Strona 1 z 1

błędy vag

: 2010-09-07, 08:50
autor: bartek75
witam kolegów,
i proszę o poradę nim cokolwiek zacznę działać w tym kierunku.
podpiąłem wczoraj vag`a, polatałem autem jakieś 30 minut i na postoju wypluło to:
17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17535 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17537 Mieszanka za bogata strona 2 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

...iii pamiętam że 17965 może być powiązany z dv`ką, kierownicami turbo, nieszczelnością układu. pozostałe kody mnie nie są znane.
dziwnym natomiast jest to że auto jedzie jak należy, ciągnie liniowo elegancko od samego dołu do góry, nie ma jakiegokolwiek dławienia, szarpania w rodzaju trybu awaryjnego itp.
nie kasowałem błędów, zostawiłem je w spokoju.
co dalej? :-)

: 2010-09-07, 13:26
autor: Gracjan
Błędy mieszanki może powodować któraś sonda...

: 2010-09-07, 14:01
autor: bartek75
nie wiem czy ma to znaczenie dla prawidłowej ich pracy ale wskazania sond są stabilne (V na vag`u jak i płaski wykres, w miarę constans)..
wolę to rozkminić niż jak sugerują fachowcy ode mnie z podwórka- olać :-? jak nic eresie nie dolega

: 2010-09-07, 23:31
autor: nosb
Ja bym stawial na nieszczelny dolot gdzies... Ale specem nie jestem :)

: 2010-09-08, 07:42
autor: bartek75
dziś looknę zatem i dam znać co i jak

Re: błędy vag

: 2010-09-08, 19:21
autor: Racer
bartek75 pisze:witam kolegów,
i proszę o poradę nim cokolwiek zacznę działać w tym kierunku.
podpiąłem wczoraj vag`a, polatałem autem jakieś 30 minut i na postoju wypluło to:
17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17535 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17537 Mieszanka za bogata strona 2 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

...iii pamiętam że 17965 może być powiązany z dv`ką, kierownicami turbo, nieszczelnością układu. pozostałe kody mnie nie są znane.
dziwnym natomiast jest to że auto jedzie jak należy, ciągnie liniowo elegancko od samego dołu do góry, nie ma jakiegokolwiek dławienia, szarpania w rodzaju trybu awaryjnego itp.
nie kasowałem błędów, zostawiłem je w spokoju.
co dalej? :-)
Co do błedów z mieszanka moze byc to wina np.paliwa jakiegos gorszego, co do cisnienia doładowania moze byc to zprawa dv-ki ale proponuje skasowac błedy i polatac. Jezeli cos wyskoczy od razu to nalezy sie tematowi przejrzec ale jak wiem z autopsji audi ma swoje kaprysy i nie zawsze nalezy od razu pol auta wymieniac:D

: 2010-09-09, 07:50
autor: bartek75
ok dzięki za odpowiedź. wczoraj mocno przyglądnąłem się wszelkim opaskom, przewodom z PE, gumy (szczególnie tym z lamelami) itd. wszystko wygląda na całe, także z "podwórkowego punktu widzenia" dolot jest szczelny, na tyle ile można obmacać/zobaczyć.
skasuje błędy w weekend, zaleje shella, polatam i zobaczymy