje bo skrzynia nie wydala.
Chyba gdzieś było porównanie rs6 po sofcie i ori i różnicy w przyspieszeniu nie było ze względu na skrzynię.
: 2013-12-11, 19:04
autor: sportmile
co ty pierdzielisz za glupoty ?
: 2013-12-11, 20:05
autor: buba
ja słyszałem że to od lpg

: 2013-12-11, 21:24
autor: SID
a to mój dawca mocy i całej reszty do przekładki
stoi u mnie i czeka co dalej

: 2013-12-11, 23:02
autor: Szupryk
sportmile pisze:co ty pierdzielisz za glupoty ?
Ja też poproszę o namiary na tego samego dilera

: 2013-12-11, 23:45
autor: mik-17
sportmile pisze:co ty pierdzielisz za glupoty ?
Pisałem przecież że PODOBNO, i nie pierdole tylko pisze
Gdzieś czytałem że jakiś użytkownik rs6 się wypowiadał że jego seryjne jechało tak samo jak jego kolegi pomodzone ze względu na skrzynie .
Po to jest forum żeby się dowiedzieć

: 2013-12-12, 09:45
autor: DeVi
Napewno czytałes to na tym forum i chodzi użytkow. Dylu który miał sporo wieksza moc 612HP i dlatego skrzynia nie ogarniała,ale Sid napisał,ze auto bedzie tylko lekko dlubniete wiec spokojnie