Strona 1 z 2
					
				Turbosprężarki s4 b5
				: 2013-03-30, 22:25
				autor: Tom28
				Co byście polecali żeby wstawić zamiast seryjnych turbawek do s4 ??
Czy modzić pod k04 czy moze hybrydy ??
			 
			
					
				
				: 2013-03-30, 22:38
				autor: SID
				najsensowniej z RS6 bo koszta miedzy turbo RS4 a RS6 są podobne.
			 
			
					
				
				: 2013-03-30, 22:47
				autor: Tom28
				a nie będzie z nimi więcej problemów ??
no i kwestia kasy-chyba te z RS6 droższe
			 
			
					
				
				: 2013-03-30, 23:10
				autor: Grondzi
				Zalezy w jaka moc chcesz uderzac i do czego ma auto słuzyc  

 koszta napewno beda wieksze, k04 z rs6 jak zalozysz to zaraz dojdze wiecej droższych gratów które bedziesz musiał wymienic, przy k04 z rs4 tez koszta Cie nie omina,ale napewno bedzie taniej w paru 1000PLN...
 
			
					
				
				: 2013-03-31, 08:33
				autor: Tom28
				nie chcę tryliona KM :) po prostu moje za chwilę wyzioną i szukam jakiejś alternatywy bo nie chcę już seryjnych. Moc w granicach 360-400 myślę, że mnie zadowoli :)
			 
			
					
				
				: 2013-03-31, 08:45
				autor: bracus
				360 to juz podobno robia na k03  

  a koszt smiesznie niski w porównaniu do k04 i wstają bardzo nisko - zero przeróbek po prostu podmieniasz i jest :) w innym wypadku jak ma być
do 400KM to też "tylko" K04 RS4
 
			
					
				
				: 2013-03-31, 22:52
				autor: Tom28
				chyba jednak najsensowniejszą opcją będą k04 z rs4. Dłubania nie za wiele :) i koszty rozsądne :)))))
			 
			
					
				
				: 2013-03-31, 22:55
				autor: buba
				bracus pisze:360 to juz podobno robia na k03 
to wszystko ściema i wykresy w paint 

 
			
					
				
				: 2013-03-31, 23:09
				autor: Tom28
				buba pisze:bracus pisze:360 to juz podobno robia na k03 
to wszystko ściema i wykresy w paint 

 
a nie w photoshopie ?? :)
 
			
					
				
				: 2013-03-31, 23:29
				autor: buba
				komu by się chciało bawić photoshopem. w paint robisz kreskę i drukujesz 

 
			
					
				
				: 2013-04-01, 09:43
				autor: bracus
				buba pisze:bracus pisze:360 to juz podobno robia na k03 
to wszystko ściema i wykresy w paint 

 
stąd wyraz "podobno" jeden wykres na RF był (właściciel twierdził że to K03) sam takiego samochodu nie widziałem swoją drogą jeżeli to było na K04 to wykres (o ile dobrze pamiętam 364 konie ?) to jakiś taki nie ten teges 
trzeba by podpytać tych co stroją Witka czy Krzyśka ile tam na prawdę można ugrać na K03
wykresów na 320-330 koni jest pełno na necie i to jest bardzo prawdopodobne sam miałem 322 na K03
 
			
					
				
				: 2013-04-01, 11:22
				autor: SID
				najmniej dłubania i kosztów będzie zrobić z ori K03 hybrydy, bez zmiany pompy i wtrysków 350-360 ps (przy odetkanym wydechu i lepszym chłodzeniem IC)
			 
			
					
				
				: 2013-04-01, 12:37
				autor: Barton66
				czy to nie są wyżyłowane wyniki jak dla tych suszarek(K03 330-360) - buba wypowiedz się bo ty chyba masz dużo na K03 ? tak naprawdę z tego co słyszę dużo osób robi 400-500km ale nikt nie mówi że co chwila coś się tam pierdzieli? Taka Ska to nie jest tylko 300km ale też mega robotę jak nie najważniejszy jest tutaj Nm oraz napęd. Jeżeli autko na co dzień to K03 i lajtowy program, jeżeli K04 to seria ewentualnie mały program ok 400 tutaj w spalaniu nie będzie aż takiej przepaści ale pamiętaj że trzeba trochę się doposażyć! NAWET GŁUPIE HEBLE tutaj seryjne od Ski średnio się sprawdzą i się robią już niemałe koszta 
 
 
przy K03 już jest mało przeciwników na tego staruszka, a co przy K04 99% na drodze miażdżysz, zwłaszcza że najszybsze w Polsce jak wiemy są auta służbowe ( astry, doblo i mondeo hehe)
 
			
					
				
				: 2013-04-01, 12:43
				autor: Tom28
				SID pisze:najmniej dłubania i kosztów będzie zrobić z ori K03 hybrydy, bez zmiany pompy i wtrysków 350-360 ps (przy odetkanym wydechu i lepszym chłodzeniem IC)
fmic już jest, no i wydech odetkany więc to nie głupia opcja. Tylko jak wygląda trwałość hybryd ?
co do "najszybszych" aut to nawet i 500 KM by nie wystraczyło na nich :))))
 
			
					
				
				: 2013-04-01, 12:47
				autor: SID
				Tom28 pisze:SID pisze:najmniej dłubania i kosztów będzie zrobić z ori K03 hybrydy, bez zmiany pompy i wtrysków 350-360 ps (przy odetkanym wydechu i lepszym chłodzeniem IC)
fmic już jest, no i wydech odetkany więc to nie głupia opcja. Tylko jak wygląda trwałość hybryd ?
 
nowe turbo w naszych autach wytrzymuje 100-180 tyś km średnio, jeśli nawet hybryda miała by przeżyć połowę z tego to i tak mega dużo,
tylko tutaj dochodzi jeszcze wykręcanie max z turbo więc cyfry maleją przy hybrydach jak i nowych turbo