Strona 1 z 4
Wymiana płynu wspomagania
: 2012-12-09, 13:48
autor: buba
Macie może jakieś patenty jak spuścić cały płyn z układu? Da rade jakoś od spodu się dostać do magla lub jakiegoś najniższego punktu?
Zimno się zrobiło i zaczęła wyć na zimnym jak pojebana więc chyba czas żeby w końcu wymienić zanim pompa siądzie
: 2012-12-09, 13:54
autor: Słonik
Zawsze ci zostanie w ukladzie troche plynu, tak jak oleju w silniku, chyba ze wywalisz auto na dach
Sposn normalnie wezem przy pompie tylko powyciskaj z maglownicy plyn krecac kiera, zalej swiezy i bedzie git

: 2012-12-09, 15:22
autor: Arthur
najlepiej wymontowac zbiornicze i dokladnie wyczyscic sitko w srodku a za pomoca odsysarki do oleju wyciagnac caly stary plyn
: 2012-12-11, 14:51
autor: buba
no nie mam odsysarki. jedyna opcja to duża strzykawka i odciąganie ile się da. zbiorniczek oczywiście wyjmę. ile płynu kupić do wypłukania takiego układu? literek starczy? kumpel poleca citroenowski LHM bo podobno najlepszy.
: 2012-12-11, 15:32
autor: aw69
swag'a mineralny zielony. Odkręcasz przewody dolne od zbiorniczka. Jak chcesz zeby jak najwiecej spuścic to dodatkowo kręć kierownicą w lewo i prawo do konca, wtedy magiel wypompuje płyn
: 2012-12-11, 17:09
autor: edi_nt
mogę się teraz ponapie*&^%lać, że nie potrafisz takiej prostej czynności zrobić??
A tak na poważnie to pierwsze wyciągasz co się da strzykawką ze zbiorniczka, potem ściągasz wężyk od zbiorniczka (ten którym płyn powraca do zbiorniczka), przedłużasz go i koniec wężyka do przezroczystej butelki. Najlepiej na podnościk i kręcisz kierą (wtedy będzie leciał stary płyn do butelki). Jak przestaje lecieć to dolewasz nowego do zbiorniczka i znowu kręcisz kierą i tak aż do momentu aż do butelki zacznie Ci lecieć przezroczysty płyn (jak dawno zmieniałeś to będzie na początku leciał bardzo brudny. Jeśli dobrze pamiętam to na całą operację schodzi 2l płynu - albo niech mnie ktoś poprawi.
: 2012-12-11, 17:21
autor: buba
wal z grubej rury żeby mi w pięty poszło albo czytaj ze zrozumieniem

: 2012-12-11, 18:21
autor: Norbi
buba pisze:wal z grubej rury żeby mi w pięty poszło albo czytaj ze zrozumieniem

Buba, proponuje do mnie z tą operacją na kanał i zrobimy dwie 2.7
U mnie ta sama sytuacja...
To kiedy wpadasz?
[ Dodano: 2012-12-11, 18:23 ]
aaaa i tego płynu kup dwa razy więcej

: 2012-12-11, 18:33
autor: buba
póki co mam gorączke i siedze w domu. jutro zamawiam płyn więc w czwartek możemy wymieniac
: 2012-12-11, 18:59
autor: aw69
btw. szukacje lepiej przy okazji dwóch pomp wspomagania :) bo wymiana płynu nie pomoże :)
: 2012-12-11, 19:04
autor: buba
wcześniej nie wyła, teraz wyje tylko na zimnym i później przestaje. myślisz że już umarła?
: 2012-12-11, 19:12
autor: mik-17
wymieniaj płyn i się nie przejmuj :) mi kiedyś brakowało płynu i dlatego wyła, wymieniłem płyn i pompa przeżyła do sprzedaży auta :) dla nie których powodem do wymiany jest wyjąca pompa

: 2012-12-11, 23:35
autor: Norbi
Okazało się, że miałem mało płynu. To może była przyczyna, ale jak wydobrzejesz to wymieniamy. Tam pewnie mega stary ten kisiel jest.
: 2012-12-12, 07:12
autor: Nelson
Jeśli układ w 2.7 bit nie różni się niczym od tego w AFNie, to płynu wchodzi 1 litr

: 2012-12-12, 08:58
autor: covall
wcześniej nie wyła, teraz wyje tylko na zimnym i później przestaje. myślisz że już umarła?
zrób jak piszę Adam..., kup więcej płynu do wspomagania ( febi z zieloną nakrętką )
http://20vturbo.pl/132-173-large/olej-h ... -1litr.jpg
i przepłucz cały układ jedną butelką, kołami w lewo i w prawo na maksa, wszystko zleci, i zalej świeży.
Jak pompa dalej będzie ci wariować to nie myśl ze płyn musi się ułożyć

tylko zbieraj na pompę.. nowa w aso około 600zł