Rs3 to tak naprawde TT RS tylko w innej budzie - różni je tylko troche większa masa (Rs3 jest cięższe ) no i szpera z przodu w Rs3, której TT nie ma.
Jeździ sie tym wspaniale, jest bardzo zwinne, szybkie ( powinno robić cos w okolicach 12.8 ET na 1/4 ), świetnie hamuje i pali mi średnio 12-13l beny
Przechodziłem ze starego tiptronika Rs6, więc najnowsze niby DSG oszołomiło mnie i dalej szokuje czasem w jakim zmienia biegi.
Mega fajną rzeczą, jest tryb sport, przez który wydech staje się głośniejszy ( i naprawde słychać odrazu różnice ), amortyzatory wchodzą w tryb sportowy, przepustnica inaczej reaguje na gaz i jeszcze są jakieś gifty sportowe.
Kontrole trakcji i wszelkie ESC da się wyłączyć w 100% - przetestowane w zimowe dni :)
W planach mam chyba program i może IC, ale to wiosną się okaże.
Samym programem robisz okolice 400 - 410 ps - jeden z warszawskich tunerów robił TT RS - po samym programie na Racelogic pokazało 3.1 s do 100 km/h -
jest to możliwe za sprawą atomowych startów - świetna procedura startowa + duży moment dostępny praktycznie w całym zakresie ( 1500 obr. - 5500 obr. ).
To tyle tak na szybko z głowy, jak masz jeszcze jakieś pytanka to pisz.
Ja wiem tylko, że jest to dla mnie auto niemalże idealne, bo spełnia chyba wszystkie kryteria, które są dla mnie ważne
