Strona 1 z 1

a6 c5 2.7 biutrbo - ujemne doładowanie

: 2012-09-16, 22:07
autor: xan
Witam wszystkich

Ostatnio podpiąłem samochód pod kompa i sprawdziłem doładowanie. Przy wciśniętym pedale gazu na maxa pokazuje mi 0.9 bara (raz pokazało 1.1 bara) a po zdjęciu nogi z gazu otrzymuję wartości minusowe nawet do -0.9 bara. Może mógłby mnie ktoś nakierować co może być tego przyczyną?

P.S komp nie pokazuje żadnych błędów związanych z turbiną. Miałem tylko P0421 i P0431

Pozdrawiam i z góry dzięki,
Sławek

: 2012-09-16, 22:10
autor: aw69
śpij spokojnie....tak ma być :)

: 2012-09-16, 22:12
autor: xan
No to dobrze bo się nasłuchałem że nie może być ujemnych wartości :)

: 2012-09-17, 00:08
autor: bracus
:-) turbo sie pewnie kreci w druga strone

: 2012-09-17, 08:51
autor: sportmile
bracus nie masz racji bo ujemne wartosci pokazuja sie jak tlok zaczyna prace w dol , dlatego jest - a jak idzie do gory to jest +

: 2012-09-17, 08:54
autor: buba
hmmm... kurde jak tłok idzie w dół to ujemne a jak w góre to dodatnie... mi stoi w miejscu albo tak szybko się rusza góra-dół

: 2012-09-17, 09:12
autor: bracus
:-) co Wy takie humory chłopaki z rana macie ? :-)
xan tak sobie troszkę żartujemy dobrze Ci aw napisał - objaw jak najbardziej prawidłowy każdy z nas tak ma

: 2012-09-17, 09:17
autor: buba
no to w koncu jak ma być :cry: ujemny, dodatni czy szybkoruszający :?: już się pogubiłem :cry: :cry: :cry:

: 2012-09-17, 09:37
autor: sportmile
hehehe nie no oczywiscie moja wypowiedz byla zartem ...... na wolnych ma byc podcisnienie i wartosci na zegarze beda minusowe . Na doladowaniu masz wartosci powyzej zera chyba ze masz silnik wolnossacy wtedy bedzie odwrotnie .

: 2012-09-17, 13:55
autor: xan
hehe ja już od wczoraj się cieszę że działa wszystko prawidłowo :) Dzięki chłopaki bo już myślałem że dojdą mi dodatkowe koszty a teraz nie jest dobry czas na to :)

: 2012-09-18, 14:18
autor: Słonik
Ahahahahahah dobry temat na rozluznienie :)