Strona 1 z 1

Przerywanie przy przyspieszeniu

: 2012-10-29, 19:09
autor: Barton66
Panowie, przeglądałem dział diagnostyki i coś tam znalazłem ale nie do końca to co u mnie...
od jakiegoś czasu odczuwam lekkie szarpanie przy pełnym bucie, raczej na wyższych biegach(1 i 2 ani razu się nie zdarzyło) tak od 3, przy czym jest to takie dwukrotne szarpnięcie i później płynnie przyspiesza ( w wyższym zakresie obrotów) najczęściej i to prawie zawsze mam tak przy ok 200km/h przy pedale w podłodze, dwa szarpnięcia, a później idzie... zaznaczam że dzieje się to samo zarówno na PB jak I LPG( przy wyprzedzaniu na trasie- nie katuje na gazowni hehe :-P ) , benzyna zawsze lana od 98 w górę...

na jałowym obroty nie falują raczej w normie wahania między 760-800... na zimnym mam takie wrażenie jakby nie palił na wszystkie gary podczas jazdy bo przy postoju obroty nie falują.

czo to? cewki, świece? nieszczelność chodź raczej nie... trójnik ok, n75 nowy.

VAG - sprawdzone ZERO BŁĘDÓW... - jest program i wycięte katy.

Przy czym problem nie występuje zawsze, tylko czasami...

: 2012-10-29, 19:25
autor: buba
sprawdz napięcie na cewkach bo moze któraś siada. oprócz tego swiece

: 2012-10-29, 19:35
autor: Barton66
jakie lepsze świece: ngk pfr6q, czy pfr7q i co dają zimniejsze świece?
moja jest po sofcie a w planach większe turbinki.
i czy cewki można jakoś sprawdzić vagiem jak tak to jakie powinny być prawidłowe wartości?

: 2012-10-29, 19:38
autor: buba
podobno można sprawdzić napięcie ale nie pamiętam na których kanałach

: 2012-10-29, 22:51
autor: Barton66
jakie świece będą lepsze NGK prf7q czy prf6q?

: 2012-10-29, 23:21
autor: LCQ
ja bym celował w cewkę, chodź świece też mogą dawać podobny efekt, świece z rs4