Strona 1 z 1

szMoc w S8 D2

: 2013-01-02, 23:41
autor: LCQ
Pany miał ktoś doświadczenie z S8/W12 D2 z Was?? jak wygląda trzymanie mocy w tych jednostkach? w zwykłym V8 bywa różnie.

: 2013-01-03, 00:24
autor: buba
W d2 byly silniki W12?

: 2013-01-03, 00:29
autor: asi
byly:) 450 koni:)

: 2013-01-03, 01:15
autor: Fiko
W12 miało 420 km, nie 450
Od tygodnia mam A8 4.2 310 i po filmikach pomiarowych wnioskuję,że trzyma moc, bo czas ma praktycznie takie same jak dane producenta ( 6,9 sek 0-100 )

: 2013-01-03, 01:23
autor: asi
W12 miało 420 km, nie 450
racja, moj blad... lenistwo nie pozwolilo mi upewnic sie w google... :) d3 mialo chyba 450?:)

: 2013-01-03, 07:20
autor: sebastian855
LCQ, Kolega miał do nie dawna w12 w d2 i chodziło to bardzo przyjemnie. ;-)

: 2013-01-03, 11:16
autor: quidy
Kumpel miał przez 3 lata prawie w12 tyle, że d3, trzymało moc bez problemu. Było nawet na podtlenku i nie było problemu z mocą :)

: 2013-01-03, 13:06
autor: Gracjan
sebastian855 pisze:LCQ, Kolega miał do nie dawna w12 w d2 i chodziło to bardzo przyjemnie. ;-)
To już Dziqu nie ma ?

: 2013-01-03, 15:41
autor: deSigner
Silnik W12 niestety nie był chyba zbyt udanym, a jeszcze gorszą jego wadą było to. że w PL nie bardzo umiano cokolwiek przy nim zrobić. Koszty części też jakieś kosmiczne. Popatrz np za ile można kupić Phaetony....

Do poczytania :arrow: http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... &hilit=w12

Lepiej weź 4.2 to przynajmniej sprawdzona i pancerna konstrukcja. Najlepiej w manualu ;-)

PS Widzę że cię ciągnie do zmiany... :-P

: 2013-01-04, 11:24
autor: quidy
Udany czy nie, na pewno rzadki i bardzo duży gabarytowo przez to zrobienie przy nim czegokolwiek wiąże się z grubymi $ bo mało kto ogarnia, mało części i trzeba często wyjmować po prostu silnik, żeby wymienić cokolwiek. Dlatego też ludzie się pozbywają tych aut a i tak popyt jest znikomy, auto niesprzedawalne jak to mój kumpel stwierdził, miał full opcję z dvd w zagłówkach, instalacją lpg, webasto, aktywny tempomat, masaże cuda nie widy a i tak sprzedał grubo poniżej ceny rynkowej bo chętnych po prostu brak. Poza tym V12 z e38 od BMW było dużo bardziej udaną jednostką tylko pytanie do czego Ci ten silnik, bo one do sportu to tak mocno na wyrost są. Nie wspominając, że moja esa w serii szła równo z tą d3 :P

: 2013-01-04, 19:57
autor: LCQ
dzięki za wypowiedzi Panowie. Pytałem o te silniki z ciekawości, nie miałem z nimi doświadczenia.

http://www.youtube.com/watch?v=SuLVSnhEHow

ciekawe jakby to śmigało, oczywiście w manualu

zna ktoś podobne projekty?

: 2013-01-04, 21:07
autor: Szupryk
Ale fajne to s8 !

: 2013-01-04, 22:10
autor: altium
Gwoli ścisłości to A8 W12, S8 D2 tylko V8.
Co do silników, często siadają panewy i brak maszyny w PL do przeszlifowania wału.
Dużo czujników, które często się psują. Utrzymanie droższe niż pozostałe A8/S8, chociażby wahacze przednie nie pasują od pozostałych i jedynie ASO - brak zamiennika. Średnie spalanie około 20l przy normalnej jeździe. Nie polecam :/