Strona 1 z 1
2000 - 2001 S4 b5 zakup wersji na ameryke pn.
: 2013-03-13, 07:58
autor: olecomoya
witam!
W ciagu 2 miesiecy musze kupic auto, mieszkam w kanadzie auto ma mi sluzyc glownie na dojazdy do pracy na zakupy i w dluzsze trasy przy czym nie chciałem wydawac za duzo pieniedzy pierwotnie mial to byc forester XT , ale z racji na ograniczony wybor, jakosc oraz sentyment do audi zdecydowaem ze bedzie to audi s4 ...
No i tu sa schodki bo nigdy nie mialem do czynienia z audi(jako wlascieciel) tym bardziej z linia modelowa s,
i stad pare pytan do bardziej doswiadczonych:
-ktory rocznik lepiej wybrac 2000 czy tzw 2001.5 i na czym polega roznica
-skrzynia biegow, ja uznaje tylko manual lecz tu jest ich jak na lekarstwo, czy warto uparcie szukac man czy mozna zaryzykowac automat i jak to sie ma do tego ze pozniej chcialbym podniesc troche moc
-silnik2.7bt na co zwrocic uwage przy zakupie
oraz ogolnie jakie sa wasze sugestie na co trzeba zwrocic uwage i co sprawdzic pod katem modelu s4
z gory przepraszam za brak polskich znakow wpisowni ale wynika to z miejscowych prefer. komputera.
Pozdrawiam
: 2013-03-13, 12:11
autor: mik-17
co do usterek to jest temat:
viewtopic.php?t=2151
Miło by było podpiąć vaga i sprawdzić chociaż błędy a najlepiej zabrać kogoś ogarniętego kto naprawia 2.7Bt
Warto by było sprawdzić grubość lakieru i czy auto jest proste :)
W 2000r s4 przeszło lifting i było produkowane do 2001r. z tego co mi wiadomo
Silnik 2.7 występował również w innych modelach i po 2001.5 był trochę zmieniony(sondy szerokopasmowe, kolektor ssący)
Co do skrzyni to automat wolał bym odpuścić wiedząc że będzie podnoszona moc.
: 2013-03-13, 15:17
autor: olecomoya
mysle ze VAGa sobie chyba sprawie do tego czasu
czujnik lakieru jest to czy auto proste tez bede w stanie ocenic
problem z tym ze nie znam tu jeszcze specow od 2.7 BT
a rocznikowo ktore godne bardziej polecenia to przed liftem czy po?
jeszcze jedna rzecz mnie interesuje przegladajac forum zauwazylem pare przerobek s4 na RS4 wide body, duzo z tym zabawy? i ile rzezbienia? po staram sie sam znalezc informacje na forum ale jesli ktos cos podpowie to bede wdzieczny
i jak juz kupie to s4 i zacznie sie zabawa to zanosi sie ze SID musi szykowac kartony :) bo pare zabawek z jego polek kupie
: 2013-03-13, 15:59
autor: quidy
RS4 body to 10kpln niewyjęte a w praktyce pewnie ze 12k. Chyba, że SiD już ma w sprzedaży body z laminatu.
I zabawki to ze szwajcarek nie polek raczej :)
: 2013-03-13, 16:10
autor: olecomoya
quidy pisze:I zabawki to ze szwajcarek nie polek raczej :)
miale na mysli "półek" ale to moja wina
a co do bodykitu kasa warta efektu moim zdaniem
ale szkoda ze trzeba rzezbic bude myslalem ze tylko tylne cwiartki trzeba poprawic a cala reszta P&P
: 2013-03-13, 23:52
autor: krrizz
olecomoya pisze:czujnik lakieru jest to czy auto proste tez bede w stanie ocenic
czujnikiem grubości lakieru sprawdzisz czy elementy były malowane/szpachlowane, co u nas w kraju jest nagminne, w Kanadzie czy US macie pewnie Carfax'a czy coś podobnego
generalnie lakier fabryczny ma w zalezności od marki i modelu do 180 mikronów, ZCP w Audi do 130,
czy samochód jest prosty dowiesz się podczas pomiaru karoserii z punktów bazowych (w dobrym serwisie) samemu możesz zmierzyć odległość od środków kół po obu stronach i porównać ze sobą - taka domowa metoda
: 2013-03-14, 08:21
autor: olecomoya
tak na przyszlosc co do carfaxu trzeba byc ostroznym...jest to system szczelny jedynie wady dyskwalifikujace auto z ruchu... W kanadzie po stluczce stawki ugezpieczwniowe wzrastaja obojgu uczestnikom stluczki winnemu wiecej, poszkodowanemu mniej wiec zazwyczaj jesli tylko sie da to zalatwiaja oni sprawe gotowkowo aby uniknac tylko tych podwyzek. I stad bierze sie to ze carfax uchroni cie jedynie przed autem mocno rozpieprzonym. Natomiast jesli bedzie jakis interesujacy egz o ile wlasciciel sie zgodzi audi tu oferuje usluge "preowned 180points prog." w ktorym za 300dol robia pelen raport dot stanu auta, bledow, brakow, uszkodzen...i chyba z tego skorzystam
[ Dodano: 2013-04-07, 21:22 ]
wrzuce jako ciekawostke bylem dzisiaj ogladac ten egzemplarz z ciekawosci poniewaz cena jest ponad 2x nizsza niz normalnie
http://www.torontoautobrokers.ca/used/A ... 40d490.htm
sprzedawca powiedzial ze sa gotowi oddac to auto za 3000$ ze wzgledu ze zajmuje im miejsce a oni rzadko trzymaja auto ponizej 10.000
do zrobienia zawieszenie,
do wymiany wykladzina podlogowa (bez dywanikow)
kierownica i tapicerka na foteach przednich
przebieg 280.000 wydaje sie realny
silnik pracuje aksamitnie, stan wizualny perfekcyjny poza malutkimi drobnostkami
natomiast skrzynia TIP...wiec
szukamy dalej