Strona 1 z 2
Hybryda z k03
: 2010-05-11, 13:10
autor: PatLove
Co myślicie o takim rozwiązaniu żeby z k03 zrobić hybrydy-wirnik od k04 i strona zimna o większej średnicy?
Czy ktoś może się wypowiedzieć jak będzie się to spisywać w praktyce i jakich orientacyjnie wyników się spodziewać?
: 2010-05-11, 18:28
autor: aw69
koszt zrobienia takich hybryd nie adekwentny do oczekiwanych przyrostów mocy....moim zdaniem pomysł bardzo słaby i nie warty świeczki.
: 2010-05-11, 19:22
autor: LCQ
myślałem już pod tym względem, lepiej jest zainwestować w k04 rs4
: 2010-05-12, 11:22
autor: PatLove
aw69 pisze:koszt zrobienia takich hybryd nie adekwentny do oczekiwanych przyrostów mocy....moim zdaniem pomysł bardzo słaby i nie warty świeczki.
Zgadzda się ale kwestia jest taka,że mam trochę inne ceny i mam możliwość zrobienia takich hybryd za cenę normalnej regeneracji, a to zmienia trochę postać rzeczy...
: 2010-05-12, 14:08
autor: aw69
no dobra....ale co z tego ile na takich hybrydach osiągniesz ? 330 - 350 KM :)
: 2010-05-12, 14:15
autor: bracus
moze komus wiecej nie trzeba (o ile jest takie pojęcie "za dużo")

np. u mnie jest bo przy 380 KM mam 560 nM a to już jest za dużo

i nijak z mocą nie można iść w górę bo niuton szaleje
: 2010-05-12, 15:57
autor: Vito
Pat jak masz w cenie regeneracji to działaj :) Pomierz potem fure i zobaczymy co z tego wyjdzie

: 2010-05-12, 19:31
autor: aw69
bracus ty masz takie hybrydy ?
: 2010-05-12, 20:17
autor: SID
aw69 pisze:bracus ty masz takie hybrydy ?
bracus ma K04 z RS6
co do hybryd K03/K04 nie chwala, znajomemu spod zgorzelca wysypaly sie,
teraz sprzedaje je na alegro chyba
: 2010-05-12, 20:43
autor: PatLove
aw69 pisze:no dobra....ale co z tego ile na takich hybrydach osiągniesz ? 330 - 350 KM :)
Jeżeli rzeczywiście to ma być tylko taki przyrost mocy to gra niewarte świeczki, to raptem tylko kilka KM więcej niż po porządnym programie i podstawowym wydech(na samym końcowym)
: 2010-05-12, 20:54
autor: SID
to nie tylko cyferki, to inna charakterystyka pracy,
dłużej turbo ciagnie, inny moment
mały przyrost w cyfrach ale odczowalny w jezdzie
ja bym szukal calych k04
ciekaw jestem kto sie skusi w PL na repliki/podrobki K04,
chcialbym poznac opinie o nich po 10 tys km pracy
: 2010-05-12, 22:07
autor: bolo-s4
Spoko można 370 uzyskać ,pompa 255 i wtryski rs4 i co najważniejsze od 2800 już ładuje a ponad 400 problem-sprzęgło,myślę że warto.Mam takie turbo i pompę 255
: 2010-05-12, 23:04
autor: LCQ
dokładnie przeliczałem to ok 370-390 KM, ale lepiej K04,przynajmiej po mocniejszych modach da się dobić szybko zbierające się 430-440 KM
P.S. przecież na seryjnych K03 można uzyskać ok ~340-345 KM, chyba że się mylę SID :P ?
: 2010-05-12, 23:22
autor: SID
ja nie slyszalem aby ktos na K04 w seryjnym silniku S4 przekroczyl 400ps,
z ori K03 w S4 to też 330ps jest granica
: 2010-05-12, 23:37
autor: LCQ
ja znowu kiedyś słyszałem i nawet czytałem że granicami są okolice 340-345 KM (wiem że wydech był kompletny od turbin)
P.S. nie była to amerycańska strona