200.000 km się zbliża, jakieś porady mile widziane :-)
: 2013-09-09, 09:16
				
				Witam, nie tak dawno chciałem sprzedać swoją eskę ale w związku z tym że nie trafiłem na normalnych ludzi (poza jednym który przebył bardzo długą drogę ale okazało się że auto nie domaga) postanowiłem że S4 zostaje u mnie. Do wymiany mam N75 i CMP, czasem EGT wyskakuje na VAG'u więc zastanowię się czy też nie zmienię i oczywiście wymieniam cewki bo są w aucie od momentu opuszczenia fabryki.
Ale teraz do rzeczy, czy szanowni koledzy mają jakieś porady co jeszcze można zrobić przy przebiegu 200.000km, co warto sprawdzić? Bo auto będzie u mechanika i chciałbym wszystko za jednym zamachem zrobić w aucie, co jest charakterystyczne? Oraz co warto wymienić/ sprawdzić przy tym przebiegu, np. trójnik przepustnicy itp? (wiem że to może być dość indywidualna sprawa dla każdego egzemplarza ale może jest coś co warto wymienić)
Dzięki z góry Panowie
Ps. Ciesze się że zostaje z Wami
			Ale teraz do rzeczy, czy szanowni koledzy mają jakieś porady co jeszcze można zrobić przy przebiegu 200.000km, co warto sprawdzić? Bo auto będzie u mechanika i chciałbym wszystko za jednym zamachem zrobić w aucie, co jest charakterystyczne? Oraz co warto wymienić/ sprawdzić przy tym przebiegu, np. trójnik przepustnicy itp? (wiem że to może być dość indywidualna sprawa dla każdego egzemplarza ale może jest coś co warto wymienić)
Dzięki z góry Panowie
Ps. Ciesze się że zostaje z Wami

 
  nie ma mnie w kraju i tutaj jest ta największa bolączka, no nic na razie zorganizuje sobie części a potem pomyśle nad mechanikiem. A tak na marginesie ile kosztuje roboczo- godzina w RS Servis Rzeszów? Orientuje się ktoś, czy może po prostu mają jakiś sztywny cennik w zależności od roboty?
 nie ma mnie w kraju i tutaj jest ta największa bolączka, no nic na razie zorganizuje sobie części a potem pomyśle nad mechanikiem. A tak na marginesie ile kosztuje roboczo- godzina w RS Servis Rzeszów? Orientuje się ktoś, czy może po prostu mają jakiś sztywny cennik w zależności od roboty?