Strona 1 z 2

Sprężyny obniżające

: 2013-05-02, 16:09
autor: Barton66
Panowie mam zamiar obniżyć trochę autko. Zastanawiam się nad dwoma opcjami:
- sprężyny albo weiteca 25/25 albo eibach 20/20 - pod ori amory od s4
- gwint AP tylko nigdy nie jeździłem na gwincie i nie wiem czy bardzo twardo nie będzie

z racji tego że amorki w miare ok przód wyszedł 75% a tył 63% myślę sprężynki tu by była najlepsza opcja + koła R18 225/40

ma ktoś taki zestaw ( pewnie większość)

Proszem o porade i foty :)
Pozdro! :mrgreen:

: 2013-05-02, 21:53
autor: SID
w skorupie miałem sprężyny H&R -40mm od S4 i byłem zadowolony,
myślę że same sprężyny -20-30mm z sprawnymi amorami będą tanim a dobrym rozwiązaniem, koszt nowych 500-850 zł.
Na gwincie nie będzie twardo jeśli obniżysz -20-30mm ale gwint wiadomo jest droższy bo 2200-2600 zł z niższej półki

: 2013-05-02, 22:14
autor: bracus
jak mam gwint AP zresztą jak i parę innych osób na zimę podniosłem trochę wyżej i nie było wcale twardo
tylko tak jak Andrzej pisze - różnica w cenie springi/gwint kosmiczna mając na uwadze ze springów możesz szukać spokojnie używek a gwintu używanego całkowicie nie polecam

: 2013-05-02, 22:21
autor: pietro5
tez mam sprezyny HR -40mm przy samych ori amorkach ,fajnie wygladalo ale na duzych nierownosciach strasznie bujalo musialy dojsc do tego dobrane krotsze amorki B8 i teraz jest bajeczka sumujac koszt sprezyn i amorkow wychodzi prawie tyle co dobry gwint :-|

: 2013-05-02, 22:33
autor: jezyk_05
bracus masz coś takiego ? http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 95734.html Panowie jak to jest z zawiasem, gwint dedykowany do a4 będzie pasować do s4 ? czy nie ma różnicy ośka / quattro ?

: 2013-05-02, 22:38
autor: Barton66
z tego co się orientuję to jest różnica między FWD a AWD. Też się na niego czaiłem... średnia półka ale wydawał mi się najrozsądniejszy stosunek cena/jakość.

: 2013-05-03, 00:15
autor: bracus
Ja mam o numerze GF10-032 1081 - 1150 a ten z ogłoszenia to jest GF10-012 więc nie mam tego samego a przynajmniej mam inny numer. Ja kupowałem w sklepie Pit Stop no i zawias był za 2550 zł (ale to cena z przed roku tak że teraz pewnie taniej - zależało to dużo od kursu euro)
http://www.ap-sportsuspensions.com/shop ... uspension/ dzis 579 euro

: 2013-05-03, 06:50
autor: SID
jezyk_05 pisze:bracus masz coś takiego ? http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 95734.html Panowie jak to jest z zawiasem, gwint dedykowany do a4 będzie pasować do s4 ? czy nie ma różnicy ośka / quattro ?
różnica czy Q czy bez jest i to bardzo ważne
niekiedy sprzedawcy bezmyślnie dają aukcje przepisując coś i popełniając błędy, trzeba to zawsze sprawdzić

: 2013-05-03, 11:06
autor: jezyk_05
Dzięki za info, a miał może ktoś styczność z Vogtlandem ? http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 58496.html lub zachęcająca nazwa supersport :D http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 75314.html warte to coś czy lepiej dopłacić do czegoś markowego ?

: 2013-05-03, 11:40
autor: darkangle1
pozwole sobie zacytowac z innego tematu
asi pisze:ja na vogtlandzie zrobilem z 2000km. powiem tak. mega fajny zawias na miasto. Duzo sztywniej od serii, ale np jesli ktos chce sie bawic- na torach itd, to juz jest za miekki wg mnie. Jesli chcesz miec nizej, w miare komfortu zachowac (jak na gwint oczywiscie), to polecam.

: 2013-05-03, 13:06
autor: Paweł_S
fakt , smigam na vogtlandzie i przyznam ze nie jest jakis ultra twardy, polecam, jednak jeśli chce ktoś beton, to niech wybierze inny

: 2013-05-03, 15:40
autor: jezyk_05
to ma być coś na co dzień czyli w miarę komfortowe :)

: 2013-05-03, 16:47
autor: Hipcio
Jak na co dzień to weź sobie TA Technix , ja taki mam i jest mega komfortowo , a do tego sporo tańszy ;-)

: 2013-05-03, 22:22
autor: jezyk_05
Jakoś nie mam zaufania do tej firmy i jej produktów.

: 2013-05-04, 00:55
autor: Hipcio
A ja nie narzekam , a każdy co wsiada i się przejedzie nie wierzy że to najtańszy TA :-> Do sportu się nie nadaje, ale na miasto i że to gwint, moim zdaniem nie ma co przepłacać .