Cofa zapłon o 9 stopni
: 2012-09-20, 20:46
Witam, niedawno byłem na rolkach i pacjent wypluł 220km i 320 Nm z seryjnego 250/380 -.-
Wymieniłem zawory dv ( jeden był walniety) być może troche pomogło;)
Wracając do problemu, sterownik cofa zapłon o 9 stopni (wyszło na pomiarze). Na VAGu silnik nie pokazuje zadnych błędów co mnie bardzo dziwi. Świece maja 5 tys nalotu, sondy sprawne, turbiny dmuchaja 0.6 b, dolot/ podcisnienie przejrzane podokręcane.
Auto na jałowym biegu co jakies 3s lekko podszarpuje.
Mam 3 pytania, mianowicie:
1. Chciałbym zrobić pełne logi i sprawdzić wartości napięcie, zapłon, egt itd. Jakie kanały najlepiej by było sprawdzic?
2. Mam pewną hipotezę potwierdzoną przez wielu majstrów, problem moze tkwic czujnikach wałków rozrządu. Niestety są ich 4 sztuki, a poki nie padnie całkowicie nie wyrzuci błędu. Czy mozna sprawdzic.
3. Poszukuję specjalisty w dziedzinie 2.7 bit w Lubelskim;)
Wymieniłem zawory dv ( jeden był walniety) być może troche pomogło;)
Wracając do problemu, sterownik cofa zapłon o 9 stopni (wyszło na pomiarze). Na VAGu silnik nie pokazuje zadnych błędów co mnie bardzo dziwi. Świece maja 5 tys nalotu, sondy sprawne, turbiny dmuchaja 0.6 b, dolot/ podcisnienie przejrzane podokręcane.
Auto na jałowym biegu co jakies 3s lekko podszarpuje.
Mam 3 pytania, mianowicie:
1. Chciałbym zrobić pełne logi i sprawdzić wartości napięcie, zapłon, egt itd. Jakie kanały najlepiej by było sprawdzic?
2. Mam pewną hipotezę potwierdzoną przez wielu majstrów, problem moze tkwic czujnikach wałków rozrządu. Niestety są ich 4 sztuki, a poki nie padnie całkowicie nie wyrzuci błędu. Czy mozna sprawdzic.
3. Poszukuję specjalisty w dziedzinie 2.7 bit w Lubelskim;)