Strona 1 z 2
					
				Audi Rs6 c5
				: 2013-02-04, 09:20
				autor: leviath
				Mam pytanko do Wszystkich którzy mieli bądź maja styczność z drc.
W autku ,które niedawno sprowadziłem nie ma gwintu tylko tak jak fabryka wypuszczała drc.
Czytałem wcześniej sporo o wadliwości tego rozwiązania. Jednak obecnie u mnie nie ma żadnych wycieków , więc narazie zostanie tak jak jest.
Jak wygląda kwestia sprawdzenia sprawności amorków , czy można je ~zbadać~ na standardowych "trzepakach" czy nie ?
A jak się ma sprawia serwisowania , czy aso ogarniają temat ?
pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 2013-02-04, 10:21
				autor: Szupryk
				Nie wiem gdzie mieszkasz, w Gdańsku ASO ogarnia DRC. Sam mam w swoim Rs6 po dwóch reanimacjach  
 
 
Mają jakieś programy serwisowe tego DRC. W jednym na pewno masz wymianę jakiś zaworków, jeszcze w kolejnym wymiane czynnika itp...
Jedź do swojego ASO i popytaj - tylko sie nie zdziw jak zrobią duże oczy  
 
  
 
			
					
				
				: 2013-02-04, 10:34
				autor: leviath
				sądzę że k-lin tego nie ogarnie , a do gdańska nie daleko.
a jak wygląda kwestia trzepaków ? daja radę sprawdzić amorki czy inny sprzęt potrzeba ?
			 
			
					
				
				: 2013-02-04, 19:10
				autor: Jacars4
				Robili mi raz w rs6 c5 i raz w rs4 b7 w serwisie w Sopocie i ogarniali bez problemu . Koszt około 600 pln.
			 
			
					
				
				: 2013-02-05, 16:20
				autor: leviath
				Dzięki za informacje , napewno niebawem odwiedzę trójmiasto
			 
			
					
				
				: 2013-02-05, 22:20
				autor: LCQ
				Panowie, jak wygląda koszt tego zawieszenia w razie wymiany/koszt eksploatacyjne itd. Jak ktoś zna konkretne kwoty to poproszę. Gwint to świetna i w miarę tania alternatywa, ale ta zawiecha ma mnóstwo plusów.
			 
			
					
				
				: 2013-02-06, 00:34
				autor: leviath
				Nie wiem jak jest u Nas w kraju (słyszałem i czytałem że koszt 4 amorków oscyluje koło 10-12k).
Natomiast kilka miesięcy temu oglądałem jednego rs-a w Niemczech. Lewy przedni amortyzator był niesprawny. Udałem się z handlarzem do aso i tam stwierdzili,że koszt naprawy będzie w okolicach 1000 euro. 
[ Dodano: 2013-02-17, 13:56 ]
no i jak Panowie wygląda kwestia sprawdzenia tych amorków 
 
tak sobie gdybam , że teoretycznie można je sprawdzić na standarowej stacji obsługi pojazdów. Z tym , że trzepaki biją na daną oś,
I teraz się zastanawiam czy przypadkiem drs się nie aktywuje w momentach przemiennego bicia na lewe i prawe koło, przez co odczyt nie jest wiarygodny .
Przerabialiście może ten temat 

 
			
					
				
				: 2013-02-27, 21:59
				autor: TSzpak
				Witam.
Jedną z pierwszych rzeczy, którą zrobiłem po zakupie było wywalenie DRC i zmiana na bilsteiny. Po wyciągnięciu DRC okazało się, że wylane są praktycznie wszystkie amortyzatory. Wymiana to koszt ok. 10.000 zł w ASO - dane sprzed 2 lat (1.800 zł sztuka plus całą masa operacji serwisowych podpartych jedyną w Polsce pompą). Bez sensu.
Rozwiązanie, na mój gust, w tych modelach wybitnie nieudane. Koledzy gdzieś pisali o akcji serwisowej w USA. W Europie firma się nigdy chyba nie przyznała do błędu w wyborze takiego systemu.
			 
			
					
				
				: 2013-02-27, 23:47
				autor: Szupryk
				Mój Rs6 ma około 150 tyś przebiegu i DRC działa jak należy  

 
			
					
				
				: 2013-03-03, 21:11
				autor: ArchitekT
				U mnie DRC tez ok, bylo robione w ASO - wyeliminowanie bolaczek. Oficjalnie w Polsce jest jedna jedna pompa do tego zawiasu, nieoficjalnie troche wiecej 

 . Przyblizony koszt wymiany 4amory i 2 pompy to okolo 18k.
 
			
					
				
				: 2013-12-03, 21:15
				autor: Tomek_RS
				Panowie, z uwagi na fakt że zakupiłem auto ze świeżo wymienionym zawieszeniem z ori na gwint KW, moje pytanie jest takie:
 jakie są szanse że ktoś poza serwisem założy i uruchomi poprawnie seryjne amortyzatory z DRC lub posiada instrukcje serwisową jak i czym napełniać układ itd. krok po kroku... 
Na szczęście pompy itd. nie zostały usunięte przy demontażu starych amortyzatorów więc jest szansa że reszta układu jest sprawna.
			 
			
					
				
				: 2013-12-03, 21:20
				autor: DeVi
				Też zalezy jaki masz variant KW wsadzony bo mozna regulowac siłe odbicia i dobicia,moze poprzedni wlasciciel ustawił źle i dlatego jest taki beton.
			 
			
					
				
				: 2013-12-04, 14:24
				autor: sportmile
				Zmien na bilsteina , ori drc bedzie kosztowac tyle co 1/3 auta
			 
			
					
				
				: 2013-12-04, 16:02
				autor: Szupryk
				Kolega miał w swoim rs6 bilsteina i też bardzo płakał, że twardo  

 
			
					
				
				: 2013-12-04, 16:20
				autor: ArchitekT
				Co tam dokladnie masz za KW?