Strona 1 z 1
koncowy tłumik S4
: 2010-09-05, 17:27
autor: 1kowal1
witam
bede chcial u siebie zrobic wydech 3 calowy po calosci zakończony jednym końcowym tłumikiem
i teraz moje pytanie gdzie taki tlumik końcowy można dostać i jaka bedzie jego cena
pozdro
: 2010-09-05, 20:13
autor: bolo-s4
Mam tak zrobiony wydech z ostatnim z rs4 i było głośno,ale dołożyłem środkowy i jest ok
Będę robił mimo wszystko ostatni przelotowy ,w Olsztynie to możesz posłuchać jak będzie
We wtorek 7-go
: 2010-09-06, 21:50
autor: SID
: 2010-09-14, 22:44
autor: pawci06
Myślał może ktoś o takim gadaniu może ktoś mi opisać dokładnie co tam jest wsadzone i czy dało by sie takie coś odtworzyć bo jak dla mnie ten dźwięk rządzi
http://www.youtube.com/watch?v=OhNIeZ7FzwU
: 2010-09-15, 08:58
autor: KALI
Masz na początku filmiku napisane co i jak:
SS Widemouth Downpipe
3,5" Y-pipe
Dual 2.5"
Odpowiednie rurki i powinno być podobnie. A dźwięk ładny ale co jazdy na codzień nie bardzo, wkurzałby mnie. Ale do upalania bajka :)
: 2010-09-15, 15:53
autor: xxlobo
OK, dzwiek fajny tylko jak sie to ma do przepisow? Tez bym cos takiego zapodal, tylko jesli mam blagac dzielnych strozow prawa, zeby mi nie zabierali dowodu to dziekuje.
Ktos ma pojecie na ten temat? Jaki powinien byc wydech zeby miescil sie w normie?
: 2010-09-16, 08:39
autor: pawci06
Stary daj spokój z przepisami jak będziesz widział stróża to wrzucasz na luz i przelatujesz cichutko niczym autem elektrycznym a jak się już ulotnisz no to dalej lecisz z tematem a i mozna pewnie zagłaskać taki zestaw np na końcu zakończyć puszkowym albo dorobić sobie sailensery ewentualnie najdroższa opcja elektrycznie sterowany z auta klapkami zmniejszającymi przekrój ale to niech specjaliści się wypowiedzą z forum bo najlepiej żeby się tak darł po wyżej 4000 rpm a do 4000 żeby był grzeczny napewno da się tak zrobić tylko nie wiem jak

: 2010-09-16, 09:11
autor: xxlobo
pawci06 pisze:... najlepiej żeby się tak darł po wyżej 4000 rpm a do 4000 żeby był grzeczny napewno da się tak zrobić tylko nie wiem jak

Wlasnie o to chodzi, czesto na zachodzie widze lambo albo ferrari i przy wyzszych obrotach i obciazeniu sa cholernie glosne, czyli norma musi byc wzglednie liberalna, jednak polskiej normy jakos google nie znajduje. Kiedys pytalem o te glosnosc na stacji diagnostycznej, to nawet nie mieli czym tego zmierzyc. Po przesiadce z 4.2 V8 w 2.7 brakuje wlasnie dzwieku
W moim przypadku auto ma byc w jak najwiekszym stopniu legalne wiec kombinowanie przy policji nie wchodzi w gre.
: 2010-09-16, 11:07
autor: pawci06
Nie chce ci pisać głupot ale cos mi się kiedys obiło o uszy że z fabryki w europie wychodzą auta sportowe hałasujące na maxa do 90db więc chyba taka wartość była by na legalu ale to i tak jest głośno więc nie jestem pewny

: 2010-09-16, 16:17
autor: xxlobo
Jutro zapytam na innej stracji diagnostycznej jak to jest to napisze, chociaz jakos nikt sobie tutaj tym glowy nie zaprzata

: 2010-09-16, 17:57
autor: Vito
Z tego co pamiętam benzyna dopuszczalne 93dB przy 3/4 otwarcia przepustnicy na biegu jałowym, pomiar przy stałych obrotach i podczas "schodzenia" z obrotów
Jako wynik przyjmuje się najwyższą zanotowaną wartość

: 2010-09-16, 22:00
autor: xxlobo
Takie rozwiazanie byloby optymalne, ciekawe czy ktoras z polskich firm bylaby sklonna cos takiego wykonac
wydech o zmiennej glosnosci
: 2010-09-16, 22:17
autor: LCQ
pawci06 pisze:dorobić sobie sailensery

tiaaa polecasz dobijać turbiny koledze...
: 2010-09-16, 22:33
autor: JohnyBI
Siemka!
A może zastosować patent z nowego RS4 czyli zawór zamykający drugi wylot tłumika końcowego(który defacto jest przelotowy)
Jedyną wadą tego rozwiązania to że rura z wolnego przelotu jest cały czas smolona

bo zawór rzadko się zamyka

: 2010-09-16, 23:04
autor: pawci06
LCQ pisze:pawci06 pisze:dorobić sobie sailensery

tiaaa polecasz dobijać turbiny koledze...
OOOO nie wiedziałem pierwsze słyszę że turbinki mogą odczuć sailensery ale możesz mieć racje jakiś wpływ to na przepływ spalin ma no ale coś za coś wydech jest do wydychania jak sama nazwa wskazuje więc z tych sailnserów się wycofuję ;)