Strona 1 z 2

Pytanie

: 2013-01-31, 20:28
autor: piotrek1904
Witam wszystkich.
W moim audi (2.7 biturbo-AJK) było przeładowanie turbiny ,po wizycie w warsztacie okazało sie ze przyczyną jest DV wymieniłem od razu dwa, lecz nadal odcina moc przy większych obr. ( i mruga kontrolka ASR). Moje pytanie to czy po wymianie DV powinienem wykasować błędy (czy to jest przyczyną dalszego odcinania mocy-brak wykasowania błędów) czy nie muszę ? Co jest przyczyną tego że nadal odcina moc.
pozdrawiam

pytanie

: 2013-01-31, 23:01
autor: arek
sprawdż wężyki ciśnieniowe od n75 do wg czy nie są dziurawe.

: 2013-01-31, 23:18
autor: piotrek1904
silnik miał zrobiona diagnostyke i wyszło że tylko zawory DV są uszkodzone.
Trzeba wykasować błędy czy nie?

: 2013-01-31, 23:28
autor: buba
kasować błędy trzeba zawsze

zapytam mojego psychoanalityka czy coś się zmieniło w tym temacie ;-)

: 2013-02-01, 00:11
autor: asi
Stawiam na gumę.Y przy przemytnicy uszkodzona. Często pęka od spodu. Zdemontuj ja i dokładnie obejrzy.

: 2013-02-01, 00:15
autor: piotrek1904
sprawdzę to ,ale zastanawia mnie czy to przeoczyli by przy sprawdzaniu

: 2013-02-01, 01:41
autor: asi
Ja mysle, ze to jest taka rzecz, o ktorej trzeba wiedziec, ze sie psuje w tych silnikach. Jesli ktos z nimi nie obcuje i nie mial do czynienia, to moze nie wpasc na to. Oczywiscie chodzilo o przepustnice, nie przemytnice;) pisalem z telefonu i mnie poprawil ;)

: 2013-02-01, 06:58
autor: SID
no asi dajesz :-)
- wyciąg gume przepustnicy na zewnątrz i ją sprawdz
- wyciąg wężych F-hose po lewej stronie i sprawdż
- sprawdz czy IC są suche i szczelne
- N75 i węże od niego które idą do puszek wg przy turbo, dmuchając w nie czy nei ma dziury
- i kupa innych

: 2013-02-01, 08:58
autor: Norbi
SID pisze:no asi dajesz :-)
- wyciąg gume przepustnicy na zewnątrz i ją sprawdz
- wyciąg wężych F-hose po lewej stronie i sprawdż
- sprawdz czy IC są suche i szczelne
- N75 i węże od niego które idą do puszek wg przy turbo, dmuchając w nie czy nei ma dziury
- i kupa innych
Sid też z tel. pisałeś? :)

: 2013-02-01, 11:43
autor: Bucik
Też to miałem może nie aż tak że auto na maksa traciło moc ale jednak. Problemem okazała się guma przy przepustnicy Y i co ciekawe wcale aż tak gołym okiem nie było widać ze jest pęknięta. Takie rzeczy jak guma Y nie kosztuje majątku i je zawsze profilaktycznie powinno się wymieniać razem z DV-kami. Zamów u Sida bo po co dawać zarabiać obcym ;)


Ps: a może odcina Ci moc ESP bo mieliśmy już takiego jednego co twierdził że ma wszystko do dupy i że jak daje w piz...de to auto nie przyspiesza tylko hamuje :P

: 2013-02-01, 12:24
autor: asi
Buba,, nie fisiuj;) wszystko przez te hamulce piszczace;)

Sid, co mam dawać;) ja stawiam, że to będzie to...:)

Ja właśnie jestem u Szamana. Zobaczymy co tam namaluje;)

: 2013-02-01, 12:35
autor: buba
Z czym nie fisiuj. Odpowiadam na pytanie czy błędy trzeba kasować. Głębia tego pytania zmusiła mnie do kontaktu z owym specjalistą który jednak potwierdził że nic się nie zmieniło i błędy trzeba kasować. Odetchnąłem z ulgą... ;-)

: 2013-02-01, 13:21
autor: SID
Jak co dawac, flaszke i wykres bo stroisz auto dzis.
Powodzenia na rolkach

: 2013-02-01, 15:03
autor: rwtnt
Buba ty masz hybrydy k03? Czy coś mi się pomyliło?

: 2013-02-01, 15:09
autor: buba
ori k03