Strona 1 z 2
					
				s4 na rs4
				: 2013-09-08, 00:26
				autor: rs4wagon
				witam,wiem ze juz bylo milion razy,przymierzam sie wlasnie do takiej przeróbki i trafilo mi sie spadlone s4 z przebiegiem 270tys km 1wl od 2005 serwisowana,mechanicznie niby ok ale wizualnie nie do konca,co wlasnie najmniej mnie interesuje w taniej kasie 6tys zl :) jest sens sie interesowac?czy szukac cos z mniejszym przebiegiem?ja w tytule wizualnie byloe nie bita,reszta do ogarniecia przy przekldace,czy turbiny wytrzymuja takie przebiegi?jak z napedami i skrzynia?auto rodzinne nie katowane,pochac sie w takie cos?
			 
			
					
				
				: 2013-09-08, 14:09
				autor: bartek75
				6 tysi zł? i stan mechaniczny podobno dobry? podobno to kopernik nie żyje i to też nie do końca pewne.
nie chcę wróżyć z fusów ale wg mnie s4 za 6 tysi to raczej trup
amen
			 
			
					
				
				: 2013-09-09, 10:05
				autor: buba
				ja jebie. co się dzieje na tym świecie...
			 
			
					
				
				: 2013-09-09, 12:37
				autor: rwtnt
				Wczoraj znajomy się chwalił, że oglądał za 8 tysięcy eske ;)
			 
			
					
				
				: 2013-09-09, 12:39
				autor: bracus
				chyba euro :) albo C4 ;)
			 
			
					
				
				: 2013-09-09, 12:50
				autor: dara
				Jakiś link? Lub foto bo chcę oglądnąć, eska w cenie poloneza Atu? To będą Biturbiczne wydatki hehe  

 hehe
 
			
					
				Re: s4 na rs4
				: 2013-09-09, 13:05
				autor: Flyer
				rs4wagon pisze:spadlone s4 z przebiegiem 270tys km
doprecyzuj - spalone? spodlone w sensie upodlone, zachwaszczone? 

 
			
					
				
				: 2013-09-09, 13:09
				autor: dara
				rs4wagon pisze: spadlone s4
Dwa słowa w jednym, najpierw spadło a potem się spaliło  

 
			
					
				
				: 2013-09-09, 13:51
				autor: rwtnt
				Zółty avant z padniętym sprzęgłęm w końcu poszedł za 8 czy 6 tysięcy ;) zł
			 
			
					
				
				: 2013-09-09, 17:43
				autor: dara
				Eska za 6000 zł 

 , nawet nie wiedziałem że za tyle można je dorwać 

  hehe. Długa przeprawa warsztatowa przed takimi okazjami  

 .
Pozdrawiam.
 
			
					
				
				: 2013-09-09, 19:08
				autor: rs4wagon
				wow,ale topic,oczywiscie mowimy o angliku :) dobra nie wazne bo SID puscil moje cwiartki do krakowa.wczoraj wpadlem na lepszy pomysl,co prawda nie do konca po mojej mysli,ale duzo tanszy w wykonaniu.dostac cwiary z rs4 to nie taka latwa sprawa,wiec znalazlem allroada 
http://www.ebay.co.uk/itm/190886827399? ... 1423.l2649 fajna motorownia,air w standardzie :) na allegro pelno czesci do RSa takze wiec moze konwersja allroad na rs6?w tej chwili wszystko na aledrogo do kupienia od reki,sofcik skrecana 19,jakis lakier bajerancki i by bylo 

 
			
					
				
				: 2013-09-09, 19:25
				autor: bartek75
				.cenzura kto to? SID??? posprzątaj temat pls
			 
			
					
				
				: 2013-09-09, 21:26
				autor: SID
				bartek75 pisze:.cenzura kto to? SID??? posprzątaj temat pls
no nie wszyscy odrazu na forum poruszali się zgrabnie, trochę wyrozumiałości dla nowych  
 
 
Autor tematu znajomy, obecnie mieszka w UK i chce zbudować S4 w RS body.
Chce kupić S4 anglika i założyć blachy z RS4.
Planował ode mnie brać graty ale się nie spieszył i poszło.
Co do zmiany z A6 Allroad na RS6 to inna koncepcja
 
			
					
				
				: 2013-09-09, 21:37
				autor: rs4wagon
				Ah przepraszam jeżeli coś nie tak zacząłem :) koncepcja inna wiem,ale rs na grillu zostaje,i wolałbym rs4 ale wiadomo jak z gratami.rs jest teraz cała do złożenia na alle,a co do cwiartek mówiłem ze to biorę od ręki :P  Sasiad ma rs6 i wizualnie ładne,nie podobać mi się skrzynia tylko i pojemność,podatek drogowy rocznie w uk ponad 2000zl,a ja na co dzień używam innego pojazdu
			 
			
					
				
				: 2013-09-09, 21:47
				autor: SID
				mówiłem i pisałem Ci że będą i o dacie.
mówiłem Ci też że będą następne w ten wtorek/środę