[S4 B5] Problem z niskim doładowaniem
: 2010-06-28, 16:11
Witam..
Najpierw się przywitam ponieważ jestem nowy na forum..
Mam następujący problem..
Auto chodzi..przyśpiesza...nie skacze pali normalnie (po krakowie od 13 do 16 przy ostrzejszej jezdzie) ale nie przyspiesza tak jak powinno!
Wg logów jakie robiłem wychodzi na to że ładowanie jest zbyt niskie i wynosi 1460-1480 (wg VAGa) czyli kolo 0,5 Bar.. co zauważyłem to wskazania "Duty Cycle" dla N75 w kanale 114 wychodzą tylko do 48%.. po odpięciu przewodu idącego do WG dmucha wiecej niż 1Bar i występuje przeładowanie...zawór mam już zamówiony ale nei jestem przekonany czy to jego wina do końca.
Przepływka nowa, szczelność jest zaworki DV nowe. Poza błędami czujników temp Spalin EGT zero błędów...
Nawiasem mówiąc czujniki wywalają błędy że są uszkodzone ale podczas jazdy w kanale 112 temperatura jaką wskazują to odpowiednio 940 i 945! tylko po odpaleniu i skasowaniu błędów jeden wskazuje 1035 (czyli uszkodzony) po 2 min pokazuje 945!
Czy ktoś spotkał się z takim problemem??
Najpierw się przywitam ponieważ jestem nowy na forum..
Mam następujący problem..
Auto chodzi..przyśpiesza...nie skacze pali normalnie (po krakowie od 13 do 16 przy ostrzejszej jezdzie) ale nie przyspiesza tak jak powinno!
Wg logów jakie robiłem wychodzi na to że ładowanie jest zbyt niskie i wynosi 1460-1480 (wg VAGa) czyli kolo 0,5 Bar.. co zauważyłem to wskazania "Duty Cycle" dla N75 w kanale 114 wychodzą tylko do 48%.. po odpięciu przewodu idącego do WG dmucha wiecej niż 1Bar i występuje przeładowanie...zawór mam już zamówiony ale nei jestem przekonany czy to jego wina do końca.
Przepływka nowa, szczelność jest zaworki DV nowe. Poza błędami czujników temp Spalin EGT zero błędów...
Nawiasem mówiąc czujniki wywalają błędy że są uszkodzone ale podczas jazdy w kanale 112 temperatura jaką wskazują to odpowiednio 940 i 945! tylko po odpaleniu i skasowaniu błędów jeden wskazuje 1035 (czyli uszkodzony) po 2 min pokazuje 945!
Czy ktoś spotkał się z takim problemem??