S4 By Jachyr
: 2013-10-19, 14:26
Witam. W sumie jestem tu już chwilę ale do tej pory nie było jakoś okazji... albo tez i za bardzo czego pokazać bo z serią nie ma co wyskakiwać
Ale Przez ostatni rok cały czas coś się działo i dalej będzie się dziać wiec...:]
Chciał bym też aby ten opis był tez swojego rodzaju historią tego co w aucie było, jest, i będzie robione, dla ewentualnego przyszłego kupującego.
Więc może od początku:
Auto kupiłem w DE w 2012 roku. Jestem 2 właścicielem auta od nowości. Bardziej szczegółowo:
Audi S4 B5 2000r
Przebieg 176 przy zakupie i obecnie 220 tyś km potwierdzony książką serwisową jak i certyfikatami w Belgi NAP i Niemieckim TUV.
Zawieszenie: Ap Sportfahrwerke
Hamulce przód: 4-tłok od Cayene tarcze Zimmerman, tył ori zestaw z Rs4.
Wydech : 2 x 2,75' od Dp.
Koła : 18" Oz Ultraleggara na oponach Toyo T1 Sport 225/45/18, I ori S4 avus na Zimówkach Bridgestone 225/45/17
Kolor: Srebrny Ori, żaden element nie malowany, wszystkie szyby oryginalne.
Moc : 414 KM 557 NM
Wyposażenie : full co było w S4, navi z nowszego modelu z TV, Bose, Recaro, Carbon...
Po za kupie od razu wymieniłem wszystko co powinno standardowo się wymienić czyli rozrząd, wszystkie oleje, filtry itd. Wszystko co się da robię tylko na nowych i oryginalnych częściach. Przez 1,5 roku zrobiłem bez awaryjnie nie całe 17 tys. km. W tym czasie po za olejami i filtrami(co 9-10 tys. km) auto jeździ bez poważniejszych przygód. I tak z ,,usterek" które miałem i co wymieniłem:
-Osłonę/gumę przegubu od kierowcy i ostatnio pasażera.
-Simeringi na tylnym dyfrze i olej.
-Żarówkę stopu
-Zapiekły sie wycieraczki na przodzie, 2 godz zabawy i naprawione.
Po za tym zacząłem coś dziabać optycznie i tak po kolei:
Tak auto wyglądało zaraz po za kupie:





W pierwszej kolejności przyciemniłem wszystkie szyby razem z przednimi i wsadziłem krótki bat do anteny:


Następnie wleciała lotka Rs4 style, znaczek S4, Naklejka gekona i Dywaniki z logiem S4:




Następne były koła ori RS4(nie trafiony pomysł do S4):


Przy ostatniej wizycie w Pl, Obszyłem kierownice i gałkę zmiany biegów, w środku wszystkie żarówki wymienione na led i wsadziłem dużą navi:



Zmieniłem Grill Na Ori RS4 bez znaczka, żarówki w pozycjach na led i w kierunkach:

No i troche Mechaniki: Centralny IC, Świece RS4,Nowy Y, i program od Sportmile:


Auto obecnie wygląda tak:(szczegółowy opis wszystkich zmian na kolejnych stronach tematu)









W tym roku raczej koniec z wydatkami na auto bo sa inne priorytety ale Plany na przyszły rok to przede wszystkim mechanika:
- Turbo RS6
- Głowice 2,4-2,8
- Pompa paliwa
- Wtryski
- Wydech z kompletnym DP 3'
- Dolot RS4
A optycznie zmiana tylko i wyłącznie kół. Wywalczyć chciał bym w okolicach 500 km. Po za tym w pierwszej kolejności przed mocą wlecą przede wszystkim jakieś zacne hamulce i Gwint. To tyle puki co
pozdrawiam

Chciał bym też aby ten opis był tez swojego rodzaju historią tego co w aucie było, jest, i będzie robione, dla ewentualnego przyszłego kupującego.
Więc może od początku:
Auto kupiłem w DE w 2012 roku. Jestem 2 właścicielem auta od nowości. Bardziej szczegółowo:
Audi S4 B5 2000r
Przebieg 176 przy zakupie i obecnie 220 tyś km potwierdzony książką serwisową jak i certyfikatami w Belgi NAP i Niemieckim TUV.
Zawieszenie: Ap Sportfahrwerke
Hamulce przód: 4-tłok od Cayene tarcze Zimmerman, tył ori zestaw z Rs4.
Wydech : 2 x 2,75' od Dp.
Koła : 18" Oz Ultraleggara na oponach Toyo T1 Sport 225/45/18, I ori S4 avus na Zimówkach Bridgestone 225/45/17
Kolor: Srebrny Ori, żaden element nie malowany, wszystkie szyby oryginalne.
Moc : 414 KM 557 NM
Wyposażenie : full co było w S4, navi z nowszego modelu z TV, Bose, Recaro, Carbon...
Po za kupie od razu wymieniłem wszystko co powinno standardowo się wymienić czyli rozrząd, wszystkie oleje, filtry itd. Wszystko co się da robię tylko na nowych i oryginalnych częściach. Przez 1,5 roku zrobiłem bez awaryjnie nie całe 17 tys. km. W tym czasie po za olejami i filtrami(co 9-10 tys. km) auto jeździ bez poważniejszych przygód. I tak z ,,usterek" które miałem i co wymieniłem:
-Osłonę/gumę przegubu od kierowcy i ostatnio pasażera.
-Simeringi na tylnym dyfrze i olej.
-Żarówkę stopu
-Zapiekły sie wycieraczki na przodzie, 2 godz zabawy i naprawione.
Po za tym zacząłem coś dziabać optycznie i tak po kolei:
Tak auto wyglądało zaraz po za kupie:





W pierwszej kolejności przyciemniłem wszystkie szyby razem z przednimi i wsadziłem krótki bat do anteny:


Następnie wleciała lotka Rs4 style, znaczek S4, Naklejka gekona i Dywaniki z logiem S4:




Następne były koła ori RS4(nie trafiony pomysł do S4):


Przy ostatniej wizycie w Pl, Obszyłem kierownice i gałkę zmiany biegów, w środku wszystkie żarówki wymienione na led i wsadziłem dużą navi:



Zmieniłem Grill Na Ori RS4 bez znaczka, żarówki w pozycjach na led i w kierunkach:

No i troche Mechaniki: Centralny IC, Świece RS4,Nowy Y, i program od Sportmile:


Auto obecnie wygląda tak:(szczegółowy opis wszystkich zmian na kolejnych stronach tematu)









W tym roku raczej koniec z wydatkami na auto bo sa inne priorytety ale Plany na przyszły rok to przede wszystkim mechanika:
- Turbo RS6
- Głowice 2,4-2,8
- Pompa paliwa
- Wtryski
- Wydech z kompletnym DP 3'
- Dolot RS4
A optycznie zmiana tylko i wyłącznie kół. Wywalczyć chciał bym w okolicach 500 km. Po za tym w pierwszej kolejności przed mocą wlecą przede wszystkim jakieś zacne hamulce i Gwint. To tyle puki co
