Strona 1 z 2

rs6

: 2013-01-22, 09:52
autor: Bucik

: 2013-01-22, 10:20
autor: arti@R1
...to sie kierowca Kawasaki pewnie mocno zdziwił ;-)

: 2013-01-22, 10:53
autor: Bucik
na pewno ze dwa razy spojrzał na licznik :). A co prędkości to te rs 6 przy wyprzedzaniu musiała mieć z 350 bo ładnie odeszła :)

: 2013-01-22, 10:59
autor: arti@R1
Wielokrotnie miałem 300km/h moja YAMAHĄ R1, tez bym sie zdziwił ;-)

: 2013-01-22, 11:08
autor: Jachyr
arti@R1 pisze:Wielokrotnie miałem 300km/h moja YAMAHĄ R1, tez bym sie zdziwił ;-)
Dokladnie tak samo mialem ale przy tej predkosci w lusterka nie zerkalem za specjalnie:p pewnie jak zaczelo by cos mrugac niebieskim to katem oka by dojrzal..:) dobre.

: 2013-01-22, 14:53
autor: Jacars4
Licznikowe 299kmh , a pewnie góra 280 kmh. Rs6 poleciał z różnicą co najmniej 40 kmh. Rs6 to KING OF AUTOBAHN.

: 2013-01-22, 15:57
autor: Szupryk
Do tego nadaje sie najlepiej ;-)

: 2013-01-22, 17:30
autor: Jachyr
Jacars4 pisze:Licznikowe 299kmh , a pewnie góra 280 kmh. Rs6 poleciał z różnicą co najmniej 40 kmh. Rs6 to KING OF AUTOBAHN.
Do tego jeszcze lepiej nadaje sie M5 jeszcze w wersji G-power...:)

: 2013-01-22, 20:42
autor: Norbi
Jacars4 pisze:Licznikowe 299kmh , a pewnie góra 280 kmh. Rs6 poleciał z różnicą co najmniej 40 kmh. Rs6 to KING OF AUTOBAHN.
tam na 299 kończ się licznik, jechał sporo więcej.

: 2013-01-22, 22:49
autor: LCQ
Jachyr pisze:
Jacars4 pisze:Licznikowe 299kmh , a pewnie góra 280 kmh. Rs6 poleciał z różnicą co najmniej 40 kmh. Rs6 to KING OF AUTOBAHN.
Do tego jeszcze lepiej nadaje sie M5 jeszcze w wersji G-power...:)

Tylko że G to jednak sporo modyfikacji. A tutaj lekko liźnięty silnik. Myślę że jak te auta stanieją, ludzie będą pewnie modzić jak teraz Ski a 900 KM i więcej będzie bez problemu osiągalne.

: 2013-01-22, 22:58
autor: Jachyr
LCQ pisze:
Jachyr pisze:
Jacars4 pisze:Licznikowe 299kmh , a pewnie góra 280 kmh. Rs6 poleciał z różnicą co najmniej 40 kmh. Rs6 to KING OF AUTOBAHN.
Do tego jeszcze lepiej nadaje sie M5 jeszcze w wersji G-power...:)

Tylko że G to jednak sporo modyfikacji. A tutaj lekko liźnięty silnik. Myślę że jak te auta stanieją, ludzie będą pewnie modzić jak teraz Ski a 900 KM i więcej będzie bez problemu osiągalne.
Nie wiem czy tak lekko liznieta skoro tak przeleciala. W M5 G jest sporo modyfikacji ale mocowo podobnie do RS6 Sportmile. Wiec jak by nie bylo i jedno i drugie to jak Jacek napisal King of Autobahn...

: 2013-01-24, 11:11
autor: Nikolas
G-Power dokłada kompressor plus inne mody. Ten z filmu ma lipny program ABT 700 i catback, który na polskiej Hamowni wypluwa 650-680hp, ale 330 km/h latają bez problemowo. Te od Sportmile latają i wiecej. Nie ma gdzie sprawdzić, bo na 6 biegu przy 380+ km/h ma jeszcze 1500 obr/min do odcinki.
G-Power raczej odpoczywa. :mrgreen:

: 2013-01-24, 12:02
autor: Jachyr
Nikolas pisze:Ten z filmu ma lipny program ABT 700 i catback, który na polskiej Hamowni wypluwa 650-680hp, ale 330 km/h latają bez problemowo.

Mozesz rozwinąc po czym wywnioskowałeś?? :lol:

: 2013-01-24, 12:32
autor: urban
Otwórz sobie bezpośredni link do youtube z milanos'a i masz już odpowiedź ;) .

: 2013-01-24, 12:47
autor: Nikolas
Jachyr pisze:
Nikolas pisze:Ten z filmu ma lipny program ABT 700 i catback, który na polskiej Hamowni wypluwa 650-680hp, ale 330 km/h latają bez problemowo.

Mozesz rozwinąc po czym wywnioskowałeś?? :lol:
Po małej naklejce na tylnej klapie :lol:

Masz opis pod filmem to raz, dwa nie widziałem RSa od ABT ktory ma wiecej niż 680hp na Hamowni.