Strona 1 z 6

Witam, pytanie dotyczace LPG w S4.

: 2013-11-07, 10:14
autor: roger3217
Witam jestem nowy na forum i planuje zmiane auta na S4 B5.
I tu moje pytanie brzmi czy do S4 B5 da rade zamontowac lpg zeby nie sprawialo zadnych szkód dla silnika? (wiadomo dobrze zestrojone, b.dobre wtryski itp)
Jeżeli ktoś ma eSke w gazie moze powiedziec ile pali?
Z góry dziękuję.

: 2013-11-07, 10:22
autor: buba
Turbiny padają
Głowice się sypią
Rozszczelnia się silnik
Śmierdzi w samochodzie
Szarpie i przerywa
Spada moc

to tak w skrócie

: 2013-11-07, 10:26
autor: mik-17
... silniki wybuchają :mrgreen:


Zapraszamy do działu Witamy :-)

: 2013-11-07, 10:42
autor: buba
zapomniałem dopisać.

dzięki mik ;-)

: 2013-11-07, 11:31
autor: ghost
Ale go przywitaliście :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ja mogę napisać tylko ,że nie jest tak źle... a usterki które wymienili poprzednicy zdarzają się również na PB więc co będzie miało się zepsuć i tak się zepsuje..

: 2013-11-07, 11:53
autor: buba
Skoro sam nie umie się przywitać to trzeba za niego to zrobić :-P

: 2013-11-07, 13:29
autor: skalarx
znowu kuchenka gazowa i znowu się zacznie :mrgreen:

: 2013-11-07, 15:49
autor: Jachyr
Kulajace sie zapalniczki... :lol:

: 2013-11-07, 17:21
autor: Suchar
skoro pytasz o LPG w S4, to znaczy że nie stać Cię na utrzymanie takiego wozu i go NIE kupuj.

: 2013-11-07, 18:50
autor: mik-17
Suchar pisze:skoro pytasz o LPG w S4, to znaczy że nie stać Cię na utrzymanie takiego wozu i go NIE kupuj.
Weź się lepiej nie wypowiadaj, ten cudowny wóz można kupić za 16K, nie ma co się bawić tylko to gazować. Jak chcesz płacić podwójnie to śmiało , nikt Ci nie broni tylko bądź tak dobry nie wyskakuj z tak dennymi tekstami.


To są pancerne silniki idealne do gazu z tym że tak samo jak są specjaliści od pisania softów Bp tak samo musi ustawić specjalista od LPG mapkę i to najlepiej po AFR, o odpowiednim dobraniu komponentów do instalacji chyba nie trzeba wspominać.
http://imageshack.us/photo/my-images/208/afrm.jpg/

Ja tam będę jeździł na LPG i mam gdzieś czy silnik padnie bo i tak już się zwrócił z samej różnicy w cenie paliwa. :mrgreen:

: 2013-11-07, 19:22
autor: Surveyor
Suchar pisze:skoro pytasz o LPG w S4, to znaczy że nie stać Cię na utrzymanie takiego wozu i go NIE kupuj.

A dlaczego ma nie kupować i nie gazować? Podaj jakiś konkret. Części tanie, stary sprawdzony silnik bez FSI, nie rozumię zupełnie gadki typu "nie bo nie" To że LPG w autach usportowionych ma niewielu zwolenników, to nie znaczy, że ich nie można gazować. Jeśli poza softem nie będziesz kombinował z mocą, to kupuj i gazuj, a jak się coś będzie pier..lić, to opisz dla potomnych ;-)

+1 dla przedmócy

: 2013-11-07, 20:09
autor: roger3217
No właśnie chciał bym kupić S4 - serię i zagazować nie bawić się w tuningi mechaniczne bo i tak moc jest duża.

: 2013-11-07, 20:14
autor: Warowny
U mnie średnie spalanie gazu to ok.18l (komputer pokazuje 16+16,5l benzyny), większość w trasie. Jeśli więcej miasta to ok 20l. Nigdy na komputerze spalanie nie zeszło poniżej 12l (gaz wtedy ok 14l). Jedyną uciążliwą rzeczą jest szukanie CPN-u co 200km (butla 43l gazu) Program robi się pod PB, instalacja sama powinna czytać parametry z komputera samochodu. Instalacja BRC na dwóch parownikach. Ogólnie S4 w gazie to bardzo fajny samochód, za niewielkie pieniążki można się szybko i tanio przemieszczać. Jeśli chodzi o wypowiedzi typu nie stać Cie na paliwo to nie kupuj- to takie puste gadanie. Jeśli ktoś lubi przepłacać lub robi 5000km rocznie to ok. Ja przy ok 25tys km rocznie oszczędzam ok 10tys PLN. moc na gazie 316,2KM i 498NM benzyna 315KM i 499,8NM - zrobiony tylko program w R-Performance
pozdrawiam

: 2013-11-07, 20:58
autor: Suchar
Surveyor pisze:
Suchar pisze:skoro pytasz o LPG w S4, to znaczy że nie stać Cię na utrzymanie takiego wozu i go NIE kupuj.

A dlaczego ma nie kupować i nie gazować? Podaj jakiś konkret. Części tanie, stary sprawdzony silnik bez FSI, nie rozumię zupełnie gadki typu "nie bo nie" To że LPG w autach usportowionych ma niewielu zwolenników, to nie znaczy, że ich nie można gazować. Jeśli poza softem nie będziesz kombinował z mocą, to kupuj i gazuj, a jak się coś będzie pier..lić, to opisz dla potomnych ;-)

+1 dla przedmócy
silnik 2.7 biturbo (AGB/AZR i pochodne) NIE BYŁ z założenia projektowany przez inżynierów firmy Cosworth po to, by być zasilanym mieszaniną propanu i butanu, tylko po to, żeby generować stabilne moce/momenty ze spalania etyliny i dawać frajdę jazdą autem o aspiracjach sportowych. Montaż LPG to proszenie się o problemy. Jeśli ktoś chce, to niech kupuje trupa za 16 tys i sobie go gazuje i uprzejmie proszę o przepisanie się na inne forum np. to http://lpg-forum.pl/.
Rzygać się chce, czytając co chwilę kolejne koniobijcze tematy nt. LPG w S/RS.

: 2013-11-07, 21:11
autor: buba
Suchar to już naprawdę robi się nudne. Czy już nigdy nie będzie jakieś sensownej rozmowy na temat?