Strona 1 z 8

S4 B5 3,0 Biturbo

: 2012-12-31, 14:18
autor: aw69
Witam

Po tym jak moja poprzednia 500 konna B5 się popsuła :)
Obrazek
Obrazek

postanowiłem kupić kolejnego polifta i zrobić już raczej bezkompromisowo jeśli chodzi o moc :

Silnik kompleksowo przebudowany, stroker 3 litry, głowice 2,4 na kutych sprężynkach spręzynkach zaworowych, 2 x sprężarki GT3071r, customowe kolektory wydechowe, ssący kolektor wraz z przepustnica z RS4, sprzegło clutch masters FX400, wydech 2x 3 cale -----> 3,5 cala, intercooler 2 in 1 out - Treadstone, pompa paliwa bosch 044, wtryski 630 siemenes,
W środku stołki z EVO VIII RS, licznik z RS4 B5 (do 310 km.h), felgi 18 calowe ATS DTM, zestaw wskaźników D1 SPEC (2x EGT, Fuel Press, Boost)
Strojenie oczywiście R-Performance na seryjnym ECU without MAF :)
Wóz ma służyć jako zabawka weekendowa, na zawody i spoty. Żeby nie chroniczny brak czasu, wóz już dośc dawno był skonczony, a tak niestety musze sie z nim pierdzielić juz rok, Na dzień dzisiejszy wóz jest mechanicznie skonczony (nawet pierdzielnołem nim juz z 70 km :) )
Projekt rozwojowy więc sam do końca jeszcze nie wiem czy nie dojdzie do jakiś znaczących zmian.
Poniżej kilka fotek poglądowych z budowy auta, ogólnie narazie wygląda jak paździeż, ale po weekendzie idzie do blacharza/lakiernika na przeróbkę maski i lakierowanie, wtedy powinien wyglądać jak samochód :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 2012-12-31, 14:22
autor: rwtnt
Jak już tak na bogato :) To zmień ATS DTM są ciężkie strasznie może oz superleggery albo volki czy inne lekkie japońce.

: 2012-12-31, 14:25
autor: aw69
Nie no z tą wagą to lekko cie poniosło :) To jedne z lżejszych felg miśku. Te akurat jeździły w Pucharowym Golfie V

: 2012-12-31, 14:52
autor: rwtnt
http://www.measurespeed.com/ats-rims-wheel-weight.php

ATS DTM Comp

Cast

18x8



9-10.2 kg ;) w zależności od wersji to jak na 18 nie jest tak lekko. OZ Superleggera 8kg

Jest zresztą sporo felg lżejszych niż OZ SA dtm jest wytrzymały ale czy lekki. DTC są
zdecydowanie lżejsze.

Volk CE28N

Forged

18x8

6.7kg http://www.measurespeed.com/volk-rims-wheel-weight.php

: 2012-12-31, 15:05
autor: aw69
ajjj bez przesady, nie będe sie tu bawił w pornografie doboru felg ważących kilogram mniej czy wiecej. Takim tokiem myślenia wyjebał bym całe wnętrze. Felga jest jedna z lżejszych dostępnych na rynku, także biedy niema.

: 2012-12-31, 15:11
autor: moment
grubo , kiedy strojenie:)

: 2012-12-31, 15:19
autor: Ppablo
aw69, raczej sam to wszystko ogarniałeś wydech,ic i mechanika?
super to wygląda

: 2012-12-31, 15:25
autor: aw69
tak sam

: 2012-12-31, 15:29
autor: covall
Gratuluje projektu .. jaja urywa
moment pisze:grubo , kiedy strojenie:)
:mrgreen:
jak szaman będzie miał wolne
Ppablo pisze:aw69, raczej sam to wszystko ogarniałeś wydech,ic i mechanika?
:lol:
zostawił auto u zagranicznego tunera
rwtnt pisze:To zmień ATS DTM są ciężkie strasznie
:mrgreen:

może auto się nie przesili jak zostanie na ats-ach 8-)

[ Dodano: 2012-12-31, 15:30 ]
aw69 pisze:tak sam
nawet sam doprowadził eskę do takiego stanu jak na pierwszym zdjeciu :lol:
złota rączka :mrgreen:

: 2012-12-31, 15:49
autor: aw69
nawet sam doprowadził eskę do takiego stanu jak na pierwszym zdjeciu :lol:
złota rączka :mrgreen:

tak to też ja :mrgreen: :mrgreen:

: 2012-12-31, 16:02
autor: Michał S4
To ta z Bombaju? 8-) jest tak i kawalek mnie, nie w rurze! ma moj grill :mrgreen:

: 2012-12-31, 16:02
autor: Słonik
Zdolniacha jest i tyle :mrgreen:
Fajny projekt, powodzonka :!:

: 2012-12-31, 16:50
autor: Norbi
No majster, jak byłeś u szamana chwała sie mnie tu!!!

: 2012-12-31, 17:14
autor: Rafalek114
juz jest bdb ,a bedzie mega mocno na wiosne !!!

: 2012-12-31, 17:19
autor: SID
a miał być projekt tajny być :-)
No grubo, wiesz Adam że jak zawsze odbieram od Ciebie tel. to się pytam czy 800ps pękło ! :mrgreen:

ps: ale żeś babce kwiatki za płotem zrujnował !