Strona 1 z 1

szarpanie(wibrowanie) podczas przyspieszania

: 2013-09-28, 12:41
autor: lotdin
Witam mam problem podczas przyspieszania. Mianowicie miedzy 2500-4000kRMP przy pelnym bucie autem cos wibruje jakby szybko delikatnie poszarpuje. Przy wyszych obrotach tego juz nie ma i podczas normalnego przyspieszania tez(w miare lagodnego) swiece mam wymienione. Macie jakies pomysły co to moze byc? Pozdrawiam

: 2013-09-28, 13:26
autor: Bucik
świece, dwumas, poduchy ... itd :)

Re: szarpanie(wibrowanie) podczas przyspieszania

: 2013-09-28, 16:26
autor: tyrkal
lotdin pisze:Witam mam problem podczas przyspieszania. Mianowicie miedzy 2500-4000kRMP przy pelnym bucie autem cos wibruje jakby szybko delikatnie poszarpuje. Przy wyszych obrotach tego juz nie ma i podczas normalnego przyspieszania tez(w miare lagodnego) swiece mam wymienione. Macie jakies pomysły co to moze byc? Pozdrawiam
Znajomy miał podobnie, wywalało błąd przepływki, wymienił przepływke i niema problemu ;-)
Przed wymianą jeszcze okazało sie, że ktoraś cewka dawała oznaki uszkodzienia.

: 2013-09-28, 16:54
autor: Barton66
Cewki!!! ;-)

: 2013-09-28, 19:37
autor: Grondzi
Kolega ma racje,cewki mogą tez być...

: 2013-09-28, 21:17
autor: arti@R1
Podczas przyspieszania to może tez byc przegub wewn albo dwumas.

: 2013-09-30, 07:48
autor: lotdin
szwagier ma 6tke 2.7 podmienie cewki i dam znac :)

[ Dodano: 2013-10-11, 11:13 ]
podmienilem przeplywke, wywazylem kola dalej jest tak samo. Moim zdaniem to bd cos z napedem jak myslicie ?

: 2013-10-23, 23:14
autor: Flyer
Podbijam, mam ten sam problem.

Auto nie przyspiesza plynnie, czuc delikatne podszarpywanie, ale ciezko stwierdzic z czego to sie bierze... Czulem to juz wczesniej, ale kilka przejazdow na III biegu w calym zakresie obrotow pokazalo problem.

I tak jak u kolegi... szarpanie czuc od 2000 do 4000, potem jakby problem ustawal im blizej odcinki.

: 2013-10-23, 23:20
autor: Barton66
lotdin pisze:szwagier ma 6tke 2.7 podmienie cewki i dam znac :)

[ Dodano: 2013-10-11, 11:13 ]
podmienilem przeplywke, wywazylem kola dalej jest tak samo. Moim zdaniem to bd cos z napedem jak myslicie ?
i co z tymi cewkami?

: 2013-10-24, 07:19
autor: Jeta
A czy to nie jest objaw wypadajacych zaplonow? Jesli nie to mnie poprawcie

: 2013-10-24, 08:44
autor: ghost
Miałem podobne objawy jak skonczyły się świece zapłonowe u mnie...na lekkim gazie/doładowaniu było wszystko o.k jednak gdy przycisłem 100% pojawiały się nieregularne szarpniecia. Błędów brak... po wymianie świec wszystko wróciło do normy zakładałem z tego co pamiętam PFR7Q NGK.

pozdro

: 2013-10-24, 10:21
autor: Flyer
Moje swiece maja 3 lata, jakies 45000km. Czas na wymiane? :) Sa to oczywiscie PFR7Q. Cewki pewnie stare... bo od momentu kupna wymienilem jedna.

Zaplony wygladaja tak:
http://vaglog.rtnet.pl/mr.duszczyk_146690.html

: 2013-10-24, 12:36
autor: Jeta
Flyer, w twoim przypadku wydaje mi sie,ze problem moze tkwic w swiecach :) a raczej w ich zuzyciu

: 2013-10-24, 21:43
autor: Flyer
Najpierw zmienie czujnik EGT i sprawdze. Ciekawe jest to, ze jak wcisne pedal na III biegu przy 2500 to auto jedzie plynnie. Jak zaczne z pedalem w podlodze ponizej 2000 obr, to auto wstaje dosc pozno (okolo 3000 obr.) i podszarpuje lekko.

: 2013-10-24, 22:39
autor: martin s4
mialem podobny przypadek w 2,8 v6 winny byl czujnik walu ,engine speed sensor