Strona 1 z 1
					
				Filtr paliwa i b. techniczne
				: 2012-09-23, 12:47
				autor: dara
				Witajcie, mam takie pytanie czy wymiana filtru paliwa w s4 b5 faktycznie wiąże się z opuszczeniem/ demontażem baku paliwa ponieważ spotkałem się z takimi opiniami. Kolejne moje pytanie do kolegów dotyczy badań technicznych, ponieważ S4 posiada torsena i czy w stacji diagnostycznej która posiada pojedyncze rolki może dojść do uszkodzenia napędu? Czy nie ma to wpływu i nie ma się czym przejmować, czy może poszukać stacji gdzie mają podwójne rolki?
Pozdrawiam.
Ps. Jeśli umieściłem moje pytanie w złym dziale to prosze admina o przeniesienie do odpowiedniego :) .
			 
			
					
				
				: 2012-09-23, 13:50
				autor: moment
				da rade wymienic filtr bez demontazu baku ale proste to nie jest, a po co przy badaniu techn icznym rolki??
			 
			
					
				
				: 2012-09-23, 14:10
				autor: buba
				trzeba się napocić ale się da.
on jest w takim koszyczku i jest ciężkie dojście do śruby która go trzyma
ja wyciągnąłem na siłe a później na trytytki złapałem bo i tak się nie dało śruby przekręcić
			 
			
					
				
				: 2012-09-23, 15:53
				autor: dara
				moment pisze:da rade wymienic filtr bez demontazu baku ale proste to nie jest, a po co przy badaniu techn icznym rolki??
nie wiem czy nazwałem to profesjonalnie ale gdy jedziemy na b. techniczne to auto stajemy na takich no hmmm, rolkach  

  które zaczynają obracać koła i dokonywane są pomiary amortyzatorow itp i moje pytanie jest takie gdy kręcą się koła przednie na tych "rolkach" a tylne stoją w miejscu to czy może uszkodzić to napęd?
buba dobry patent, powalcze z filtrem i napisze co i jak, ciekay jestem jaki będzie na nim rok produkcji  

  hehe, potem dokonam sekcji zwłok filtra i podziele się wrażeniami, wymieniam również świece ale chyba z tym nie będzie problemów, wybrałem NGK PFR6Q V- Line 37.
Pozdrawiam serdecznie.
ps. co do badania tech. juz wszystko wiem :)
 
			
					
				
				: 2012-09-24, 20:28
				autor: SID
				nie dubluj tematu !
tam na filtr masz opaskę plastikową w której jest śruba i nakrętka, po jakimś czasie to tak rdzewieje że nie ma szans na odkręcenie.
Pozostaje Ci tylko przecięcie opaski i pózniejsze zamocowanie filtra na opasce lub czymś innym.
Zresztą on nawet bez tej opaski dobrze siedzi tylko będzie się ruszał.
			 
			
					
				
				: 2012-09-24, 20:38
				autor: dara
				nie dubluj tematu !
Prosiłem o usunięcie poprzedniego któregoś z adminów :P ale nie ważne .
SID pisze:tam na filtr masz opaskę plastikową w której jest śruba i nakrętka, po jakimś czasie to tak rdzewieje że nie ma szans na odkręcenie. 
 Pozostaje Ci tylko przecięcie opaski i pózniejsze zamocowanie filtra na opasce lub czymś innym. 
 Zresztą on nawet bez tej opaski dobrze siedzi tylko będzie się ruszał.
Czas na kolejną runde, ja kontra filtr :D
Pozdrawiam serdecznie :)