Strona 1 z 1
Wal napedowy
: 2010-08-06, 00:41
autor: nosb
Jak w temacie : interesuje mnie czy waly sa takiej samej dlugosci ? Mam dosc mocne podejrzenia ze od eS jest deko krotszy ( ok 2 cm ) a ja mam zalozny z cywila :/ I przez to moge miec drzenia w napedzie ...
: 2010-08-06, 08:12
autor: Gracjan
Według ETKI wychodzi na to że różnią się tym z jakiego auta pochodzą, inne są w 5 biegowym manualu, 6 biegowym manualu a jeszcze inny w automacie. Dokładnych wymiarów nie ma .
: 2010-08-06, 10:58
autor: nosb
Czyli sprawa jasna raczej :)
: 2010-08-18, 22:36
autor: nosb
Wal w cywilu jest jakies 2 cm dluzszy i to przyczyna moich problemow :/ Wal siedzi praktycznie na sztywno ...
Teraz pytanie : gdzie moge wyslac/zawiesc wal do wywaznia ?
Mam w garazu dwa waly luzem od cywila i S4 . W S4 mam uszkodzony krzyzak. Cywil jest ok. Musze przelozyc jedna czesc z S4 do zwyklego walu i bedzie ok ale na pewno bedzie wymagal wywazenia.
: 2010-08-18, 22:40
autor: LCQ
możesz zapytać u nich
krasnobrodzka-racing.com
: 2010-08-18, 22:42
autor: nosb
Panie wal napedowy ;) Oni raczej silniki :) Chyba zagaje na forum BMW pewnie sie orientuja lepiej :D
: 2010-08-18, 22:51
autor: LCQ
Panie wiem przecież co robią :P, ale możliwe że z wałami też działają, znajomy jakiś czas temu robił:
http://lomianki.autoteam.pl/katalog/cze ... 26142.html
i był zadowolony,
: 2010-08-18, 22:58
autor: nosb
Poszperalem po necie i w wawie wywazaja na aucie ( sek w tym ze w eS trzeba zdjac wydech i nie koniecznie sie to bedzie pewnie panom usmiechalo ...) . Samo wywazenie walu roznie widze : 50-200 z reguly :)