2.7T - mały remoncik
: 2012-06-24, 18:11
				
				Witam Szanowne grono...
Nadszedł czas na mały remoncik jakże zacnego silniczka AJK...
Przyczyną główną jest jakiś malutki wyciek i słabszy dół
Wraz z zaprzyjaźnionym mechanikiem trzeba przywrócić silnik do stanu bdb.
W miarę możliwość postaram się opisać i zrobić kilka zdjęć.
Założenia:
1. Uszczelnienie całego motoru.
2. Wyciągnięcie suszarek i ogarnięcie ich w tej firmie >>> http://www.turbodacar.pl/ <<< rzut beretem ode mnie
3. Odbudowanie, analiza (o ile trzeba będzie) całego układu podciśnieniowego
4. Wymiana (o ile będzie trzeba) zaworów DV. Tutaj jeszcze się waham nad założeniem nowych mocniejszych PP i może z zaworem upustowym - ale wsi nie chce zrobić
5. Olej i filtry
6. Przegląd układu zapłonowego w tym 6x NGK
7. Zestaw naprawczy reduktora może
Co już było wcześniej:
1. Kompletny rozrząd z wszystkimi paskami i filtrami
2. Hamulce tył i przód
3. Nowe EGT - tutaj dzięki pomocy kolegi zbigwwl
4. 4x Michelin Primary HP
5. Poduszki tylnego mostu
6. Kilka wahaczy z przodu
7. Cewka na kompresorze
Na początek chce doprowadzić auto do serii ponieważ z dołu jest minimalne niedomaganie. Co wyjdzie w praniu to się okaże.
Jeśli możecie coś podpowiedzieć co można jeszcze zrobić podczas wyciągnięcia motoru to piszcie.
Jeśli wszystko przebiegnie poprawnie to później może jakiś sofcik polecacie
Pozdrawiam wszystkich
P.S pytanie 1.. na którym kanale logujemy przepływkę
pytanie 2 - jak sprawdzić działanie DV
pytanie 3 - czy DV z zaworami upustowymi sprawdzają się i ile kosztują
			Nadszedł czas na mały remoncik jakże zacnego silniczka AJK...
Przyczyną główną jest jakiś malutki wyciek i słabszy dół
Wraz z zaprzyjaźnionym mechanikiem trzeba przywrócić silnik do stanu bdb.
W miarę możliwość postaram się opisać i zrobić kilka zdjęć.
Założenia:
1. Uszczelnienie całego motoru.
2. Wyciągnięcie suszarek i ogarnięcie ich w tej firmie >>> http://www.turbodacar.pl/ <<< rzut beretem ode mnie
3. Odbudowanie, analiza (o ile trzeba będzie) całego układu podciśnieniowego
4. Wymiana (o ile będzie trzeba) zaworów DV. Tutaj jeszcze się waham nad założeniem nowych mocniejszych PP i może z zaworem upustowym - ale wsi nie chce zrobić
5. Olej i filtry
6. Przegląd układu zapłonowego w tym 6x NGK
7. Zestaw naprawczy reduktora może
Co już było wcześniej:
1. Kompletny rozrząd z wszystkimi paskami i filtrami
2. Hamulce tył i przód
3. Nowe EGT - tutaj dzięki pomocy kolegi zbigwwl
4. 4x Michelin Primary HP
5. Poduszki tylnego mostu
6. Kilka wahaczy z przodu
7. Cewka na kompresorze
Na początek chce doprowadzić auto do serii ponieważ z dołu jest minimalne niedomaganie. Co wyjdzie w praniu to się okaże.
Jeśli możecie coś podpowiedzieć co można jeszcze zrobić podczas wyciągnięcia motoru to piszcie.
Jeśli wszystko przebiegnie poprawnie to później może jakiś sofcik polecacie
Pozdrawiam wszystkich
P.S pytanie 1.. na którym kanale logujemy przepływkę
pytanie 2 - jak sprawdzić działanie DV
pytanie 3 - czy DV z zaworami upustowymi sprawdzają się i ile kosztują


 
 

