Strona 1 z 5

[AGB] Szarpnięcie powyzej 3500 rpm i brak mocy - rozwiązany

: 2013-10-24, 16:39
autor: gustav
Witam.

Pacjent to AGB po mocnym programie na blisko 400 PS i 560Nm.

Auto ma IC'ki i turbosprężarki od RS'a.

Wymienione w aucie:

-N75
-Nowa przepływka
-Nowe turbosprężarki
-kompletny rozrząd
-komplet świec zapłonowych na rs'owe.
- Stalowe DV'ki
- wymienione 2 z 6 cewek - przyjadą pewnie jutro.

Auto pomimo nowych częsci dalej nie jedzie powyżej 3500rpm.

co ciekawe przy 3000 rpm generuje już ponad 480Nm.

Turbosprężarki trzymają ciśnienie 1.3 bar'.

Wydajnośc przepływomierza przy obciążeniu 6000rpm sięga ponad 215g/ cykl

W czym problem ?

Czy program w tym aucie się wysypał ?

z błędó sypie tylko EVAP - on chyba nic wspólnego nie ma z tymi spadkami mocy.

: 2013-10-24, 21:42
autor: Flyer
Logi, co innego mozna powiedziec?

: 2013-10-24, 22:40
autor: gustav
Które grupy zalogować ? Które grupy odpowiadają za sprawdzenia zapłonu i rozrządu ?

Dodam że nie mam podglądu wypadania zapłonu dla grupy 15 i 16. Nie mam także podglądu temperatury gazów spalinowych.

: 2013-10-25, 22:28
autor: Flyer
Zaplon to 22 23 24 z tego co pamietam

: 2013-10-26, 00:44
autor: Barton66
a wtryski i pompa zmieniona względem serii? bo nie jest napisane :) chodź wydaję się oczywistą oczywistością :P

: 2013-10-27, 14:49
autor: gustav
I tu niestety zonk. Dowiedziałem się iż auto ma seryjne wtryski i pompę.

: 2013-10-27, 15:13
autor: bracus
to dziwne ze to ktoś dał rady to wystroić na 400KM na ori wtryskach i pompie

: 2013-10-27, 15:49
autor: gustav
Auto było robione w Sportmile

: 2013-10-27, 16:14
autor: Barton66
gustav pisze:I tu niestety zonk. Dowiedziałem się iż auto ma seryjne wtryski i pompę.
Powiedz że to żart :mrgreen: :shock: no to graty wyniku i masz rozwiązanie swojego problemu :)

: 2013-10-27, 16:36
autor: gustav
Auto przed awarią jeździło dobrze. Rok temu zimą wypluło na vagu 560 NM. Mogą to być wtryskiwacze ? lub pompa paliwa ?

: 2013-10-27, 17:24
autor: buba
na vagu?

: 2013-10-27, 17:33
autor: aro51
Jesli wtryski i pompa zapidalaly na 101% mozliwosci to zdecydowanie mogly wyzionac ducha.

: 2013-10-27, 20:15
autor: ghost
buba pisze:na vagu?
Tak buba na VAGu... ECU robi sobie kalkulacje i pokazuje moment wymagany i aktualny...
ile to ma wspólnego z rzczywistością to nie wiem ;-)

tutaj przykład :

http://www.audizine.com/forum/showthrea ... -Group-120

: 2013-10-28, 09:12
autor: gustav
aro51 pisze:Jesli wtryski i pompa zapidalaly na 101% mozliwosci to zdecydowanie mogly wyzionac ducha.
I to może być przyczyną braku mocy od 3500 rpm ?

: 2013-10-28, 09:58
autor: buba
Wrzuć wykres po sofcie