Witam z Opola
: 2013-09-29, 18:28
Cześć,
Piotrek z Opola, postanowiłem oficjalnie się przywitać bo w końcu udało mi się kupić S4 - granatowy Avant poliftowy.:) Z racji nowego nabytku mam od razu parę pytań:
-skrzynia 6 biegów, wsteczny "głośno" chodzi (takie normalne wycie wstecznego ale głośniejsze niż w moich innych audi 5 biegowych), czy to normalne w skrzyniach 6-biegowych?
- węże wychodzące z turbin są mokre od oleju - czy to zawsze jest wina turbin czy może być np. zapchana odma lub coś innego? turbo ładnie pompuje, nic nie dymi ale we dolocie jest trochę oleju. Jaki jest koszt regeneracji turbin i czy opłaca się regeneracja czy lepiej szukać używek w dobrym stanie?
- na biegu jałowym są lekkie drgania, nie jest to nic strasznego ale po V6 spodziewałem się lepszej kultury pracy. Na Vag'u nie pokazuje błędów ani wypadania zapłonu. Czy te silniki "drgają" czy może mam szukać gdzieś niesprawności?
- głośny rozrząd - wiem że tam jest 30 zaworów i jest co hałasować ale wydaje mi się że jest za głośno - czy poza popychaczami jest tam coś do kontroli? Napinacz od łańcuszka lub fazator może hałasować?
- auto ma podobno wgranego chipa ale nie wiadomo jakiej firmy itp. - czy da się np. po logach sprawdzić co tam siedzi? Boję się że wgrany jest jakiś gotowiec z allegro i prędzej czy później wysra mi się silnik
Generalnie jest ktoś z Opola lub Opolskiego obeznany w tych silnikach żeby mógł obadać co i jak? Znam się na mechanice ale z tym silnikiem konkretnie nie miałem do czynienia.
To tyle przydługiego przywitania, pozdrawiam wszystkich i do usłyszenia :)
Piotrek.
Piotrek z Opola, postanowiłem oficjalnie się przywitać bo w końcu udało mi się kupić S4 - granatowy Avant poliftowy.:) Z racji nowego nabytku mam od razu parę pytań:
-skrzynia 6 biegów, wsteczny "głośno" chodzi (takie normalne wycie wstecznego ale głośniejsze niż w moich innych audi 5 biegowych), czy to normalne w skrzyniach 6-biegowych?
- węże wychodzące z turbin są mokre od oleju - czy to zawsze jest wina turbin czy może być np. zapchana odma lub coś innego? turbo ładnie pompuje, nic nie dymi ale we dolocie jest trochę oleju. Jaki jest koszt regeneracji turbin i czy opłaca się regeneracja czy lepiej szukać używek w dobrym stanie?
- na biegu jałowym są lekkie drgania, nie jest to nic strasznego ale po V6 spodziewałem się lepszej kultury pracy. Na Vag'u nie pokazuje błędów ani wypadania zapłonu. Czy te silniki "drgają" czy może mam szukać gdzieś niesprawności?
- głośny rozrząd - wiem że tam jest 30 zaworów i jest co hałasować ale wydaje mi się że jest za głośno - czy poza popychaczami jest tam coś do kontroli? Napinacz od łańcuszka lub fazator może hałasować?
- auto ma podobno wgranego chipa ale nie wiadomo jakiej firmy itp. - czy da się np. po logach sprawdzić co tam siedzi? Boję się że wgrany jest jakiś gotowiec z allegro i prędzej czy później wysra mi się silnik
Generalnie jest ktoś z Opola lub Opolskiego obeznany w tych silnikach żeby mógł obadać co i jak? Znam się na mechanice ale z tym silnikiem konkretnie nie miałem do czynienia.
To tyle przydługiego przywitania, pozdrawiam wszystkich i do usłyszenia :)
Piotrek.