rs6
: 2013-01-22, 09:52
Dokladnie tak samo mialem ale przy tej predkosci w lusterka nie zerkalem za specjalnie:p pewnie jak zaczelo by cos mrugac niebieskim to katem oka by dojrzal..:) dobre.arti@R1 pisze:Wielokrotnie miałem 300km/h moja YAMAHĄ R1, tez bym sie zdziwił
Do tego jeszcze lepiej nadaje sie M5 jeszcze w wersji G-power...:)Jacars4 pisze:Licznikowe 299kmh , a pewnie góra 280 kmh. Rs6 poleciał z różnicą co najmniej 40 kmh. Rs6 to KING OF AUTOBAHN.
tam na 299 kończ się licznik, jechał sporo więcej.Jacars4 pisze:Licznikowe 299kmh , a pewnie góra 280 kmh. Rs6 poleciał z różnicą co najmniej 40 kmh. Rs6 to KING OF AUTOBAHN.
Jachyr pisze:Do tego jeszcze lepiej nadaje sie M5 jeszcze w wersji G-power...:)Jacars4 pisze:Licznikowe 299kmh , a pewnie góra 280 kmh. Rs6 poleciał z różnicą co najmniej 40 kmh. Rs6 to KING OF AUTOBAHN.
Nie wiem czy tak lekko liznieta skoro tak przeleciala. W M5 G jest sporo modyfikacji ale mocowo podobnie do RS6 Sportmile. Wiec jak by nie bylo i jedno i drugie to jak Jacek napisal King of Autobahn...LCQ pisze:Jachyr pisze:Do tego jeszcze lepiej nadaje sie M5 jeszcze w wersji G-power...:)Jacars4 pisze:Licznikowe 299kmh , a pewnie góra 280 kmh. Rs6 poleciał z różnicą co najmniej 40 kmh. Rs6 to KING OF AUTOBAHN.
Tylko że G to jednak sporo modyfikacji. A tutaj lekko liźnięty silnik. Myślę że jak te auta stanieją, ludzie będą pewnie modzić jak teraz Ski a 900 KM i więcej będzie bez problemu osiągalne.
Nikolas pisze:Ten z filmu ma lipny program ABT 700 i catback, który na polskiej Hamowni wypluwa 650-680hp, ale 330 km/h latają bez problemowo.
Po małej naklejce na tylnej klapieJachyr pisze:Nikolas pisze:Ten z filmu ma lipny program ABT 700 i catback, który na polskiej Hamowni wypluwa 650-680hp, ale 330 km/h latają bez problemowo.
Mozesz rozwinąc po czym wywnioskowałeś??