Strona 1 z 1
Audi S4 b5 V10
: 2010-05-12, 19:53
autor: Nikolas
Tak siedziałem na allegro i popatrzyłem na ceny V10 (Audi i BMW) - kompletny silnik + skrzynia 15-17 tysi z mizernym przebiegiem.
Wpadłem na pomysł (wirtualny narażie) czy nie wsadzić V10 do b5
Teraz pytanie - jak widzicie taki swap V10 do S4 b5?
Czy jak się powycina co nie co - czy wejdzie?
Jak zrobić żeby nadal działał torsen?
Jaka skrzynia?
Napędy?
Jakie mogą być koszty włożenia aby było tip top?
itd itd?
http://www.youtube.com/watch?v=9AOR8gjB ... re=channel
Tutaj wpakowali :)
: 2010-05-13, 09:00
autor: kurzy79
po wczorajszych klientach którzy kupili ode mnie S4 stwierdzam że wszystko jest możliwe
Oni np. chcą cały silnik skrzynie i napędy przeszczepić do Calibry bo teraz ma ośke i nie ma trakcji
Kwestia tylko osoby która się tego podejmie, koszty podejrzewam że nie bardzo do określenia przed realizacją bo tu dużo niespodzianek na pewno będzie
: 2010-05-13, 11:47
autor: SID
ciezko bedzie V10 wcisnac
V8 4,2l wsadzaja do A4/S4 B5 - jest sporo projektow,
niektore silniki V10 baja taki sama dlugosc bloku jak V8 wiec kto wie.
Strasznie ciezki przod bylby, wchodzenie w zakrety masakra

: 2010-05-13, 12:03
autor: nosb
Po co ? Dla mocy ? :)
Jesli chodzi o sprawy techniczne : wkladaja v8 owszem ale wypada chlodnica klimy ... Jesli komus nie potrzeba ok.
Czytalem dosc dawno temu temat o RS4 z silnikiem V8 z bodajze oettingera :) Przod musial byc przedluzany.
http://www.rs246.com/index.php?name=PNp ... 3&start=30
http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 59406.html mysle ze wsio jasne.
Wchodza bez przelduzania stare silniki ale ilez one maja ? 340 ps ? A co do V10 mysle ze sytuacja wyglada podobnie :)
: 2010-05-13, 12:57
autor: aw69
da rade wszystko :)....zawsze można podrzeźbić ściane grodziową :)
: 2010-05-13, 16:52
autor: Nikolas
Wydaje mi się że można będzie porzeżbić i wsadzić V10 od S6 i po modach wyciągnąc ok 550 koni, problem tylko jaka manualna skrzynia do tego przypasuje no i koszta, bo nie wiadomo czy to będzie wogule miało sens jeżeli chodzi o $$$...
Silnik V10 od S6 wcale nie waży dużo i jest dosyć kompaktowy, jednak napewno będzie trzrba powalczyć...
: 2010-05-13, 21:58
autor: ajax
Nikolas pisze: bo nie wiadomo czy to będzie wogole miało sens jeżeli chodzi o $$$...
Jestem pewien, ze jezeli chodzi o finanse, to nie ma to zadnego sensu... ale chyba nie chcesz zrobic swapa, zeby oszczedzac?

: 2010-05-13, 22:34
autor: nosb
a mowe W12 ? :]
: 2010-05-13, 23:04
autor: SID
bloki - widok wymiarów wstępny

: 2010-05-13, 23:26
autor: Nikolas
Jeżeli robić V10 to musi to mieć sens opłacalności w porównaniu do np. 550 koni z silnika 2.7T - jeżeli koszta są podobne to wtedy można się zastanowić...
Silnik V10 ma niesamowity dzwięk, jest NA czyli nie wypierdzieli w powietrze przy tej mocy itd - jest sporo zalet, jednak też sporo niewiadomych..
[ Dodano: 2010-11-11, 18:45 ]
No i jedziemy z V10 TT
[ Dodano: 2011-01-02, 23:18 ]
12 maja 2010 r. wpadłem na ten szalony pomysł... Po pól roku kupiłem V10 TT :)))))
: 2018-01-12, 12:17
autor: Dawcio05
odgrzewam kotleta. czy coś udało się z tym V10 ?
: 2018-01-12, 12:49
autor: Norbi
Nie
: 2018-01-12, 13:15
autor: Dawcio05
Ajj szkoda.
: 2018-01-13, 22:58
autor: lukfk
Jak ktoś miałby chęci i budżet to taki swap jest na dzień dzisiejszy bez problemu do zrobienia,pytanie tylko po co...