Strona 1 z 1
SPORTEC, program
: 2012-11-14, 22:35
autor: arti@R1
No i chyba zapeszylem... jak w poniedzialek kupowalem S4 to nie bylo błędu, albo zbieg okoliczności albo fakt, ze ostatnio troche dostala po turbinach wyskoczyl błąd zaworka N75, jak lobiłem logi to było OKI, dziś wyszło troche słabiej, no ale mocy nie brakuje... N75 i DV wymienie profilaktycznie i ponownie zrobie logi i na hamownie sie umawiać
17955 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Short to Ground
P1547 - 35-10 - - - Intermittent
logi, wygląda na program SPORTEC w Szwajcarii:
Grupy: 003,115 -
http://vaglog.rtnet.pl/artiam_104694.html
Na VAGU pokazuje SPORTEC:

: 2012-11-14, 22:47
autor: buba
przepływka coś mało pokazuje. u mnie na sportecu było chyba ok 270g/s
: 2012-11-14, 22:52
autor: arti@R1
Filterek jeszcze stary, nie zmieniany, moze byc zabity... seria to chyba nie jest?
Buba, jakie masz teraz wskazania na 115?
[ Dodano: 2012-11-14, 23:31 ]
W poprzedniej A6 320PS 421Nm, boost byl mniejszy, ale to automat:
Grupy: 003,115 -
http://vaglog.rtnet.pl/artiam_104696.html
: 2012-11-14, 23:45
autor: sportmile
radze ci wymienic trojnik ktory pewnie jest pekniety albo szukac nieszczelnosci ukladu
: 2012-11-15, 00:14
autor: arti@R1
sportmile, Adam w nawiązaniu do tych logów S4, które mnie interesują:
logi, wygląda na program SPORTEC w Szwajcarii:
Grupy: 003,115 -
http://vaglog.rtnet.pl/artiam_104694.html
czy poprzedniej mojej A6 w Tipie:
Grupy: 003,115 -
http://vaglog.rtnet.pl/artiam_104696.html
: 2012-11-15, 03:28
autor: Barton66
jak miałem walnięte N75 nie pamiętam czy pokazywało na kompie ale mi wpadał w tryb awaryjny... tak jak Adam mówi nieszczelność raczej.
: 2012-11-15, 16:01
autor: NoTurboNoFun
czemu logujesz do 4tys?a nie do 6500?przeciez to nie diesel
: 2012-11-15, 16:10
autor: arti@R1
Faktycznie , robiłem kilka logów, wrzuciłem pierwsze z brzegu.. jakies z krótkiego odcinka
: 2012-11-15, 17:56
autor: covall
arti@R1 pisze:Faktycznie , robiłem kilka logów, wrzuciłem pierwsze z brzegu.. jakies z krótkiego odcinka
zapnij 4 bieg i loguj od 1,2-1,5 do 6,5
: 2012-11-19, 10:49
autor: nosb
w obydwoch nie doladowuje :) masz zadane 1,2 bara a 0,9 raptem daje na sportecu. a w tej a6 na tym doladowaniu niby bylo te 320 ps ? ( w sensie 0,75 b ktorego i tak nie osiagal ) ? :)
Zrob jak mowi Adam :)
Moja a6 w serii ma 230 ps i 0,45 bodajze :) kolo 300 to moze sie i zakreci ale na okolicach 1,1 :)
: 2012-11-19, 11:15
autor: arti@R1
Grupy: 002,003,115 -
http://vaglog.rtnet.pl/artiam_105151.html
Nowy zaworek N75, polatalem troche, błędow zero, Esa ladnie sie odpycha do przodu.... od 1500obr jak wcisniemy GAZ zawsze boost zadany bedzie wiekszy, od 4000obr tak jak turbiny ciagna boost zadany jest prawie taki sam jak actual.
Umyłem przepływke bo była zapierdzielona i od razu wartości przepływki sa lepsze poprzednio max 219g/s a dzis 265g/s. Jak pisal buba, ze dochodzilo mu do 270g/s
Wydaje mi sie, że jest O.K. Pozostaje zhamowac z ciekawości i DP, FMIC i jak by wyszlo tyle co buby to bedzie GIT jak na miejski dupowóz
